Nee, Elia wil graag trainen met Jol.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Elia wil wel erg graag naar Ajax lijkt het.
Noem nou eens uitblikers in de HCE?quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:46 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Hij heeft vast Feyenoord gezien ofzoHij kan ook overdrijven, zeg. Ik denk dat nog altijd een groot gedeelte van de talenten uit de Eredivisie vandaan komt
Sparta en Ajax werken wel goed samenquote:
Ajax gaat denk ik voor de goedkopere Roemeen. Ik denk dat dat ene betere optie is dan Berg. Dat zeg ik omdat ik niet zo onder de indruk ben van Berg.. en 15 goals in 24 wedstrijden is geen kattepis.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat zou helemaal mooi zijn, maar dat gaat niet gebeuren vrees ik.
Dan heeft ie al getekend, kan niet anders. Anders zeg je zoiets niet als je nog naar (bijv) PSV zou kunnen gaan toch?quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou, dat stukje over Ajax en met Ajax tas over straat lopen zegt ook veel hoor.
Ik vind dat wel allemaal leuk en aardig dat sentiment maar je kan moeilijk alleen maar spitsen gaan kopen. Bij ons moet het een keer achterin goed staan en op het middenveld.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
WTF hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
quote:Sport.co.uk understands Arsenal have completed the signing of AFC Ajax centre back Thomas Vermaelen for a fee believed to be in the region of £10 million. According to sources inside the club, the deal for the Belgian international will be confirmed in the next 48 hours.
The 23-year-old moved to Ajax in 2004 from Antwerp outfit Germinal Beerschot and has since played 85 times for the Amsterdam giants as well as accumulating 21 caps for his country.
The news comes only hours after former Arsenal captain Tony Adams revealed that he had watched the player on behalf of Arsene Wenger but hinted that despite his obvious quality his physical attributes may let him down.
"I think Thomas is a very good player but I don’t think he’s ready for the Arsenal," Adams told Setanta.
"I don’t think the punters at Arsenal would like another small one.
"I don’t know whether he’ll end up going for a bigger player. We’ll see how much money we’ve got first.
"I have been looking at the Dutch league, but to be honest with you it’s been decimated.
"It’s a poor league at the moment, there’s one or two players but they’re leaving too early as well."
Misschien wel iets voor in de OPquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens, die versteegrobjes begin ik ook wel erg zat te worden, maar de reacties erop zijn nog vervelend.
Als je een nieuwbericht leest, lees dan tenminste in ieder geval de pagina waarop je het gaat posten vantevoren om te kijken of het niet al een keer gepost wordt. Kijk ten tweede naar de tijd van het nieuwsbericht en daarna naar de klok. Als er meer dan 2 uur tussenzit, kan je er vanuit gaan dat het zeker gepost is en dat je het zelf niet meer hoeft te posten.
Maarja, dat krijg je he in deze periode.. alle gercuhten komen van een bericht af.. met een paar woordjes verandert lijkt het alweer een nieuw geruchtquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens, die versteegrobjes begin ik ook wel erg zat te worden, maar de reacties erop zijn nog vervelend.
Als je een nieuwbericht leest, lees dan tenminste in ieder geval de pagina waarop je het gaat posten vantevoren om te kijken of het niet al een keer gepost wordt. Kijk ten tweede naar de tijd van het nieuwsbericht en daarna naar de klok. Als er meer dan 2 uur tussenzit, kan je er vanuit gaan dat het zeker gepost is en dat je het zelf niet meer hoeft te posten.
De regels moeten gewoon strenger worden in de eredivisie.. Strengere stadion eisen, competitie veranderen en zorgen dat het godverdomme wat beter word dan nu. Straks raak je nog je rechtstreekse CL ticket kwijt..quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:45 schreef BluesRebel het volgende:
Hmm ergens staat dat ze akkoord zijn over Vermaelen en dan zegt Adams dat ze t niet moeten doen...
[..]
Ja, uhhhh... dat klopt![]()
Ja, staat op voetbalzone. Maar ben mobiel anders had ik het bericht gekopieerdquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:42 schreef TheClown1 het volgende:
ik heb oranje niet helemaal gevolgd wat betreft opstelling. bedoel je heitinga als rechtsback?
Dat is helemaal de schuld van de knvb, met hun playoff geouwehoerquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:39 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
De regels moeten gewoon strenger worden in de eredivisie.. Strengere stadion eisen, competitie veranderen en zorgen dat het godverdomme wat beter word dan nu. Straks raak je nog je rechtstreekse CL ticket kwijt..
Ja eens, maar door die play-offs zal de competitie niet slechter worden. Alleen dat er kut teams europa in gaanquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is helemaal de schuld van de knvb, met hun playoff geouwehoer.
Goed punt, vooraf de 2 uur regel en mensen moet wat vaker kijken op ajax.headliner.nl als het bericht hier meerdere keren op staat dan staat het vast en zeker al in dit topic.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat dusquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Niet nodig.. geen geld voor. Laat Elia lekker naar het buitenland gaan.ze vragen 10-12 miljoen voor iemand die mindere cijfers heeft dan Sulejmani in zijn slechtste seizoen
quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:50 schreef versteegrob het volgende:
[..]ps: Zovaak post ik geen dubbele berichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |