Tenzij hij ADO bedoelt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe Jol al over Ajax praat nu hij pas net in dienst is.
Mwa, zal ook wel weer de hoofdprijs kosten. Afgelopen jaren is er belachelijk veel gekocht (ik zie net Delorge lopen bij Rodaquote:
Als ik dit soort opmerkingen in het az topic plaats worden die verwijderd maar van deze klote troll laten jullie vrijwel alles staan altijd terwijl hij ook alleen maar loopt te fucken in het Ajax topicquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is een supporter van AZ.
Dus een beetje lief doen tegen deze ex-Ajax fan.
Jij doet het dan ook doorgaans minder subtiel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:06 schreef navigator het volgende:
[..]
Als ik dit soort opmerkingen in het az topic plaats worden die verwijderd maar van deze klote troll laten jullie vrijwel alles staan altijd terwijl hij ook alleen maar loopt te fucken in het Ajax topic
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:01 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Mwa, zal ook wel weer de hoofdprijs kosten. Afgelopen jaren is er belachelijk veel gekocht (ik zie net Delorge lopen bij Roda) waar we niets aan hebben gehad.
Loopt er niets bij de jeugd van Ajax rond wat door kan stromen? Hebben de scouts niet zelf de ogen open voor een 'Huntelaartje' ?
Wel vreemd dat jij aanneemt dat hij ex-Ajax is. Of was hij vroeger al Ajax-fan op het forum?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij doet het dan ook doorgaans minder subtiel.
Versteegrobje. Staat in de OP.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe Jol al over Ajax praat nu hij pas net in dienst is.
Nou als dat de maatstaf isquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij doet het dan ook doorgaans minder subtiel.
Je moet iemand niet forceren, maar hij heeft inderdaad wel een paar keer fit op de bank gezeten. Als die faalhaas van een Van Basten het al niet in hem ziet zitten..quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:55 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
True, hij was ook geblesseerd. Maar volgens mij had hij ondanks die blessures ook meer kunnen spelen.
En wat ik zei; als de aanvoer er niet is...
Maar wie zou je dan als vervanger zien voor hem?
Genoeg slechte wedstrijden gespeeld terwijl hij fit was. Bovendien is hij eenzelfde type als Suarez en Sulejmani. Allen typen aanvallers die niet renderen omdat én de aanvoer niet goed is én ze niet passen binnen het Ajax-systeem.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:11 schreef Rots het volgende:
[..]
Je moet iemand niet forceren, maar hij heeft inderdaad wel een paar keer fit op de bank gezeten. Als die faalhaas van een Van Basten het al niet in hem ziet zitten..
En natuurlijk moeten jullie Berg halen, knalt er minimaal 25 in.
WTF DUDE! Dit kun je toch echt niet menen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:39 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat Jol gaat spelen.
[..]
Suarez = 20
Vermaelen = 10
Sulejmani = 12,5
Vertonghen = 5
Silva = 5
Emanuelson = 5
Lindgren = 2,5
Gabri = 3
Cvitanich = 5
Dus wel een miljoentje of 50.
Ik kan alles.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:58 schreef Ordinair het volgende:
[..]
WTF DUDE! Dit kun je toch echt niet menen?
Kost dat?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:03 schreef NatteBever het volgende:
Ricardo Carvalho wil vertrekken bij Chelsea. De 31-jarige Portugese international baalt van het afgelopen seizoen, waarin hij weinig aan spelen toekwam. 'Ik ben beschikbaar voor elke club die mij wil hebben.' (bron: VI)
Niet iets voor ons, voor 3 jaartjes?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:03 schreef NatteBever het volgende:
Ricardo Carvalho wil vertrekken bij Chelsea. De 31-jarige Portugese international baalt van het afgelopen seizoen, waarin hij weinig aan spelen toekwam. 'Ik ben beschikbaar voor elke club die mij wil hebben.' (bron: VI)
Niet iets voor ons, voor 3 jaartjes?
Inderdaad, eerst Volendam nu bijna Cambuurquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:13 schreef _Mike_ het volgende:
Vind het overigens wel knap wat Stanley doet, misschien ooit goed genoeg voor Ajax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |