abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69690845
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 08:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Elia wil wel erg graag naar Ajax lijkt het .
Nee, Elia wil graag trainen met Jol.
pi_69690854
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:46 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Hij heeft vast Feyenoord gezien ofzo Hij kan ook overdrijven, zeg. Ik denk dat nog altijd een groot gedeelte van de talenten uit de Eredivisie vandaan komt
Noem nou eens uitblikers in de HCE?

Suarez... Dembele ... Affelay daar houdt het bij op. Echte toppers zijn er niet meer.

Je hebt wel potentie rond lopen maar die krijgt niet de tijd te rijpen om top te worden in d ecompetitie . Die worden al vroeg weg gehaald.
pi_69690943
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 08:06 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Sparta en Ajax werken wel goed samen Misschien dat we onze talenten aan hun kunnen uitlenen met optie tot koop en terug koop Win-WIn
pi_69690997
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 08:48 schreef toma het volgende:

[..]

Nee, Elia wil graag trainen met Jol.
Nou, dat stukje over Ajax en met Ajax tas over straat lopen zegt ook veel hoor.
pi_69691024
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 08:26 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat zou helemaal mooi zijn, maar dat gaat niet gebeuren vrees ik .
Ajax gaat denk ik voor de goedkopere Roemeen. Ik denk dat dat ene betere optie is dan Berg. Dat zeg ik omdat ik niet zo onder de indruk ben van Berg.. en 15 goals in 24 wedstrijden is geen kattepis.
pi_69691108
Wie er komt doet er niet toe, Elia of een ander, maar er moet iemand komen. Suarez is volgend seizoen weg. Braafheid komt denk ik wel. Suarez doet overigens ook wel hard z'n best met z'n geslijm over Braafheid. Hij heeft ook tegen Fiorentina, Inter en bijvoorbeeld Arsenal gespeeld, hun backs zijn echt niet minder dan Braafheid. Maar goed, als hij maar komt.
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:03:32 #132
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_69691122
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 08:56 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dan heeft ie al getekend, kan niet anders. Anders zeg je zoiets niet als je nog naar (bijv) PSV zou kunnen gaan toch?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_69691134
quote:

[..]

Ik vind dat wel allemaal leuk en aardig dat sentiment maar je kan moeilijk alleen maar spitsen gaan kopen. Bij ons moet het een keer achterin goed staan en op het middenveld.

Ik vind Elia in verdedigend opzicht een voorbeeld prof laat daar geen misvatting over bestaan. Als je ziet wat de afstanden zijn die hij overbrugt telkens vind ik dat geweldig. Hij mag komen wat mij betreft maar alleen als de andere posities eerst in worden gevuld.

Ik kan me anders niet bedenken waar je hem kwijt zou moeten .. als ie voor 10 miljoen komt moet hij ook gaan spelen. En dan ..wie zet je er naast?
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:04:58 #134
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_69691147
quote:

[..]

WTF hoe kom je daarbij?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_69691178
quote:
Sport.co.uk understands Arsenal have completed the signing of AFC Ajax centre back Thomas Vermaelen for a fee believed to be in the region of £10 million. According to sources inside the club, the deal for the Belgian international will be confirmed in the next 48 hours.

The 23-year-old moved to Ajax in 2004 from Antwerp outfit Germinal Beerschot and has since played 85 times for the Amsterdam giants as well as accumulating 21 caps for his country.

The news comes only hours after former Arsenal captain Tony Adams revealed that he had watched the player on behalf of Arsene Wenger but hinted that despite his obvious quality his physical attributes may let him down.

"I think Thomas is a very good player but I don’t think he’s ready for the Arsenal," Adams told Setanta.

"I don’t think the punters at Arsenal would like another small one.

"I don’t know whether he’ll end up going for a bigger player. We’ll see how much money we’ve got first.

"I have been looking at the Dutch league, but to be honest with you it’s been decimated.

"It’s a poor league at the moment, there’s one or two players but they’re leaving too early as well."
pi_69691202
AD artikel, Houniet. Staat in het Elia topic.
pi_69691325
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:06 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Versteegbob maal x waar x 2 tot de macht 16 is of zo
pi_69691396
Overigens, die versteegrobjes begin ik ook wel erg zat te worden, maar de reacties erop zijn nog vervelend.

Als je een nieuwbericht leest, lees dan tenminste in ieder geval de pagina waarop je het gaat posten vantevoren om te kijken of het niet al een keer gepost wordt. Kijk ten tweede naar de tijd van het nieuwsbericht en daarna naar de klok. Als er meer dan 2 uur tussenzit, kan je er vanuit gaan dat het zeker gepost is en dat je het zelf niet meer hoeft te posten.
pi_69691656
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens, die versteegrobjes begin ik ook wel erg zat te worden, maar de reacties erop zijn nog vervelend.

Als je een nieuwbericht leest, lees dan tenminste in ieder geval de pagina waarop je het gaat posten vantevoren om te kijken of het niet al een keer gepost wordt. Kijk ten tweede naar de tijd van het nieuwsbericht en daarna naar de klok. Als er meer dan 2 uur tussenzit, kan je er vanuit gaan dat het zeker gepost is en dat je het zelf niet meer hoeft te posten.
Misschien wel iets voor in de OP
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:33:44 #140
175985 Silaz
drie bier
pi_69691767
quote:

Maarja, dat krijg je he in deze periode.. alle gercuhten komen van een bericht af.. met een paar woordjes verandert lijkt het alweer een nieuw gerucht
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_69691803
Heitinga op de plek van Van der Wiel, bij het Nederlands elftal
AJAX AMSTERDAM!
pi_69691913
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:45 schreef BluesRebel het volgende:
Hmm ergens staat dat ze akkoord zijn over Vermaelen en dan zegt Adams dat ze t niet moeten doen...
[..]

Ja, uhhhh... dat klopt
De regels moeten gewoon strenger worden in de eredivisie.. Strengere stadion eisen, competitie veranderen en zorgen dat het godverdomme wat beter word dan nu. Straks raak je nog je rechtstreekse CL ticket kwijt..
AJAX AMSTERDAM!
pi_69692020
ik heb oranje niet helemaal gevolgd wat betreft opstelling. bedoel je heitinga als rechtsback?
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_69692093
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:42 schreef TheClown1 het volgende:
ik heb oranje niet helemaal gevolgd wat betreft opstelling. bedoel je heitinga als rechtsback?
Ja, staat op voetbalzone. Maar ben mobiel anders had ik het bericht gekopieerd
AJAX AMSTERDAM!
pi_69692155
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:39 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

De regels moeten gewoon strenger worden in de eredivisie.. Strengere stadion eisen, competitie veranderen en zorgen dat het godverdomme wat beter word dan nu. Straks raak je nog je rechtstreekse CL ticket kwijt..
Dat is helemaal de schuld van de knvb, met hun playoff geouwehoer .
pi_69692209
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:47 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat is helemaal de schuld van de knvb, met hun playoff geouwehoer .
Ja eens, maar door die play-offs zal de competitie niet slechter worden. Alleen dat er kut teams europa in gaan
AJAX AMSTERDAM!
pi_69692230
-

[ Bericht 99% gewijzigd door bloodysunday op 04-06-2009 09:51:00 ]
AJAX AMSTERDAM!
pi_69692234
quote:

Goed punt, vooraf de 2 uur regel en mensen moet wat vaker kijken op ajax.headliner.nl als het bericht hier meerdere keren op staat dan staat het vast en zeker al in dit topic.

ps: Zovaak post ik geen dubbele berichten
pi_69692321
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 08:46 schreef Chadi het volgende:

[..]

Niet nodig.. geen geld voor. Laat Elia lekker naar het buitenland gaan. ze vragen 10-12 miljoen voor iemand die mindere cijfers heeft dan Sulejmani in zijn slechtste seizoen
Dat dus
pi_69692325
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:50 schreef versteegrob het volgende:

[..]ps: Zovaak post ik geen dubbele berichten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')