De jongste, Anas.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Om welke van de 2 Sharbini's gaat het eigenlijk?
De oudste of de jongste van de 2?
quote:'Vermealen naar Arsenal'
Arsenal coach Arsene Wenger was gisteravond erg dichtbij een deal van £10 miljoen pond. De trainer was aan het onderhandelen met Ajax over Thomas Vermealen.
De delegatie van Arsenal sprak met algemeen directeur Rik Van Der Boog. die niet onwelwillend tegenover deze transfer zou staan, Martin Jol wil namelijk investeren maar daarvoor moeten ze eerst spelers verkopen.
Arsene Wenger zou het helemaal zien zitten in Vermealen: "het is waar. Hij is een fantastische speler en zou succesvol kunnen zijn bij ons".
Anita: 1,66quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:46 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet. Maar alleen maar lange Jannen () op het middenveld lijkt me ook niet handig. Bovendien is Sharbini ook zo bijster groot niet (1.80m)..
Bovendien zien zij ook dat wij 18 miljoen voor Babel krijgen, ze zijn niet gek.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:50 schreef soppa het volgende:
[..]
Klopft ende correct, we blijven nu de subtoppertjes spekken als we zo doorgaan
Dat bericht ookquote:
Zo klein is 1.80 voor een voetballer niet. Sar steekt er echt heel ver bovenuit en die is 'maar' 1.97. Rio Ferdinand van ManU is 1.89 bijvoorbeeld, echt niet heel schokkend.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:46 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet. Maar alleen maar lange Jannen () op het middenveld lijkt me ook niet handig. Bovendien is Sharbini ook zo bijster groot niet (1.80m)..
Die hebben, nu ze Pranjic ook hebben gekocht, al 5 nieuwe spelers.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:50 schreef bloodysunday het volgende:
Die lul van een van Gaal zit ook achter Braafheid aan
In deze ben ik het niet helemaal met je eensch, Vertonghen heeft best gif inzich dat zie je aan bepaalde maniertjes die hij soms heeft.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vertonghen is een Belg zonder uitstraling. Die man zal nooit een winnaar worden. Echt niet.²
Is dat zo? Ajax heeft toch nog een flinke buffer?quote:Martin Jol wil namelijk investeren maar daarvoor moeten ze eerst spelers verkopen.
Je kan moeilijk verwachten dat het scoutingsapparaat binnen 1 seizoen zo goed werkt dat er geen spelers meer van Nederlandse subtoppers meer gekocht hoeven te worden. Daarnaast is daar niets mis mee, zolang we maar geen 16 miljoen meer neerleggen. Wacht gewoon totdat de contracten van die spelers aflopen, ze hebben toch bijna allemaal een gelimiteerde transfersom en koop ze dan voor een redelijke prijs.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:50 schreef soppa het volgende:
[..]
Klopft ende correct, we blijven nu de subtoppertjes spekken als we zo doorgaan
Waarom zou ik verwachten dat het scoutings apparaat binnen 1 seizoen werkt? Het had nooit niet moeten werken!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:56 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Je kan moeilijk verwachten dat het scoutingsapparaat binnen 1 seizoen zo goed werkt dat er geen spelers meer van Nederlandse subtoppers meer gekocht hoeven te worden. Daarnaast is daar niets mis mee, zolang we maar geen 16 miljoen meer neerleggen. Wacht gewoon totdat de contracten van die spelers aflopen, ze hebben toch bijna allemaal een gelimiteerde transfersom en koop ze dan voor een redelijke prijs.
Gif misschien wel maar geen voetbalintelligentie en technische kwaliteiten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:55 schreef soppa het volgende:
[..]
In deze ben ik het niet helemaal met je eensch, Vertonghen heeft best gif inzich dat zie je aan bepaalde maniertjes die hij soms heeft.
Dit lijkt me nou echt zo'n jongen die kan groeien onder een sterke coach.
Ach, van Gaal gaat het er toch niet redden zo, als hij idd al die Nederlanders kooptquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die hebben, nu ze Pranjic ook hebben gekocht, al 5 nieuwe spelers.
Denk niet dat ze nu ook nog eens Braafheid gaan halen.
Jan heeft een redelijke balcontrole vind ik, en ja voetbal intelligentie?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Gif misschien wel maar geen voetbalintelligentie en technische kwaliteiten.
Achterlijk is een groot woord maar hij is geen Aissati, Afellay, Van der Vaart, Sneijder of Seedorf. Zelfs geen Wielaert, Boulahrouz, Mathijsen of Braafheid.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:02 schreef soppa het volgende:
[..]
Jan heeft een redelijke balcontrole vind ik, en ja voetbal intelligentie?
Ik denk dat hij geen achterlijke voetballer is, kijk een Aissati ziet altijd de gaatje, dat is een talent, niet iedere speler heeft dat talent, maar op het moment dat een team ingespeeld is en de spelers weten wat ze van elkaar kunnen verwachten dan word de keuze om bijvoorbeeld te pressen of juist te temporiseren veel makkelijker omdat het team die signalen begrijpt en daarin meegaat.
En ik zie in Vertonghen wel een vent die daarin het voortouw kan gaan nemen.
Ik zie ze er wel voor aan...quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die hebben, nu ze Pranjic ook hebben gekocht, al 5 nieuwe spelers.
Denk niet dat ze nu ook nog eens Braafheid gaan halen.
Ik zie hem zowiezo als middenvelder maar duidelijk is hij geen type zoals Aissati, Afellay, Van der Vaart of Sneijderquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:05 schreef Barca het volgende:
[..]
Achterlijk is een groot woord maar hij is geen Aissati, Afellay, Van der Vaart, Sneijder of Seedorf. Zelfs geen Wielaert, Boulahrouz, Mathijsen of Braafheid.
Nee, Vertonghen is een leuke speler voor NAC, NEC of Feyenoord. Echter niet voor Ajax.
Dat zijn inderdaad andere type voetballers. De genoemde andere spelers ook. Ook een Heitinga bijv. is een ander type speler. Maar ook hij en een Maduro hebben in mijn ogen meer voetbalintelligentie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:15 schreef soppa het volgende:
[..]
Ik zie hem zowiezo als middenvelder maar duidelijk is hij geen type zoals Aissati, Afellay, Van der Vaart of SneijderDat zijn heel andere type voetballers dan hij.
En jij verwacht dat die cubs 5 mln betalen voor zo'n middelmatige speler?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:05 schreef Barca het volgende:
[..]
Achterlijk is een groot woord maar hij is geen Aissati, Afellay, Van der Vaart, Sneijder of Seedorf. Zelfs geen Wielaert, Boulahrouz, Mathijsen of Braafheid.
Nee, Vertonghen is een leuke speler voor NAC, NEC of Feyenoord. Echter niet voor Ajax.
Echt, wat een klapjosti ben jij toch ook, zout nou eens een keer op met al die waardeloze prut-posts van je. Iedereen stoort zich eraan; het vermakelijke en meelijwekkende is er allang vanaf.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:37 schreef Barca het volgende:
Zie eerder bericht.
Inkomsten?
Vertonghen ¤ 5 miljoen
Als je ziet hoe torenhoog transfersommen zijn. Ach ... 2 tot 3 miljoen zeg ik ook: strik erom en weg d'r mee.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
En jij verwacht dat die cubs 5 mln betalen voor zo'n middelmatige speler?
[..]
Echt, wat een klapjosti ben jij toch ook, zout nou eens een keer op met al die waardeloze prut-posts van je. Iedereen stoort zich eraan; het vermakelijke en meelijwekkende is er allang vanaf.
quote:
Waarom vergelijk je ze dan met hem terwijl je nu aangeeft dat het andere type spelers zijn?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:17 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad andere type voetballers. De genoemde andere spelers ook. Ook een Heitinga bijv. is een ander type speler. Maar ook hij en een Maduro hebben in mijn ogen meer voetbalintelligentie.
Slechts om aan te geven dat zij meer voetbalintelligentie hebben. Daar hebben we behoefte aan. We hebben geen type Vertonghen nodig.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:30 schreef soppa het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je ze dan met hem terwijl je nu aangeeft dat het andere type spelers zijn?
Omdat Barca aandacht nodig heeft, gewoon negeren dus.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:30 schreef soppa het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je ze dan met hem terwijl je nu aangeeft dat het andere type spelers zijn?
Bel jol op, en zeg dat je guti pirlo modric en berbatov morgen gepresenteerd wilt hebbenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:32 schreef Barca het volgende:
[..]
Slechts om aan te geven dat zij meer voetbalintelligentie hebben. Daar hebben we behoefte aan. We hebben geen type Vertonghen nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |