Wat heb je geslikt?quote:
waar was jij al die tijd ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedenacht lievelingen.
het is in elk geval flinj wennen op de vroege ochtendquote:Op donderdag 4 juni 2009 07:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Niks, ik dacht ik probeer een vrolijke toon op de vroege morgen. Maar het slaat dus niet aan?
en Ang3l is zeker niet tot communiceren in staat, omdat die door zijn zwangerschap kotsend boven de wasbak hangtquote:
Ja, je moet wat over hebben voor een liefdesbabiequote:Op donderdag 4 juni 2009 09:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en Ang3l is zeker niet tot communiceren in staat, omdat die door zijn zwangerschap kotsend boven de wasbak hangt
Laat hem maar oppassen, straks heeft hij ook nog de aasgieren van een persmuskieten achter zich aan, net als Micky H en Eddem C die naar SanFran zijn moeten vluchtenquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:56 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, je moet wat over hebben voor een liefdesbabie
quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Laat hem maar oppassen, straks heeft hij ook nog de aasgieren van een persmuskieten achter zich aan, net als Micky H en Eddem C die naar SanFran zijn moeten vluchten
er zijn slechtere oorden denkbaar in de US of Aquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:20 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Maar ach, zo erg is dat niet, vluchten naar SanFran, leuke stad
uitgestorvenquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:41 schreef Jerruh het volgende:
zeg ang3l, waar zoek jij die torrents trouwens? dan download ik m zelf wel es zonder jou lastig te vallen!
hoe ist hier?
echt hequote:Op donderdag 4 juni 2009 01:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Festen is trouwens een indrukwekkende film zeg.
Amg eht ook een espresso zijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:20 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie thee water verse jus warme choco en hete cappu klaar voor een ieder
jij moet ook altijd iets anders dan de restquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Amg eht ook een espresso zijn
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|