Zulke dingen moet je ook aan IQM of dagdag overlaten, met z'n "gok"quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaadik was bij 280 ofzo en ik dacht, laat ik m'n geluk testen
zijn we pas zover
Ja maar hoe retarded is het om een tactiek te hebben om de laatste post te 'scoren'quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je ook aan IQM of dagdag overlaten, met z'n "gok"
Mijn ex is juist een goede vriendin van me, alleen mn huidige vriendin wil niet dat ik met dr omgaquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
exen![]()
exen die verwijten doen op het eind van relaties en na een jaar terug kruipen en doen alsof er niks aan de hand is
Tja, daar heb je een punt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar hoe retarded is het om een tactiek te hebben om de laatste post te 'scoren'
Ja maar...quote:
quote:
Mijn eerste ex is inderdaad ook een goede vriendin van mequote:Op woensdag 3 juni 2009 20:17 schreef Hoogstaande het volgende:
OP fout
[..]
Mijn ex is juist een goede vriendin van me, alleen mn huidige vriendin wil niet dat ik met dr omga
Zeg het maar.quote:
Ja maar ik heb geen ziiiiiinquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
begin dan nerd. je moet een voldoende halen.
Scheikundequote:Op woensdag 3 juni 2009 20:19 schreef Silentalarm het volgende:
IK GA SCHEIKUNDE LEREN.
Succes.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
begin dan nerd. je moet een voldoende halen.
Ja dat is weer mooi meegenomenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn eerste ex is inderdaad ook een goede vriendin van meen overigens ook weer een vriendin van mijn vriendin.
[..]
Is dat niet ongemakkelijk?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn eerste ex is inderdaad ook een goede vriendin van meen overigens ook weer een vriendin van mijn vriendin.
[..]
Zeg het maar.
Roma Roma Romaquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:18 schreef Emimich het volgende:
Tot el camp és un clam,
som la gent blaugrana,
tant se val d'on venim,
si del Sud o del Nord.
Ara estem d'acord, estem d'acord,
una bandera ens agermana.
Blaugrana al vent,
un crit valent,
tenim un nom,
el sap tothom:
Barça, Barça, Barça!
Jugadors, seguidors,
tots units fem força.
Són molts anys plens d'afanys
són molts gols que hem cridat
i s'ha demostrat, s'ha demostrat,
que mai ningú no ens podrà tòrcer.
Blaugrana al vent,
un crit valent,
tenim un nom,
el sap tothom:
Barça, Barça, Barça!
Neuh hoezo? Daarbij hebben we beide een relatie en de oude gevoelens komen toch niet terug... we waren jong en onervaren...quote:
Nah oke, mij lijkt het persoonlijk geen succes.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Neuh hoezo? Daarbij hebben we beide een relatie en de oude gevoelens komen toch niet terug... we waren jong en onervaren...![]()
Handig?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:21 schreef jagga het volgende:
Ik heb begrepen dat een van de dames hierzo in de SC "die tijd van de maand"heeft?
Das handig!
Catalaans > Italiaansquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Roma Roma Roma
core de sta città
unico grande amore
de tanta e tanta gente
che fai sospirà
Roma Roma Roma
lasciace cantà,
da sta voce nasce un coro
so centomila voci
c'hai fatto innamorà
Roma Roma bella
t'ho dipinta io,
gialla come er sole
rossa come er core mio Roma
Roma Roma Roma
nun te fa incantà
tu sei nata grande
e grande hai da restà
Roma Roma Roma
core de sta città
unico grande amore
de tanta e tanta gente
c'hai fatto innammor
Yeah, bloody hellquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:21 schreef jagga het volgende:
Ik heb begrepen dat een van de dames hierzo in de SC "die tijd van de maand"heeft?
Das handig!
Ja, dat kanquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nah oke, mij lijkt het persoonlijk geen succes.
Nou echt want mijn vriendin dus ook, en aangezien ik het niet bij hou kan ik gewoon de SC volgen om erachter te komen wanneer ik moet stoppen met het plagen van haarquote:
Romanesco > Catalaans.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:28 schreef jagga het volgende:
[..]
Nou echt want mijn vriendin dus ook, en aangezien ik het niet bij hou kan ik gewoon de SC volgen om erachter te komen wanneer ik moet stoppen met het plagen van haar![]()
Mijne niet, mijne moet dood. En haar ouders al helemaal.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:17 schreef Hoogstaande het volgende:
Mijn ex is juist een goede vriendin van me.
ik vond hem wel goed gevondenquote:
Wat hebben die ouders je aangedaan dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mijne niet, mijne moet dood. En haar ouders al helemaal.
Ja klopt, maar ik ben niet zo verstandigquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat kanLigt er maar net aan hoe het is uit gegaan en/of hoe je ermee omgaat en zo.
"Schoonouders."quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mijne niet, mijne moet dood. En haar ouders al helemaal.
Ik was niet toegestaan om hun huis binnen te komen, want ik ben niet katholiek. True storyquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat hebben die ouders je aangedaan dan?
Nee mijn huidige zijn echt topmensenquote:
Rodaquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:34 schreef BigKahuna het volgende:
Heuj ik ga Cambuur - Roda kijken.
Cambuur![]()
Roda![]()
.
Hoeveel?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:33 schreef Hoogstaande het volgende:
Kanker, net gezien hoeveel groepen er aan die lowlands actie van 3fm meedoen, zijn er echt te fucking veel
Johnny Cash. Nouja, bijna dan.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik was niet toegestaan om hun huis binnen te komen, want ik ben niet katholiek. True story![]()
![]()
!!!
[..]
Nee mijn huidige zijn echt topmensen![]()
![]()
.
No wayquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik was niet toegestaan om hun huis binnen te komen, want ik ben niet katholiek. True story![]()
![]()
!!!
[..]
Sadquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
![]()
!!!
[..]
Mijne ook, en hun dochters ook.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee mijn huidige zijn echt topmensen![]()
![]()
.
Ach, je toch met z'n 5en opnemen met die 3 tentnamen? Failt iedereen bij.quote:
Ik zei minstens 100, want toen ben ik gestopt met kijken!quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:43 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ach, je toch met z'n 5en opnemen met die 3 tentnamen? Failt iedereen bij.
Oh crap. Dan had je gewoon een kaartje moeten kopen, toen 't nog niet uitverkocht wasquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik zei minstens 100, want toen ben ik gestopt met kijken!
Ja, wist ik dat t zo snel uitverkocht zou raken?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:49 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Oh crap. Dan had je gewoon een kaartje moeten kopen, toen 't nog niet uitverkocht was
Ik moet volgende week weer geloof ik, dus bij deze zijn jullie gewaarschuwdquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:21 schreef jagga het volgende:
Das handig!
Er zijn vast wel FOK!kertjes die dat voor je bij houden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moet volgende week weer geloof ik, dus bij deze zijn jullie gewaarschuwd
Dat zou ik wel lief vinden, best handig. Al kan ik het zelf natuurlijk ook prima.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er zijn vast wel FOK!kertjes die dat voor je bij houden.
nu kan ik voorspellen wanneer BT uit der slot gaat schietenquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er zijn vast wel FOK!kertjes die dat voor je bij houden.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus onnodig.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zou ik wel lief vinden, best handig. Al kan ik het zelf natuurlijk ook prima.
ik waarschuw wel wanneer het hier weer raak is, dan hoef je maar af te tellenquote:
Waarvoor?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:14 schreef jagga het volgende:
[..]
ik waarschuw wel wanneer het hier weer raak is, dan hoef je maar af te tellen![]()
Dan ben je altijd zo lekker gezellig.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het mijn leven daadwerkelijk verrijkt wanneer ik weet wanneer Bt aan de rode kwats is.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:14 schreef jagga het volgende:
[..]
ik waarschuw wel wanneer het hier weer raak is, dan hoef je maar af te tellen![]()
Vreemd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het mijn leven daadwerkelijk verrijkt wanneer ik weet wanneer Bt aan de rode kwats is.
Mijn welquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het mijn leven daadwerkelijk verrijkt wanneer ik weet wanneer Bt aan de rode kwats is.
Hoezo, wat kun je met die wijsheid?quote:
Fappen op de gedachte aan menstruatiebloed van Bt?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoezo, wat kun je met die wijsheid?
Het is iets heel natuurlijks hoorquote:
Daar kan ik over meepraten, als ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is iets heel natuurlijks hoor
Wat niet?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoezo, wat kun je met die wijsheid?
Wat echter niet natuurlijk is maar er helaas wel bijhoort zijn de erg merkbare verschillen in humeur, prikkelbaarheid en jankfrequentiequote:Op woensdag 3 juni 2009 21:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is iets heel natuurlijks hoor
En ik weer wat minder!quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Daar kan ik over meepraten, als ervaringsdeskundige.
Inderdaadquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:33 schreef jagga het volgende:
[..]
Wat echter niet natuurlijk is maar er helaas wel bijhoort zijn de erg merkbare verschillen in humeur, prikkelbaarheid en jankfrequentie
wij zijn ook ervaringsdeskundigen, op dat bloeden na tenminstequote:
geslacht: vrouwquote:
Ja ik ben ook altijd zo'n jankend gillend kutwijfquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:33 schreef jagga het volgende:
[..]
Wat echter niet natuurlijk is maar er helaas wel bijhoort zijn de erg merkbare verschillen in humeur, prikkelbaarheid en jankfrequentie
Je moet een man wezen, om vrouwenquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:43 schreef jagga het volgende:
[..]
geslacht: vrouw
.
..
...
Volgens mij vergat ik gespleten persoonlijkheid nog?
en nog 1quote:
Je moet meer van jezelf gaan houden, 4EBE.quote:
Komt nog wel als je in de overgang bent.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ben ook altijd zo'n jankend gillend kutwijf!
dat wil ik nou niet zeggen maar het is wel vreemd dat een vrouwmens andere vrouwmensenquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet een man wezen, om vrouwente vinden?
Hahaha ik denk dat ik zo'n ramp ben in de overgang dat m'n hele omgeving bij me weg zal gaan en dat ik in een chagrijnige stille eenzaamheid zal sterven op mn 55e.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt nog wel als je in de overgang bent.
Dan krijg je er gratis opvliegers bij.
Nee, ik haat vrouwen. Ik kan veel beter overweg met mannen, die doen tenminste niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:46 schreef jagga het volgende:
[..]
dat wil ik nou niet zeggen maar het is wel vreemd dat een vrouwmens andere vrouwmensenvind ?
Dat schred mijn wereldbeeld gewoon, dat kan niet waar zijn!?!![]()
Ik dacht dat alle vrouwen met elkaar overweg konden, als is het maar om over hun kerels te roddelen, en te bespreken dat (insert beroemd vrouwmens) op die en die gala wel een hele mooie jurk droeg.
Zo hoort het ook, weten wij mannen tenminste dat we ons gemak moeten houden en over een paar dagen weer proberenquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ben ook altijd zo'n jankend gillend kutwijf!
What the fuck?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:46 schreef jagga het volgende:
[..]
dat wil ik nou niet zeggen maar het is wel vreemd dat een vrouwmens andere vrouwmensenvind ?
Ik dacht dat alle vrouwen met elkaar overweg konden, als is het maar om over hun kerels te roddelen, en te bespreken dat (insert beroemd vrouwmens) op die en die gala wel een hele mooie jurk droeg.
jij verneukt mijn illusiesquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik haat vrouwen. Ik kan veel beter overweg met mannen, die doen tenminste niet zo moeilijk.
Ik vind niet alle vrouwenquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:46 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik zou liever willen dat ik gewoon zoals normaal wasquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:47 schreef jagga het volgende:
[..]
Zo hoort het ook, weten wij mannen tenminste dat we ons gemak moeten houden en over een paar dagen weer proberen
Ja inderdaadquote:
wat?quote:
Ach, scheelt haar de rest van d'r leven in totaal veel geld aan tampons enshitquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:47 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn moeder zit nu in de overgang, geen pretje als ik haar mag geloven.
Het ziet er ook niet uit, als een pretje.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:47 schreef Smart_ass het volgende:
Je arme mamaquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:47 schreef Smart_ass het volgende:
Ja heel veel, meer dan mannelijke vrienden, maar ik kies gewoon de meest mannelijke vrouwen uit snap jequote:Op woensdag 3 juni 2009 21:48 schreef jagga het volgende:
[..]
jij verneukt mijn illusies( je hebt toch wel girly-friends ofniet ?
)
mannen zijn idd niet zo moeilijk
Het is minder gecompliceerd, maar of het leuker is, weet ik niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:49 schreef Fascination het volgende:
Alle vrouwen zeggen dat ze beter met mannen overweg kunnen. Wat een onzin.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind niet alle vrouwen, maar de meesten wel.
_!
Ga me niet vertellen dat alle kerels elkaar geschikt vinden...
Dat geloof ik trouwens nog eerder dan dat alle vrouwen elkaar mogen.
Wat? Wat? Als er één sekse haatdragend is.quote:
ja das ook wel weer waarquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat? Wat? Als er één sekse haatdragend is.
Ik weet nooit hoe ik users moet inschatten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:51 schreef jagga het volgende:
[..]![]()
natuurlijk weet ik dat vrouwen/mannen hetzelfde geslacht niet altijd kunnen lijden....
Zo naïef ben ik dan ook weer niet...
Geheugen van een olifant.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:52 schreef jagga het volgende:
[..]
ja das ook wel weer waar![]()
Waar mannen elkaar op de smoel kunnen slaan, om een paar dagen later samen bier te kunnen drinken, zie ik dat vrouwen nog niet zo snel doen idd
Mannen ook wel hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat? Wat? Als er één sekse haatdragend is.
Je weet dat de KLB SC er altijd voor je is?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ik denk dat ik zo'n ramp ben in de overgang dat m'n hele omgeving bij me weg zal gaan en dat ik in een chagrijnige stille eenzaamheid zal sterven op mn 55e.
Nah ik ben blij dat ze het niet op mij afreageert. De moeder van een vriendin van mij was laatst ook in de overgang, nou elke dag knallende ruzie hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je arme mama![]()
!
[..]
Ja heel veel, meer dan mannelijke vrienden, maar ik kies gewoon de meest mannelijke vrouwen uit snap je![]()
!
Wat?quote:
Huh?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mannen ook wel hoor.Dikke mensen bijvoorbeeld.
Je weet niet hoeveel dit voor me betekent PKquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je weet dat de KLB SC er altijd voor je is?
Oh, daar ga ik niet mee om.quote:
Jij betaalt uberhaupt niks aan FOK!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:01 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is FOK! traag afgelopen dagen. Daar betaal ik niet voor.
Verdomme.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:06 schreef Fascination het volgende:
Nee haatdragende mannen tegenover dikke mensen.
Dat is geen haat, hooguit wat leedvermaak.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:06 schreef Fascination het volgende:
Ik zou juist betaald moeten worden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:07 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Jij betaalt uberhaupt niks aan FOK!![]()
Inderdaad. Die zeggen gewoon "Ja" als je vraagt "Neuken?"quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik haat vrouwen. Ik kan veel beter overweg met mannen, die doen tenminste niet zo moeilijk.
Vrouwen doen dat ookquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:06 schreef Fascination het volgende:
Betalen voor fok!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:07 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Jij betaalt uberhaupt niks aan FOK!![]()
Ik wou net zeggenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrouwen doen dat ook![]()
"Hihihihi, zag je dat? Die is dik... "
Sowieso betalen voor ietsquote:
Gekkenwerkquote:
Precies, bij mannen gaat het om het uiterlijk van de vriendin!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wou net zeggenIk heb tijden lang op een afdeling met voornamelijk vrouwen gezeten, en die liepen over iedereen te bitchen die minder knap waren dan zij, er anders uit zagen dan zij, dikker waren dan zij, ouder waren dan zij.
En dan ook gewoon echt van die ontzettend krenkende opmerkingen. Weliswaar ging het dan voornamelijk over vrouwen, maar toch. Zulk soort gedrag merk ik bij mannen toch echt veel minder hoor.
Ja dat klopt, maar mannen dus ook.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrouwen doen dat ook![]()
"Hihihihi, zag je dat? Die is dik... "
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wou net zeggenIk heb tijden lang op een afdeling met voornamelijk vrouwen gezeten, en die liepen over iedereen te bitchen die minder knap waren dan zij, er anders uit zagen dan zij, dikker waren dan zij, ouder waren dan zij.
En dan ook gewoon echt van die ontzettend krenkende opmerkingen. Weliswaar ging het dan voornamelijk over vrouwen, maar toch. Zulk soort gedrag merk ik bij mannen toch echt veel minder hoor.
En bier, voetbal en auto's.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, bij mannen gaat het om het uiterlijk van de vriendin!
Om maar even een cliche er in te gooien: "the best things in life are free. "quote:
En wijn, hockey en politiek.quote:
Idd !quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar mannen dus ook.
Dat is alleen bij elitaire mannen....quote:
Kaasplankje?quote:
Wat ook leuk is, het verschil tussen man en vrouw als ze over seks praten. Bij vrouwen gaat dat meestal tot in de details terwijl het bij de man vaak blijft bij oppervlakkige opschepperij.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd !
Soms zijn dat nog ergere roddelkonten
Ik geloof niet dat ik echt in details over seks ga pratenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ook leuk is, het verschil tussen man en vrouw als ze over seks praten. Bij vrouwen gaat dat meestal tot in de details terwijl het bij de man vaak blijft bij oppervlakkige opschepperij.
Niet waar. Die praten over golfffff. Wel leuk trouwens, gisteren nog gedaan.quote:
Niet bij mijn tante plz`!!!11quote:
Doet me denken aan die aflevering van Friends waar ze over de first kiss van Ross & Rachel praten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ook leuk is, het verschil tussen man en vrouw als ze over seks praten. Bij vrouwen gaat dat meestal tot in de details terwijl het bij de man vaak blijft bij oppervlakkige opschepperij.
VVD. Uiteraard.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:24 schreef gers het volgende:
hallo ik heb een dilemma![]()
op welke partij zal ik morgen stemmen
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ik denk dat ik zo'n ramp ben in de overgang dat m'n hele omgeving bij me weg zal gaan en dat ik in een chagrijnige stille eenzaamheid zal sterven op mn 55e.
wou ik alquote:
geilquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:29 schreef LudoSanders het volgende:
Ik stond vanmiddag op de bus te wachten trouwens. Ondertussen was ik een telefoongesprek aan het voeren toen er een Google auto voorbij gereden kwam. Compleet met 'camera' uitgerust. Dus de kans is aanwezig dat ik het straatbeeld versier met mijn prachtige verschijning bij streetview.
En ik ben jouw bevestiging?quote:
ja eigenlijk heb ik ook een poster van jouw boven me bed hangenquote:
quote:
Van jouw?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:32 schreef gers het volgende:
[..]
ja eigenlijk heb ik ook een poster van jouw boven me bed hangen
Nu begint het eng te worden...quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:32 schreef gers het volgende:
[..]
ja eigenlijk heb ik ook een poster van jouw boven me bed hangen
Dicteetor.quote:
Mijn moeder was in de prachtige duinen hier aan het fietsen toen ze langs kwamen rijdenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:29 schreef LudoSanders het volgende:
Ik stond vanmiddag op de bus te wachten trouwens. Ondertussen was ik een telefoongesprek aan het voeren toen er een Google auto voorbij gereden kwam. Compleet met 'camera' uitgerust. Dus de kans is aanwezig dat ik het straatbeeld versier met mijn prachtige verschijning bij streetview.
Ik vind het een leuke foto.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Da's niet leuk!
Oeh en kijk ik heb een nieuw vriendje:
[ afbeelding ]
wtf is datquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Da's niet leuk!
[ afbeelding ]
mooie foto, bewerkt of niet? wat voor camera heb jequote:Op woensdag 3 juni 2009 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Da's niet leuk!
[ afbeelding ]
Bewerkt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mooie foto, bewerkt of niet? wat voor camera heb je
ik opende er een topic overquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:24 schreef gers het volgende:
hallo ik heb een dilemma![]()
op welke partij zal ik morgen stemmen
Dankje! En onbewerkt, wat zou ik er bewerkt aan moeten hebbenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mooie foto, bewerkt of niet? wat voor camera heb je
Verrader.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Da's niet leuk!
[ afbeelding ]
BRON!!!quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij heeft een grote piemel dan jij.
quote:
Dan heeft Ludo wel een hele kleine.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij heeft een grote piemel dan jij.
`moffen winnen altijd in de laatste minuutquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:49 schreef kurk_droog het volgende:
godverdomme kk hadouir![]()
![]()
En ik maar denken dat we nooit meer naar die reserveduitsers moesten
![]()
![]()
![]()
Je vriendinquote:
Hee, maak het nou niet zo pijnlijk duidelijk voor hem wil jequote:Op woensdag 3 juni 2009 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan heeft Ludo wel een hele kleine.
ik op het mokkeltjequote:Op woensdag 3 juni 2009 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd op dit korset!
Leuke scherpte-diepte!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Da's niet leuk!
[ afbeelding ]
VVD of PVVquote:
Die probeert slechts haar eigen hachje te redden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je vriendin![]()
[..]
Hee, maak het nou niet zo pijnlijk duidelijk voor hem wil je!
ja geen idee of je truucjes met dat scherpte/onscherpte met je camera zelf kon doen, maar wel dusquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankje! En onbewerkt, wat zou ik er bewerkt aan moeten hebben?
Ik heb een Canon EOS 400D.
Hou erover op.quote:
Spelen de grootte van je diafragma en de brandpuntsafstand.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja geen idee of je truucjes met dat scherpte/onscherpte met je camera zelf kon doen, maar wel duslekker hoor
Wat ga jij stemmen? Of moet ik daarvoor terugbladeren?quote:
omdat slapenquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:12 schreef reetveter het volgende:
Heuj, waarom painten jullie niet gezellig mee
D66. Denk ik. Als ik ga.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat ga jij stemmen? Of moet ik daarvoor terugbladeren?
Ik heb geen paint.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:12 schreef reetveter het volgende:
Heuj, waarom painten jullie niet gezellig mee
Zou ik ook zeggen ja!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die probeert slechts haar eigen hachje te redden.
Mijn papa stemt PvdAquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
D66. Denk ik. Als ik ga.
[..]
Ik heb geen paint.
Ik heb je heus wel door hoor!quote:
Ik kan het niet laten om Leonidas over 1 van haar foto's the photoshoppenquote:
Je wilt dat ik het kom bewijzen.quote:
Het aanloopje ook, dat huppeltje.quote:
Om hem vervolgens als een lichamelijk gehandicapte met gebroken benen, naast te schieten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het aanloopje ook, dat huppeltje.
Jaja, nu ineens weer zo afstandelijk doen hè!quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hoeft me niet per se onnodig te traumatiseren hoor.
Jij begon!quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jaja, nu ineens weer zo afstandelijk doen hè!
Bwehehehe, ik zei sorry op FOK!quote:
ik moest ook huilenquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:36 schreef BigKahuna het volgende:
Een grote brede neger die Mark de Vries heet en gaat huilen als hij een penalty mist.
Die keeper van Cambuur was ook wel een zeldzaamheid tijdens die penaltysquote:
En Feyenoordquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:40 schreef bloodysunday het volgende:
Verpauring volgend seizoen met RKC en VVV
Ja inderdaadquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Die keeper van Cambuur was ook wel een zeldzaamheid tijdens die penaltys
Huppelen en springen en als er wordt geschoten gewoon op de grond gaan zitten![]()
!!
RKC heeft nog wat geld, Feyenoord niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Feyenoord en RKC.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Ik zat hier ook haast tegen het scherm te schreeuwen van: KIES GODVERDOMME EEN HOEK MAN![]()
![]()
![]()
Liever een klassieker tegen een failliete club dan RKCquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
RKC heeft nog wat geld, Feyenoord niet.
speelde hij bij heartsquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:45 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
ewa ik ben mark de vries.
True, het zou zonde zijn als Feyenoord failliet gaat.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:46 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Liever een klassieker tegen een failliete club dan RKC
Dat was ook een penalty, wat een klapdeurjosti.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:48 schreef BigKahuna het volgende:
Oh trouwens, die snoekduik van Lachambre![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
We kunnen er ook een benefietwedstrijd van maken. Dan schieten ze nog iets op met het jaarlijkse wedstrijdje ingemaakt worden door Ajax.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:49 schreef McFearless het volgende:
[..]
True, het zou zonde zijn als Feyenoord failliet gaat.
Ja.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:31 schreef Zotheid het volgende:
Wat stem jij 4ebe? VVD toch?
Voor elke tegengoal die ze incaseren krijgen ze een stuiver.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:50 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
We kunnen er ook een benefietwedstrijd van maken. Dan schieten ze nog iets op met het jaarlijkse wedstrijdje ingemaakt worden door Ajax.
Wij zes punten, zij wat geld.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:50 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
We kunnen er ook een benefietwedstrijd van maken. Dan schieten ze nog iets op met het jaarlijkse wedstrijdje ingemaakt worden door Ajax.
Bob Dylan heeft een vrij bekend nummer over je geschreven. Of in ieder geval over je toekomst.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
Stem gewoon lekker rechtsquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
Iig niet zo'n linkse huppelpartij.
Oohja? Vertel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Bob Dylan heeft een vrij bekend nummer over je geschreven. Of in ieder geval over je toekomst.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja.
Iig niet zo'n linkse huppelpartij.
Ja, goed hè! Ik ben blij dat we het weer bij kunnen leggen hebben.quote:
Onderneem zelf eens wat moeite, ik heb een hekel aan die onverschilligheid.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:56 schreef Breathtaking het volgende:
Oohja? Vertel.
Inderdaad ja, ik ookquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, goed hè! Ik ben blij dat we het weer bij kunnen leggen hebben.
Hihiquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:58 schreef Emimich het volgende:
[..]
Onderneem zelf eens wat moeite, ik heb een hekel aan die onverschilligheid.
Iddquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
Kah : Ewa man maakt niet uit ( na die gemiste penalty ) En dan koulo boos kijken.
Er is nog hoop.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:01 schreef Breathtaking het volgende:
Hihihoe irriteer je Emimich, het 3 stappen plan
ik ga zo wel even zoeken
!
Het interesseert me weinig.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:58 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het laatst greintje vertrouwen in de democratie heb ik de afgelopen dagen in KLB verloren.
Goed cult vermaak inderdaad!quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
IddLang geleden dat ik zo heb gelachen om een wedstrijd
.
Die Lachambre-duik
Die nigger Mark de Vries
Die Kah
Die penaltys van Cambuur
Die keeper van Cambuur bij de penaltys
You ain't goin' nowherequote:
Q.E.D.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het interesseert me weinig.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:13 schreef Breathtaking het volgende:
You ain't goin' nowhere
Whoo-ee! Ride me high
Tomorrow's the day
My bride's gonna come
Oh, oh, are we gonna fly
Down in the easy chair!
Fijn dat het nu duidelijk is.quote:
Never gonna give you upquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben gerickrolled, via mijn pm...
Ik ookquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben gerickrolled, via mijn pm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |