Niet bij alle benen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:36 schreef Smart_ass het volgende:
Doe gewoon geen legging aan, staat een stuk beter.
Het accentueert een deel van de vrouwelijke vormen. Benen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee oke. Maar zo'n legging die alles afknelt is ook niet bepaald charmant.
Dat dus. TS heeft gewoon geen smaakquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik vind het bij de juiste dames wel goed staan
ehhh... nee.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Linker:![]()
Midden:![]()
![]()
Rechts:![]()
Het kán wel staan. Ligt aan de combinatie van kleren vind ik.
en is dit door de legging of door de dame die dit draagt?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:43 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ehhh... nee.
linker:![]()
midden:![]()
rechts:
Stalpoten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Het accentueert een deel van de vrouwelijke vormen. Benen.
Combinatie van.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:44 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
en is dit door de legging of door de dame die dit draagt?
de dame natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:44 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
en is dit door de legging of door de dame die dit draagt?
Jij begrijpt gewoon zelf steeds minder wat jij zou moeten zijn als vrouw.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:45 schreef Smart_ass het volgende:
Mensen die dit geil vinden.Ik begrijp mannen steeds minder.
Oja, ik was even vergeten dat wanneer je leggings niet mooi vindt je gelijk van overzeas houdt. Bedankt voor de reminder.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:52 schreef Leevancleef het volgende:
Ik vind mooi. Smart_ass houdt zeker meer van driekwartsbroeken van Overzeas waar mollige, witte kuiten onderuit steken
Behalve als de legging stopt op de kuit, dat doet je kuiten dikker lijken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Het accentueert een deel van de vrouwelijke vormen. Benen.
Het betreffende topic is overigens helemaal eng:quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:42 schreef Crazy Harry het volgende:
Leggings moeten simpelweg verboden worden (als het kabinet nou 1 nuttig verbod in kan stellen is het die wel), daar waren we in de jaren 80 eigenlijk al achter maar iemand vond het toch nodig te beweren dat die dingen goed staan bij iemand. Dat kan enkel een blinde zijn.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:37 schreef McFearless het volgende:
Bij de juiste meiden staat het gewoon geil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |