SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het betreft deze site www.testmijnIQ.nl
Klacht niet verder als 103 komen.
Antiklacht Volgens de site wel een bovengemiddeld IQ hebben.
P.s Wie durft de test nog meer te maken en hem hier te posten?
[ Bericht 0% gewijzigd door phpmystyle op 03-06-2009 19:18:05 ]"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Is heel makkelijk, alleen een formuliertje invullen.quote:
Yupquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:15 schreef Genius-F het volgende:
Zeg was jij niet die jongen van het Vmbo BB?
Dan zit er al een slotje op.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:17 schreef RickoKun het volgende:
*verwacht +90 reacties waaruit blijkt dat men hoogbegaafd is, maar wel in dit soort topics komt*
Fok! gevalletje zie mij IQ 150 hebben alleen nu geen zin om te registreren.quote:
Screenshot!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:20 schreef leetzors het volgende:
[..]
Fok! gevalletje zie mij IQ 150 hebben alleen nu geen zin om te registreren.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:23 schreef Druktemaker het volgende:
Jij bovengemiddeld?Er wordt uitgegaan van apen of zo?
Het stond er letterlijk en figuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:23 schreef Druktemaker het volgende:
Jij bovengemiddeld?Er wordt uitgegaan van apen of zo?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:26 schreef sjonbeton het volgende:
Het bewijs dat je niet zo slim ben als je je voordoet
Nee dommerik, dan moet je het topic voor de 10e keer gaan doorlezen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:26 schreef Emimich het volgende:
TS, heb je je HAVO-diploma al afgerekend?
ik ben slimmerder dan TS!quote:Gefeliciteerd! U behaalde op deze test een IQ score tussen de 120 en 130!
Dan.quote:
quote:
%quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:38 schreef steeg het volgende:
hah hoe kun je nou boven de 100% halen, dat is wiskundig onmogelijk en je liegt dus duidelijk TS. Ik zelf ben zeer tevreden met mijn score van 84%
Ik denk dat jij ongeveer 25 % haalt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:38 schreef steeg het volgende:
hah hoe kun je nou boven de 100% halen, dat is wiskundig onmogelijk en je liegt dus duidelijk TS. Ik zelf ben zeer tevreden met mijn score van 84%
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ongeveer 25 % haalt.
Tevens dit.http://nl.wikipedia.org/wiki/Intelligentiemeting
Inzet is belangrijker. ik kreeg altijd aanbevelingen voor het VWO +. (nu gaat hij zeggen dat hij een IQ van 123 heeft gescoord). MAar ik was lui en ben naar de HAVO gegaan. Dat is achteraf jammer, want dan ga je nog minder doen.quote:
pics or dont happenquote:
Pics.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
YupDaarom vond ik hem nog wel redelijk gemaakt.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:26 schreef Emimich het volgende:
TS, heb je je HAVO-diploma al afgerekend?
De algemene, ik doe nu de reken test, die is wel wat moeilijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
!
!
!
Edit:
Als ik kies voor de Vlaamse versie, is de test dan 3x zo makkelijk?
Lul niet zo dom..Er stond duidelijk ergens aangegeven met welke tabellen ze werkten, dus je kan ook wel 70 halen, maar dan moet je wel heul......quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:42 schreef Joooo-pi het volgende:
waarom is ts verbaasd dat 103 bovengemiddeld is?? De test is afgesteld op 100 als gemiddelde...![]()
Nogal wiedes dat 103 bovengemiddeld is...
Voor dat reken ding heb ik 100 gehaaldquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:06 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zal 'm ook even doen voor jeik kom ook altijd op 100 ofzo uit.
Nee idioot, ik zet gewoon mijn IQ hier neer. Ik ben 16 ja..? Dan is boven de 100 halen heel netjes dacht ik zo. Maar dat jij geen IQ test durft te maken snap ik best. Je bespaard jezelf een vernedering.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Dus je bent gewoon een middelmatige mongool?
Misschien waar jij vandaan komt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee idioot, ik zet gewoon mijn IQ hier neer. Ik ben 16 ja..? Dan is boven de 100 halen heel netjes dacht ik zo. Maar dat jij geen IQ test durft te maken snap ik best. Je bespaard jezelf een vernedering.
Jij denkt nog door te kunnen groeien in het leven?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee idioot, ik zet gewoon mijn IQ hier neer. Ik ben 16 ja..? Dan is boven de 100 halen heel netjes dacht ik zo. Maar dat jij geen IQ test durft te maken snap ik best. Je bespaard jezelf een vernedering.
Om naar kopenhagen te gaan moet je het water over en bij de rest van de steden nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:12 schreef Japsnars het volgende:
Wat is die algemene kennis test kut zeg
Wat is nou weer het verschil tussen:
Amsterdam
Rome
Kopenhagen
Barcelona
En dan: "Wie is winston post?"
[ afbeelding ]
Ja, want hoogte van IQ heeft vooral met de (hoogte van de) leeftijd te maken. Of hebben de meeste 16-jarigen waar jij mee omgaat een IQ van 70?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:33 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
Om naar kopenhagen te gaan moet je het water over en bij de rest van de steden niet
In Amsterdam heb je coffeeshops, de rest van de steden niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:33 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
Om naar kopenhagen te gaan moet je het water over en bij de rest van de steden niet
Anyway, dat ding zei iig wel dat ik een bovengemiddeld IQ had. En op die woordkennis test had ik wel een mooi getalletje.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:34 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Ja, want hoogte van IQ heeft vooral met de (hoogte van de) leeftijd te maken. Of hebben de meeste 16-jarigen waar jij mee omgaat een IQ van 70?
ik zou bijna een orly plaatje opzoeken voor jequote:
Lekker gefundeerd.quote:
Als het die uil is dan graag!quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:38 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
ik zou bijna een orly plaatje opzoeken voor je
quote:Vrij vertaald betekent " :: " in deze test: "staat tot".
2 :: 5 = 8 :: 17 = 3 :: 7 = 4 :: …
a) 4
b) 6
c) 1
d) 9
e) 8
Heel betrouwbaar. Een vraag over Winston Bogarde fout hebben is natuurlijk dramatisch voor de hoogte van iemands IQ.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:43 schreef banaantjeEE het volgende:
En hoe betrouwbaar is zoiets?
Ik had eens eentje van 114
Op andere site had ik zo 89
speciaal voor jou danquote:
Dat soort vragen kregen wij op het vmbo-bquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:46 schreef Acinonyx het volgende:
hoe werken deze kut-vragen eigenlijk ?![]()
[..]
In Amsterdam lopen veel Turken enzulks rondquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:12 schreef Japsnars het volgende:
Wat is die algemene kennis test kut zeg
Wat is nou weer het verschil tussen:
Amsterdam
Rome
Kopenhagen
Barcelona
En dan: "Wie is winston post?"
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat soort vragen kregen wij op het vmbo-b
90 tot 110 wordt gezien als een gemiddeld intelligentiequotiënt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Anyway, dat ding zei iig wel dat ik een bovengemiddeld IQ had. En op die woordkennis test had ik wel een mooi getalletje.
d) 9quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:46 schreef Acinonyx het volgende:
Vrij vertaald betekent " :: " in deze test: "staat tot".
2 :: 5 = 8 :: 17 = 3 :: 7 = 4 :: …
a) 4
b) 6
c) 1
d) 9
e) 8
Die algemene kennis test is sowieso broodje aap.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:50 schreef agentstarling het volgende:
huh maar hoe krijg je nou je precieze score te weten? ik kreeg bij algemene kennis zon verhaal vn je zit tussen de 120 en 130?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:47 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
damn lastig om nog een beetje een grappige te vinden tegenwoordig
quote:
2 staat tot 5 is gelijk aanquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Die is niet grappigquote:
Spuit elf geeft ook nog modder.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:55 schreef Japsnars het volgende:
2 staat tot 5 is gelijk aan
3 staat tot 7 is gelijk aan (Even op volgorde van het 1e getal zetten)
4 staat tot ? is gelijk aan
8 staat tot 17 is gelijk aan
En dan een simpele josti methode:
2 staat tot 2+2+1 = 5
3 staat tot 3+3+1 = 7
8 staat tot 8+8+1 = 17 dus:
4 staat tot 4+4+1 = 9
x staat tot 2x+1
Nee, maar je gaf wel de impressie door dit te quoten:quote:
quote:damn lastig om nog een beetje een grappige te vinden tegenwoordig
Dat meen je niet, autistje van me.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat is bij de CITO-toets klaphark!
quote:Gefeliciteerd! U behaalde op deze test een IQ score tussen de oneindig en oneindig faculteit
Met zekerheid kan men stellen dat U Patrick Swayze bent. Enkel Jij weet alles van dit universum, en meer. Onze harten zullen immer voor U blijven branden.
En al die tokkie vragen die je alleen kunt weten als je elke dag shownieuws kijkt....dat is dan algemene kennis.quote:32) Hoe kwam Cicero aan zijn naam?
a) Hij werd wel 'de keizer van het gekwaak' genoemd
b) Hij ontleende zijn naam aan de kikkererwt
c) Hij leek enigszins op een kikker
d) Zijn huid sloeg vaak groen uit
Cicero is toch gewoon als dusdanig geboren?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:17 schreef Kerdaben het volgende:
Wat een vragen
[..]
En al die tokkie vragen die je alleen kunt weten als je elke dag shownieuws kijkt....dat is dan algemene kennis.
Swayze weet niet alles. Hij weet in ieder geval niet een kuur voor kankerquote:
De breedte van je moeder?quote:
Niet? Hoe verklaar je dan dat hij voor zijn dood al heeft kunnen reïncarneren dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:26 schreef Japsnars het volgende:
Swayze weet niet alles. Hij weet in ieder geval niet een kuur voor kanker
In wie dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:58 schreef P8 het volgende:
[..]
Niet? Hoe verklaar je dan dat hij voor zijn dood al heeft kunnen reïncarneren dan?
Jij kijkt zeker iedere dag show nieuws?quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Gefeliciteerd! U behaalde op deze test een IQ score tussen de 130 en 140!
Met recht kan men stellen dat dit een goede score is, temeer omdat u hiermee zeer goed scoort.
Dit betekent dat u uzelf tot een kleine groep van de totale testpopulatie mag rekenen, omdat maar een heel beperkt deel van de populatie (net als u) in staat is dit testresultaat te bereiken!
Hoewel wij uw exacte score nog moeten vaststellen, tonen de eerste berekeningen al aan dat u minstens in het top 5% segment scoort.
Ik deed de klassieke IQ-testquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker iedere dag show nieuws?
NIET SPOTTEN MET SHOWNIEUWS! MEEST BOEIENDE EN SPANNENDE ACTUALITEITENPROGRAMMA OP TV! HET IS NET NRC HANDELSBLAD OP EEN SCHERM11!!!!!!!!1111EINZ1quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker iedere dag show nieuws?
Pfff, ik downloade er 1 op het internet in nog geen anderehalve minuut en mijn score was 138.quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:09 schreef Muzz_ het volgende:
Toen ik 14 jaar was moesten we van school ieder een professionele IQ test doen bij een of andere instelling en duurde ruim 3,5 uur (individueel). Dus geen flut testje, mijn score was toen 122.
Internet IQ test = Pure onzinquote:Op donderdag 4 juni 2009 01:11 schreef Rasher het volgende:
[..]
Pfff, ik downloade er 1 op het internet in nog geen anderehalve minuut en mijn score was 138.
Ok, bedankt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:17 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Internet IQ test = Pure onzin
Neem maar is een echte IQ test bij een erkende instelling, je score daalt minimaal met 20 punten vergeleken met internet IQ testjes.
Meeste fokkers kopieeren de boel ook gewoonquote:Op donderdag 4 juni 2009 01:59 schreef Muzz_ het volgende:
Als een topic een van de volgende onderwerpen omvat:
Salaris
Penislengte
IQ
etc
Dan behoort de gemiddelde fokker tot de toplaag van de samenleving.
Onder de trein, aan een touwtje om hun nek, op de plavuizenquote:Op donderdag 4 juni 2009 03:00 schreef Seneca het volgende:
Ik vraag me altijd af he...
Aangezien het gemiddelde IQ per definitie op 100 ligt. WAAR zijn dan al die mensen die lager dan 100 scoren?
Niet op FOK! iig
Ik geloof ook niet zo in de nationale IQ test, ik haal ook van die 'hoge' scores daar. (tussen 125 en 130)quote:Op donderdag 4 juni 2009 04:04 schreef Levolution het volgende:
130 haalde ik hier en het is nota bene nacht (moe). Maar ik hecht geen waarde aan IQ tests. Deze was ook erg makkelijk. Intelligentie meet je ook niet aan de hand van een paar nutteloze puzzels.
Zo deed ik een aantal jaar geleden (ben nu 19, toen 16/17 ofzo) de nationale IQ test en haalde ik 126.
En nee geen zin om een screenshot te uploaden, alsof het me ook een flikker boeit als jullie het niet geloven. Voor hetzelfde geld photoshop je zo'n screenshot.
Ik lul niet dom, het iq cijfers dat wij kennen werkt met 100 als gemiddeld...quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lul niet zo dom..Er stond duidelijk ergens aangegeven met welke tabellen ze werkten, dus je kan ook wel 70 halen, maar dan moet je wel heul......
En wat is jou IQ?
Pics..quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik lul niet dom, het iq cijfers dat wij kennen werkt met 100 als gemiddeld...
In feite zit TS op het gemiddelde.
Ik zit zelf rond 130, als je het echt wilt weten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |