Zulke dingen moet je ook aan IQM of dagdag overlaten, met z'n "gok"quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaadik was bij 280 ofzo en ik dacht, laat ik m'n geluk testen
zijn we pas zover
Ja maar hoe retarded is het om een tactiek te hebben om de laatste post te 'scoren'quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je ook aan IQM of dagdag overlaten, met z'n "gok"
Mijn ex is juist een goede vriendin van me, alleen mn huidige vriendin wil niet dat ik met dr omgaquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
exen![]()
exen die verwijten doen op het eind van relaties en na een jaar terug kruipen en doen alsof er niks aan de hand is
Tja, daar heb je een punt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar hoe retarded is het om een tactiek te hebben om de laatste post te 'scoren'
Ja maar...quote:
quote:
Mijn eerste ex is inderdaad ook een goede vriendin van mequote:Op woensdag 3 juni 2009 20:17 schreef Hoogstaande het volgende:
OP fout
[..]
Mijn ex is juist een goede vriendin van me, alleen mn huidige vriendin wil niet dat ik met dr omga
Zeg het maar.quote:
Ja maar ik heb geen ziiiiiinquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
begin dan nerd. je moet een voldoende halen.
Scheikundequote:Op woensdag 3 juni 2009 20:19 schreef Silentalarm het volgende:
IK GA SCHEIKUNDE LEREN.
Succes.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
begin dan nerd. je moet een voldoende halen.
Ja dat is weer mooi meegenomenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn eerste ex is inderdaad ook een goede vriendin van meen overigens ook weer een vriendin van mijn vriendin.
[..]
Is dat niet ongemakkelijk?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn eerste ex is inderdaad ook een goede vriendin van meen overigens ook weer een vriendin van mijn vriendin.
[..]
Zeg het maar.
Roma Roma Romaquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:18 schreef Emimich het volgende:
Tot el camp és un clam,
som la gent blaugrana,
tant se val d'on venim,
si del Sud o del Nord.
Ara estem d'acord, estem d'acord,
una bandera ens agermana.
Blaugrana al vent,
un crit valent,
tenim un nom,
el sap tothom:
Barça, Barça, Barça!
Jugadors, seguidors,
tots units fem força.
Són molts anys plens d'afanys
són molts gols que hem cridat
i s'ha demostrat, s'ha demostrat,
que mai ningú no ens podrà tòrcer.
Blaugrana al vent,
un crit valent,
tenim un nom,
el sap tothom:
Barça, Barça, Barça!
Neuh hoezo? Daarbij hebben we beide een relatie en de oude gevoelens komen toch niet terug... we waren jong en onervaren...quote:
Nah oke, mij lijkt het persoonlijk geen succes.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Neuh hoezo? Daarbij hebben we beide een relatie en de oude gevoelens komen toch niet terug... we waren jong en onervaren...![]()
Handig?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:21 schreef jagga het volgende:
Ik heb begrepen dat een van de dames hierzo in de SC "die tijd van de maand"heeft?
Das handig!
Catalaans > Italiaansquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Roma Roma Roma
core de sta città
unico grande amore
de tanta e tanta gente
che fai sospirà
Roma Roma Roma
lasciace cantà,
da sta voce nasce un coro
so centomila voci
c'hai fatto innamorà
Roma Roma bella
t'ho dipinta io,
gialla come er sole
rossa come er core mio Roma
Roma Roma Roma
nun te fa incantà
tu sei nata grande
e grande hai da restà
Roma Roma Roma
core de sta città
unico grande amore
de tanta e tanta gente
c'hai fatto innammor
Yeah, bloody hellquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:21 schreef jagga het volgende:
Ik heb begrepen dat een van de dames hierzo in de SC "die tijd van de maand"heeft?
Das handig!
Ja, dat kanquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nah oke, mij lijkt het persoonlijk geen succes.
Nou echt want mijn vriendin dus ook, en aangezien ik het niet bij hou kan ik gewoon de SC volgen om erachter te komen wanneer ik moet stoppen met het plagen van haarquote:
Romanesco > Catalaans.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:28 schreef jagga het volgende:
[..]
Nou echt want mijn vriendin dus ook, en aangezien ik het niet bij hou kan ik gewoon de SC volgen om erachter te komen wanneer ik moet stoppen met het plagen van haar![]()
Mijne niet, mijne moet dood. En haar ouders al helemaal.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:17 schreef Hoogstaande het volgende:
Mijn ex is juist een goede vriendin van me.
ik vond hem wel goed gevondenquote:
Wat hebben die ouders je aangedaan dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mijne niet, mijne moet dood. En haar ouders al helemaal.
Ja klopt, maar ik ben niet zo verstandigquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat kanLigt er maar net aan hoe het is uit gegaan en/of hoe je ermee omgaat en zo.
"Schoonouders."quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mijne niet, mijne moet dood. En haar ouders al helemaal.
Ik was niet toegestaan om hun huis binnen te komen, want ik ben niet katholiek. True storyquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat hebben die ouders je aangedaan dan?
Nee mijn huidige zijn echt topmensenquote:
Rodaquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:34 schreef BigKahuna het volgende:
Heuj ik ga Cambuur - Roda kijken.
Cambuur![]()
Roda![]()
.
Hoeveel?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:33 schreef Hoogstaande het volgende:
Kanker, net gezien hoeveel groepen er aan die lowlands actie van 3fm meedoen, zijn er echt te fucking veel
Johnny Cash. Nouja, bijna dan.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik was niet toegestaan om hun huis binnen te komen, want ik ben niet katholiek. True story![]()
![]()
!!!
[..]
Nee mijn huidige zijn echt topmensen![]()
![]()
.
No wayquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik was niet toegestaan om hun huis binnen te komen, want ik ben niet katholiek. True story![]()
![]()
!!!
[..]
Sadquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
![]()
!!!
[..]
Mijne ook, en hun dochters ook.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee mijn huidige zijn echt topmensen![]()
![]()
.
Ach, je toch met z'n 5en opnemen met die 3 tentnamen? Failt iedereen bij.quote:
Ik zei minstens 100, want toen ben ik gestopt met kijken!quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:43 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ach, je toch met z'n 5en opnemen met die 3 tentnamen? Failt iedereen bij.
Oh crap. Dan had je gewoon een kaartje moeten kopen, toen 't nog niet uitverkocht wasquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik zei minstens 100, want toen ben ik gestopt met kijken!
Ja, wist ik dat t zo snel uitverkocht zou raken?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:49 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Oh crap. Dan had je gewoon een kaartje moeten kopen, toen 't nog niet uitverkocht was
Ik moet volgende week weer geloof ik, dus bij deze zijn jullie gewaarschuwdquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:21 schreef jagga het volgende:
Das handig!
Er zijn vast wel FOK!kertjes die dat voor je bij houden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moet volgende week weer geloof ik, dus bij deze zijn jullie gewaarschuwd
Dat zou ik wel lief vinden, best handig. Al kan ik het zelf natuurlijk ook prima.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er zijn vast wel FOK!kertjes die dat voor je bij houden.
nu kan ik voorspellen wanneer BT uit der slot gaat schietenquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er zijn vast wel FOK!kertjes die dat voor je bij houden.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus onnodig.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zou ik wel lief vinden, best handig. Al kan ik het zelf natuurlijk ook prima.
ik waarschuw wel wanneer het hier weer raak is, dan hoef je maar af te tellenquote:
Waarvoor?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:14 schreef jagga het volgende:
[..]
ik waarschuw wel wanneer het hier weer raak is, dan hoef je maar af te tellen![]()
Dan ben je altijd zo lekker gezellig.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het mijn leven daadwerkelijk verrijkt wanneer ik weet wanneer Bt aan de rode kwats is.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:14 schreef jagga het volgende:
[..]
ik waarschuw wel wanneer het hier weer raak is, dan hoef je maar af te tellen![]()
Vreemd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het mijn leven daadwerkelijk verrijkt wanneer ik weet wanneer Bt aan de rode kwats is.
Mijn welquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het mijn leven daadwerkelijk verrijkt wanneer ik weet wanneer Bt aan de rode kwats is.
Hoezo, wat kun je met die wijsheid?quote:
Fappen op de gedachte aan menstruatiebloed van Bt?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoezo, wat kun je met die wijsheid?
Het is iets heel natuurlijks hoorquote:
Daar kan ik over meepraten, als ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is iets heel natuurlijks hoor
Wat niet?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoezo, wat kun je met die wijsheid?
Wat echter niet natuurlijk is maar er helaas wel bijhoort zijn de erg merkbare verschillen in humeur, prikkelbaarheid en jankfrequentiequote:Op woensdag 3 juni 2009 21:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is iets heel natuurlijks hoor
En ik weer wat minder!quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Daar kan ik over meepraten, als ervaringsdeskundige.
Inderdaadquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:33 schreef jagga het volgende:
[..]
Wat echter niet natuurlijk is maar er helaas wel bijhoort zijn de erg merkbare verschillen in humeur, prikkelbaarheid en jankfrequentie
wij zijn ook ervaringsdeskundigen, op dat bloeden na tenminstequote:
geslacht: vrouwquote:
Ja ik ben ook altijd zo'n jankend gillend kutwijfquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:33 schreef jagga het volgende:
[..]
Wat echter niet natuurlijk is maar er helaas wel bijhoort zijn de erg merkbare verschillen in humeur, prikkelbaarheid en jankfrequentie
Je moet een man wezen, om vrouwenquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:43 schreef jagga het volgende:
[..]
geslacht: vrouw
.
..
...
Volgens mij vergat ik gespleten persoonlijkheid nog?
en nog 1quote:
Je moet meer van jezelf gaan houden, 4EBE.quote:
Komt nog wel als je in de overgang bent.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ben ook altijd zo'n jankend gillend kutwijf!
dat wil ik nou niet zeggen maar het is wel vreemd dat een vrouwmens andere vrouwmensenquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet een man wezen, om vrouwente vinden?
Hahaha ik denk dat ik zo'n ramp ben in de overgang dat m'n hele omgeving bij me weg zal gaan en dat ik in een chagrijnige stille eenzaamheid zal sterven op mn 55e.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt nog wel als je in de overgang bent.
Dan krijg je er gratis opvliegers bij.
Nee, ik haat vrouwen. Ik kan veel beter overweg met mannen, die doen tenminste niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:46 schreef jagga het volgende:
[..]
dat wil ik nou niet zeggen maar het is wel vreemd dat een vrouwmens andere vrouwmensenvind ?
Dat schred mijn wereldbeeld gewoon, dat kan niet waar zijn!?!![]()
Ik dacht dat alle vrouwen met elkaar overweg konden, als is het maar om over hun kerels te roddelen, en te bespreken dat (insert beroemd vrouwmens) op die en die gala wel een hele mooie jurk droeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |