abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:00:17 #51
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_69681530
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:56 schreef Emimich het volgende:

[..]

Mooi om te zien hoe Jol al over Ajax praat nu hij pas net in dienst is.
Tenzij hij ADO bedoelt.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_69681597
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:59 schreef Barca het volgende:

[..]

Marcus Berg
Mwa, zal ook wel weer de hoofdprijs kosten. Afgelopen jaren is er belachelijk veel gekocht (ik zie net Delorge lopen bij Roda ) waar we niets aan hebben gehad.

Loopt er niets bij de jeugd van Ajax rond wat door kan stromen? Hebben de scouts niet zelf de ogen open voor een 'Huntelaartje' ?
pi_69681761
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:05 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hij is een supporter van AZ.
Dus een beetje lief doen tegen deze ex-Ajax fan.
Als ik dit soort opmerkingen in het az topic plaats worden die verwijderd maar van deze klote troll laten jullie vrijwel alles staan altijd terwijl hij ook alleen maar loopt te fucken in het Ajax topic
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_69681795
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:06 schreef navigator het volgende:

[..]

Als ik dit soort opmerkingen in het az topic plaats worden die verwijderd maar van deze klote troll laten jullie vrijwel alles staan altijd terwijl hij ook alleen maar loopt te fucken in het Ajax topic
Jij doet het dan ook doorgaans minder subtiel.
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:08:36 #55
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_69681875
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:01 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Mwa, zal ook wel weer de hoofdprijs kosten. Afgelopen jaren is er belachelijk veel gekocht (ik zie net Delorge lopen bij Roda ) waar we niets aan hebben gehad.

Loopt er niets bij de jeugd van Ajax rond wat door kan stromen? Hebben de scouts niet zelf de ogen open voor een 'Huntelaartje' ?
Wat denk je zelf?

Wat denken we van de dubbelganger van Elia: Remy Bonjasky. Lijkt me een geweldige centrale verdediger.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_69681889
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:07 schreef sjimz het volgende:

[..]

Wel vreemd dat jij aanneemt dat hij ex-Ajax is. Of was hij vroeger al Ajax-fan op het forum?

Net ook al in het Feyenoord-topic dat hij Feyenoord de mooiste club met de mooiste supportersschare vond.
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:56 schreef Emimich het volgende:

[..]

Mooi om te zien hoe Jol al over Ajax praat nu hij pas net in dienst is.
Versteegrobje. Staat in de OP.
pi_69681937
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:07 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nou als dat de maatstaf is
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_69681968
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:10 schreef navigator het volgende:

[..]

Nou als dat de maatstaf is
Gewoon niet trollen.
pi_69682012
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:55 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

True, hij was ook geblesseerd. Maar volgens mij had hij ondanks die blessures ook meer kunnen spelen.
En wat ik zei; als de aanvoer er niet is...

Maar wie zou je dan als vervanger zien voor hem?
Je moet iemand niet forceren, maar hij heeft inderdaad wel een paar keer fit op de bank gezeten. Als die faalhaas van een Van Basten het al niet in hem ziet zitten..

En natuurlijk moeten jullie Berg halen, knalt er minimaal 25 in.
pi_69682189
(Jong Ajax) Mitch Apau naar Veendam
pi_69682197
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:09 schreef Rots het volgende:
Versteegrobje. Staat in de OP.
Ksssst... en nee.
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:23:14 #62
258305 Tyrun
Zie sig!
pi_69682471
Zin....in het nieuwe seizoen!
Check it out!
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:26:54 #63
30220 Barca
pi_69682637
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:11 schreef Rots het volgende:

[..]

Je moet iemand niet forceren, maar hij heeft inderdaad wel een paar keer fit op de bank gezeten. Als die faalhaas van een Van Basten het al niet in hem ziet zitten..

En natuurlijk moeten jullie Berg halen, knalt er minimaal 25 in.
Genoeg slechte wedstrijden gespeeld terwijl hij fit was. Bovendien is hij eenzelfde type als Suarez en Sulejmani. Allen typen aanvallers die niet renderen omdat én de aanvoer niet goed is én ze niet passen binnen het Ajax-systeem.

Dat eerste verander je alleen met betere spelers in de achterhoede en op het middenveld. Dat tweede kan veranderen met Jol als coach. Iemand die geen wortels heeft binnen Ajax. Een coach die wellicht realistischer en ruimdenkender is.
pi_69684151
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:39 schreef Barca het volgende:

[..]

Ik was even vergeten dat Jol gaat spelen.
[..]

Suarez = 20
Vermaelen = 10
Sulejmani = 12,5
Vertonghen = 5
Silva = 5
Emanuelson = 5
Lindgren = 2,5
Gabri = 3
Cvitanich = 5

Dus wel een miljoentje of 50.
WTF DUDE! Dit kun je toch echt niet menen?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_69684167
Maar ik ben het er wel mee eens dat Berg moet komen!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_69684239
Leuk voor Martin Jol, ajax - rkc waalwijk
AJAX AMSTERDAM!
pi_69684276
Kennen jullie ene Huntelaar ofzo? Speelt bij Real Madrid. Is dat niet iets voor Ajax? Blijkt wel aardig te kunnen voetballen.
AJAX AMSTERDAM!
pi_69684328
Ricardo Carvalho wil vertrekken bij Chelsea. De 31-jarige Portugese international baalt van het afgelopen seizoen, waarin hij weinig aan spelen toekwam. 'Ik ben beschikbaar voor elke club die mij wil hebben.' (bron: VI)

Niet iets voor ons, voor 3 jaartjes?
[P]otverdorie
  woensdag 3 juni 2009 @ 23:04:57 #69
30220 Barca
pi_69684378
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:58 schreef Ordinair het volgende:

[..]

WTF DUDE! Dit kun je toch echt niet menen?
Ik kan alles.
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:03 schreef NatteBever het volgende:
Ricardo Carvalho wil vertrekken bij Chelsea. De 31-jarige Portugese international baalt van het afgelopen seizoen, waarin hij weinig aan spelen toekwam. 'Ik ben beschikbaar voor elke club die mij wil hebben.' (bron: VI)

Kost dat?
pi_69684426
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:03 schreef NatteBever het volgende:

,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 3 juni 2009 @ 23:06:46 #71
30220 Barca
pi_69684451
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:06 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

pi_69684489
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_69684668
Denk een miljoentje of 7 a 8
[P]otverdorie
pi_69684873
Vind het overigens wel knap wat Stanley doet, misschien ooit goed genoeg voor Ajax?
pi_69685200
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:13 schreef _Mike_ het volgende:
Vind het overigens wel knap wat Stanley doet, misschien ooit goed genoeg voor Ajax?
Inderdaad, eerst Volendam nu bijna Cambuur
AJAX AMSTERDAM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')