abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69687989
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:15 schreef Frankz0rz het volgende:
Luis Suarez over Braafheid:
[..]

Het wordt verdorie tijd dat Ajax Braafheid eens rap vastgelegd.
  donderdag 4 juni 2009 @ 00:34:21 #102
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_69688005
Heeft Arsenal echt Vermaelen gekocht????
Ik zit nu in Marokko en krijg niet veel mee, vandaar. Waar precies? In Essaouira.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 4 juni 2009 @ 00:35:27 #103
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_69688029
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:15 schreef Frankz0rz het volgende:
Luis Suarez over Braafheid:
[..]

Raar man, ik schat El Akchaoui nog steeds hoger in, maar die is leeftijdtechnisch minder interessant.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_69688132
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Heeft Arsenal echt Vermaelen gekocht????
Ik zit nu in Marokko en krijg niet veel mee, vandaar. Waar precies? In Essaouira.

²
Nu je er toch bent. Lopen daar in het gebergte wat groeibriljantjes rond?

Met inheemse dijen als voorkeur graag.
pi_69688154
Nu Cambuur het niet heeft kunnen flikken( ) kan ik me opnieuw volledig op Ajax richten in de Eredivisie.

Even inlezen over wat vanavond allemaal gebeurt is ....
pi_69688239
Hmm ergens staat dat ze akkoord zijn over Vermaelen en dan zegt Adams dat ze t niet moeten doen...
quote:
'Supporters van Arsenal willen een grote naam zien. Ik heb de Nederlandse competitie bekeken en daar word je niet vrolijk van.'
Ja, uhhhh... dat klopt
pi_69688281
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:45 schreef BluesRebel het volgende:
Hmm ergens staat dat ze akkoord zijn over Vermaelen en dan zegt Adams dat ze t niet moeten doen...
[..]

Ja, uhhhh... dat klopt
Hij heeft vast Feyenoord gezien ofzo Hij kan ook overdrijven, zeg. Ik denk dat nog altijd een groot gedeelte van de talenten uit de Eredivisie vandaan komt
pi_69688434
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:46 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Hij heeft vast Feyenoord gezien ofzo Hij kan ook overdrijven, zeg. Ik denk dat nog altijd een groot gedeelte van de talenten uit de Eredivisie vandaan komt
Dat is ook zo. Ze spelen bij allerlei grote clubs. Maar hij zegt competitie en daarin moet je hem toch echt gelijk geven. Momenteel is t knap waardeloos. Het was nooit echt een geweldige competitie maar er staken gewoon een paar clubs met kop en schouders uit en zelfs meededen met de andere topclubs in Europa. Daarin is AZ wel degelijk kampioen van de armoede.
pi_69688666
Ik word zo strontziek van het gezeik "Dit is de mickeymouse competitie", je hoeft er niet naar te kijken hoor? Flikker maar een eind op en laat de talentjes hier.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_69688783
quote:
[..]

Ja, uhhhh... dat klopt
Wat een arrogante dwaas zeg
pi_69688796
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:09 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Waarom die kredietcrisis Eerst zowat 15 mln
Ach, binnenkort kunnen we goedkoop in Engeland wat spelers ophalen
  donderdag 4 juni 2009 @ 01:28:43 #112
186889 Liv3
A.F.C.A
pi_69688853
Nog een nieuwtje over een spits
quote:
'Ajax heropent jacht op Roemeens talent'
Ajax heeft zijn zinnen weer gezet op het Roemeense talent Sabrin Sburlea. De aanvaller stond anderhalf jaar geleden ook al in de belangstelling van de Amsterdammers.
Eind 2007 kwam het niet tot een transfer van de twintigjarige Sburlea. Volgens het Roemeense Gazeta Sporturilor moet een bedrag van twee miljoen euro nu genoeg zijn voor een overgang van FC Brasov naar Ajax.

De Amsterdammers zijn niet de enige die een oogje op Sburlea hebben. Ook Birmingham City, Dinamo Boekarest en Club Brugge zouden interesse hebben voor de speler die zijn jeugdopleiding genoot in de voetbalschool van oud-international Gheorge Popescu.
pi_69688961
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 01:14 schreef _Mike_ het volgende:
Ik word zo strontziek van het gezeik "Dit is de mickeymouse competitie", je hoeft er niet naar te kijken hoor? Flikker maar een eind op en laat de talentjes hier.
Lees mijn reactie boven jou. Er is nog altijd een verschil in competitie en spelers. Wij hebben wel degelijk zeer goede spelers. Maar ook spelers die Engeland niet eens voor hun tweede divisie willen hebben. Het verschil is zo groot en daardoor is de competitie ook niet goed. Veel wisselvalligheid en fouten.
pi_69688975
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 01:28 schreef Liv3 het volgende:
[..]

Heeft geen basisplaats bij zijn huidige club. 1 duel 90 minuten gespeeld, 21 keer ingevallen of gewisseld. 4 goals gemaakt in 900 minuten speeltijd en 1 assist.

Moeilijk om iemand daar op te beoordelen. Het staat me alleen niet aan dat hij geen basisplaats heeft bij een matig ploegje... wat moet hij dan bij Ajax?
pi_69688978
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 01:28 schreef Liv3 het volgende:
[..]
Interessant maar nog nooit van gehoord. Hopelijk gaat de scouting nu beter.
pi_69689770
quote:
Arsene eyes £10m deal for Ajax ace

By ANTONY KASTRINAKIS

Published: Today
rigTeaserImage
ARSENAL boss Arsene Wenger was last night on the verge of sealing a £10million deal for Ajax star Thomas Vermaelen.

The 21-cap Belgium centre-half, 23, is considered one of the top defenders in the Dutch Eredivisie.

And SunSport understands Gunners chiefs were trying to thrash out a deal with Ajax general manager Rik Van Der Boog.

An Ajax insider said: "It's true. He's a very good player and could certainly be a success at Arsenal."
http://www.thesun.co.uk/s(...)al-for-Ajax-ace.html
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  donderdag 4 juni 2009 @ 07:45:53 #117
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69690072
quote:
AZ en Ajax in markt voor Berg

GRONINGEN - De kans dat Marcus Berg (22) ook komend seizoen bij FC Groningen speelt, is weer een stukje kleiner. De noorderlingen willen het contract (tot 2011) van de Zweedse spits openbreken, opwaarderen en verlengen. "Maar hij tekent zeker niet bij", laat zijn zaakwaarnemer Sören Lerby weten.

AZ en Ajax informeerden informeel bij Berg hoe hij tegenover een overstap naar Alkmaar en Amsterdam staat, waarna de topschutter die vraag positief beantwoordde. Zweedse media melden dat Berg op dit moment géén, maar na komend seizoen wél een gelimiteerde transfersom in zijn verbintenis heeft, waardoor ook FC Groningen gebaat zou zijn bij een verkoop. Lerby en Berg willen daar niet op reageren.

Telegraaf
Lekker tegen elkaar opbieden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69690254
quote:
AMSTERDAM - Sparta en Ajax hebben na lang onderhandelen dan eindelijk toch overeenstemming bereikt over de transfer van Fred Grim. De assistent-trainer van de Rotterdammers wordt met ingang van het nieuwe seizoen samen met Pieter Huistra verantwoordelijk voor Jong Ajax.

Grim tekent in de Amsterdam ArenA een contract voor drie jaar. Tussen 1994 en 2002 speelde hij zelf in Amsterdamse dienst, waarna hij ook een periode keeperstrainer was.
pi_69690278
Leuke speler die Elia maar we hebben al Sulejmani aan die kant en het zijn niet echt spelers waarvan je er een op de bank gaat zetten.
  donderdag 4 juni 2009 @ 08:25:16 #120
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_69690460
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 07:45 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Lekker tegen elkaar opbieden.
Laat hem maar lekker in Groningen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 4 juni 2009 @ 08:26:29 #121
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69690488
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 08:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Laat hem maar lekker in Groningen.
Dat zou helemaal mooi zijn, maar dat gaat niet gebeuren vrees ik .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69690503
Tien miljoen voor Elia is te veel. Helemaal omdat we zo'n type speler niet nodig hebben op dit moment. Jammer dat Vermaelen vertrekt maar als je Braafheid voor een appel en een ei terug kunt halen is dat een goede deal en je gaat er misschien niet eens op achteruit.
  donderdag 4 juni 2009 @ 08:36:24 #123
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_69690653
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 08:27 schreef toma het volgende:
Tien miljoen voor Elia is te veel. Helemaal omdat we zo'n type speler niet nodig hebben op dit moment. Jammer dat Vermaelen vertrekt maar als je Braafheid voor een appel en een ei terug kunt halen is dat een goede deal en je gaat er misschien niet eens op achteruit.
Nou, als de geruchten waar zijn, ga je er een paar jaar ervaring + 9,5mln euro op vooruit...

10mln pond is hetzelfde als wat ze voor Kranjcar wouden betalen en wat ze voor Arshavin hebben betaalt
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_69690730
Elia wil wel erg graag naar Ajax lijkt het .
pi_69690816
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:22 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Niet nodig.. geen geld voor. Laat Elia lekker naar het buitenland gaan. ze vragen 10-12 miljoen voor iemand die mindere cijfers heeft dan Sulejmani in zijn slechtste seizoen
pi_69690845
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 08:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Elia wil wel erg graag naar Ajax lijkt het .
Nee, Elia wil graag trainen met Jol.
pi_69690854
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:46 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Noem nou eens uitblikers in de HCE?

Suarez... Dembele ... Affelay daar houdt het bij op. Echte toppers zijn er niet meer.

Je hebt wel potentie rond lopen maar die krijgt niet de tijd te rijpen om top te worden in d ecompetitie . Die worden al vroeg weg gehaald.
pi_69690943
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 08:06 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Sparta en Ajax werken wel goed samen Misschien dat we onze talenten aan hun kunnen uitlenen met optie tot koop en terug koop Win-WIn
pi_69690997
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 08:48 schreef toma het volgende:

[..]

Nee, Elia wil graag trainen met Jol.
Nou, dat stukje over Ajax en met Ajax tas over straat lopen zegt ook veel hoor.
pi_69691024
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 08:26 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat zou helemaal mooi zijn, maar dat gaat niet gebeuren vrees ik .
Ajax gaat denk ik voor de goedkopere Roemeen. Ik denk dat dat ene betere optie is dan Berg. Dat zeg ik omdat ik niet zo onder de indruk ben van Berg.. en 15 goals in 24 wedstrijden is geen kattepis.
pi_69691108
Wie er komt doet er niet toe, Elia of een ander, maar er moet iemand komen. Suarez is volgend seizoen weg. Braafheid komt denk ik wel. Suarez doet overigens ook wel hard z'n best met z'n geslijm over Braafheid. Hij heeft ook tegen Fiorentina, Inter en bijvoorbeeld Arsenal gespeeld, hun backs zijn echt niet minder dan Braafheid. Maar goed, als hij maar komt.
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:03:32 #132
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_69691122
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 08:56 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dan heeft ie al getekend, kan niet anders. Anders zeg je zoiets niet als je nog naar (bijv) PSV zou kunnen gaan toch?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_69691134
quote:

[..]

Ik vind dat wel allemaal leuk en aardig dat sentiment maar je kan moeilijk alleen maar spitsen gaan kopen. Bij ons moet het een keer achterin goed staan en op het middenveld.

Ik vind Elia in verdedigend opzicht een voorbeeld prof laat daar geen misvatting over bestaan. Als je ziet wat de afstanden zijn die hij overbrugt telkens vind ik dat geweldig. Hij mag komen wat mij betreft maar alleen als de andere posities eerst in worden gevuld.

Ik kan me anders niet bedenken waar je hem kwijt zou moeten .. als ie voor 10 miljoen komt moet hij ook gaan spelen. En dan ..wie zet je er naast?
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:04:58 #134
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_69691147
quote:

[..]

WTF hoe kom je daarbij?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_69691178
quote:
Sport.co.uk understands Arsenal have completed the signing of AFC Ajax centre back Thomas Vermaelen for a fee believed to be in the region of £10 million. According to sources inside the club, the deal for the Belgian international will be confirmed in the next 48 hours.

The 23-year-old moved to Ajax in 2004 from Antwerp outfit Germinal Beerschot and has since played 85 times for the Amsterdam giants as well as accumulating 21 caps for his country.

The news comes only hours after former Arsenal captain Tony Adams revealed that he had watched the player on behalf of Arsene Wenger but hinted that despite his obvious quality his physical attributes may let him down.

"I think Thomas is a very good player but I don’t think he’s ready for the Arsenal," Adams told Setanta.

"I don’t think the punters at Arsenal would like another small one.

"I don’t know whether he’ll end up going for a bigger player. We’ll see how much money we’ve got first.

"I have been looking at the Dutch league, but to be honest with you it’s been decimated.

"It’s a poor league at the moment, there’s one or two players but they’re leaving too early as well."
pi_69691202
AD artikel, Houniet. Staat in het Elia topic.
pi_69691325
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:06 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Versteegbob maal x waar x 2 tot de macht 16 is of zo
pi_69691396
Overigens, die versteegrobjes begin ik ook wel erg zat te worden, maar de reacties erop zijn nog vervelend.

Als je een nieuwbericht leest, lees dan tenminste in ieder geval de pagina waarop je het gaat posten vantevoren om te kijken of het niet al een keer gepost wordt. Kijk ten tweede naar de tijd van het nieuwsbericht en daarna naar de klok. Als er meer dan 2 uur tussenzit, kan je er vanuit gaan dat het zeker gepost is en dat je het zelf niet meer hoeft te posten.
pi_69691656
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens, die versteegrobjes begin ik ook wel erg zat te worden, maar de reacties erop zijn nog vervelend.

Als je een nieuwbericht leest, lees dan tenminste in ieder geval de pagina waarop je het gaat posten vantevoren om te kijken of het niet al een keer gepost wordt. Kijk ten tweede naar de tijd van het nieuwsbericht en daarna naar de klok. Als er meer dan 2 uur tussenzit, kan je er vanuit gaan dat het zeker gepost is en dat je het zelf niet meer hoeft te posten.
Misschien wel iets voor in de OP
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:33:44 #140
175985 Silaz
drie bier
pi_69691767
quote:

Maarja, dat krijg je he in deze periode.. alle gercuhten komen van een bericht af.. met een paar woordjes verandert lijkt het alweer een nieuw gerucht
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_69691803
Heitinga op de plek van Van der Wiel, bij het Nederlands elftal
AJAX AMSTERDAM!
pi_69691913
quote:
[..]

Ja, uhhhh... dat klopt
De regels moeten gewoon strenger worden in de eredivisie.. Strengere stadion eisen, competitie veranderen en zorgen dat het godverdomme wat beter word dan nu. Straks raak je nog je rechtstreekse CL ticket kwijt..
AJAX AMSTERDAM!
pi_69692020
ik heb oranje niet helemaal gevolgd wat betreft opstelling. bedoel je heitinga als rechtsback?
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_69692093
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:42 schreef TheClown1 het volgende:
ik heb oranje niet helemaal gevolgd wat betreft opstelling. bedoel je heitinga als rechtsback?
Ja, staat op voetbalzone. Maar ben mobiel anders had ik het bericht gekopieerd
AJAX AMSTERDAM!
pi_69692155
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:39 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

De regels moeten gewoon strenger worden in de eredivisie.. Strengere stadion eisen, competitie veranderen en zorgen dat het godverdomme wat beter word dan nu. Straks raak je nog je rechtstreekse CL ticket kwijt..
Dat is helemaal de schuld van de knvb, met hun playoff geouwehoer .
pi_69692209
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:47 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat is helemaal de schuld van de knvb, met hun playoff geouwehoer .
Ja eens, maar door die play-offs zal de competitie niet slechter worden. Alleen dat er kut teams europa in gaan
AJAX AMSTERDAM!
pi_69692230
-

[ Bericht 99% gewijzigd door bloodysunday op 04-06-2009 09:51:00 ]
AJAX AMSTERDAM!
pi_69692234
quote:

Goed punt, vooraf de 2 uur regel en mensen moet wat vaker kijken op ajax.headliner.nl als het bericht hier meerdere keren op staat dan staat het vast en zeker al in dit topic.

ps: Zovaak post ik geen dubbele berichten
pi_69692321
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 08:46 schreef Chadi het volgende:

[..]

Niet nodig.. geen geld voor. Laat Elia lekker naar het buitenland gaan. ze vragen 10-12 miljoen voor iemand die mindere cijfers heeft dan Sulejmani in zijn slechtste seizoen
Dat dus
pi_69692325
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:50 schreef versteegrob het volgende:

[..]ps: Zovaak post ik geen dubbele berichten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')