abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69680951
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Het eerste is actualiteit, het tweede staatsrecht. Twee totaal verschillende zaken: je kan van het een van beide héél veel weten zonder een moer te weten van het ander.

Misschien een leuke site om eens rond te kijken: http://www.parlement.com/
Nou ja, zo weinig weet ik er dus van af!
Ik zal rondkijken, dank je wel!
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:47:47 #152
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69680963
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Erg is die reclame he? Ik wil dan (in de bios enzo ) ook spontaan opspringen en mee-shaken Als ie op tv is hop ik ook altijd op en neer

Laatst stond ik ook al te dansen bij de planken-afzaag-afdeling van de praxis, omdat we moesten wachten en er een blij oud Michael Jackson liedje op stond Mn vriendje keek me een beetje raar aan

Oh trouwens! In het kader van allochtoonheid deel ik met jullie een tof tekstje van Facundo Cabral

No soy de aquí, ni soy de allá (Ik ben niet van hier, noch van daar)
no tengo edad, ni porvenir (ik heb geen leeftijd en geen toekomst)
y ser feliz es mi color de identidad (en gelukkig zijn is de kleur van mijn identiteit)

Hm ik herinnerde me dat ie positiever was maar hijs wel tof
Ik zat net zo hard mee te schudden op de bank dat mijn laptop bijna van mijn schoot viel ik kan niet stilzitten bij dat deuntje!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_69680990
'truste!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:48:45 #154
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69681005
Oh en blanco stemmen vind ik altijd wel een goeie optie in tijden als deze! Ik sta ook nergens echt achter (al die politici zijn meer met hun eigen ego's bezig dan met het runnen van het land ofzo en etc.) en als je blanco stemt gaat je stem iig niet naar de meerderheid

Stel dat ik niet zou stemmen en mister Wilders heeft een meerderheid Dan zou ik door niet te stemmen indirect mijn stem aan Beach Ken hebben gegeven! Nowai dus he
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 juni 2009 @ 21:49:12 #155
163650 Greys
pi_69681019
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Precies .
Mensen die zeggen dat je móet stemmen, omdat vrouwen ooit niet mochten stemmen !
Je zult mij nooit horen zeggen dat je moet stemmen, dat vind ik ook belachelijk.
Dat maakt ieder voor zich wel lekker uit.
Maar ik mag me er wel over verbazen En dan niet over jullie, maar ik verbaas me vaak over mensen die op bv een verjaardag om het hardst zitten te schreeuwen wat er allemaal aan schort qua politiek maar als je dan vraagt of ze ooit stemmen dan is dat niet zo. En daar kan ik dan met mijn pet niet bij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69681024
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:46 schreef Muis006 het volgende:
Zullen we met zijn allen een workshop "leer je heupen op een zwoele manier bewegen zoals in de Bacardi Mojito reclame" gaan volgen? En het daarna uitproberen in een club!
Oeh! I'm in!

Maar nu ga ik mij weer storten op microbiologie en het doorboren van varkens karkassen.

Doeg
pi_69681027
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Tsja. De vraag is wie bepaalt wat 'de inhoud' is, of welk deel van alle aspecten belangrijk is om de ene kues boven de andere te stellen..

Ik vind de keuzelijstjes van de stemsites een verarming. Iemand die op basis daarvan de keuze heeft bepaald, heeft in mijn ogen zich niet béter laten informeren, maar sléchter.
Tja, ik neem dan maar aan dat ze proberen om een doorsnede te maken van allerlei onderwerpen die in Europa spelen. Je moet je er ook niet helemaal op baseren maar ik ga er ook wel vanuit dat je een beetje weet waar partijen in Nederland voor staan, in grote lijnen zullen ze in Europa toch hetzelfde beleid willen voeren.
quote:
Hmm. Aangezien het Nederlands parlement uiteindelijk overal over beslist, zou ik zeggen dat het wat dat betreft niet uitmaakt of en wat je Europees stemt. Het europarlement is geen parlement als het nationale, en heeft ook weinig bevoegdheden. Als je een mening hebt over wat de EU zoal zou moeten doen kan je daar beter bij nationale verkiezingen op richten.
Maar waarvoor hebben we dan Europese verkiezingen?
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:50:03 #158
148689 Muis006
pi_69681058
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en blanco stemmen vind ik altijd wel een goeie optie in tijden als deze! Ik sta ook nergens echt achter (al die politici zijn meer met hun eigen ego's bezig dan met het runnen van het land ofzo en etc.) en als je blanco stemt gaat je stem iig niet naar de meerderheid

Stel dat ik niet zou stemmen en mister Wilders heeft een meerderheid Dan zou ik door niet te stemmen indirect mijn stem aan Beach Ken hebben gegeven! Nowai dus he
Oh daar heb je wel een punt misschien toch maar blanco stemmen. Ach ik kan er morgen de hele dag nog over nadenken.
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:50:59 #159
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69681101
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:46 schreef Muis006 het volgende:
Zullen we met zijn allen een workshop "leer je heupen op een zwoele manier bewegen zoals in de Bacardi Mojito reclame" gaan volgen? En het daarna uitproberen in een club!
yeehaw!

Dat moet ik bij Zumba ook doen! Nouja niet helemaal hetzelfde, maar ik moet wel meer met achterwerk + heupen shaken dan ik in mijn hele leven gedaan heb

pi_69681115
Voordat ik ga slapen: er zit geen verschil tussen niet-stemmen en blanco-stemmen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_69681120
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Je zult mij nooit horen zeggen dat je moet stemmen, dat vind ik ook belachelijk.
Maar ik mag me er wel over verbazen En dan niet over jullie, maar ik verbaas me vaak over mensen die op bv een verjaardag om het hardst zitten te schreeuwen wat er allemaal aan schort qua politiek maar als je dan vraagt of ze ooit stemmen dan is dat niet zo. En daar kan ik dan met mijn pet niet bij.
Ja, dat dus.
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:51:27 #162
148689 Muis006
pi_69681124
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar zul je mij dan niet op betrappen . Bij binnenlandse verkiezingen stem ik overigens wel altijd, maar ik vind dit met de EU gewoon een lastig onderwerp.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 juni 2009 @ 21:51:29 #163
163650 Greys
pi_69681128
PF, echt??? Wat een toeval dat hij juist daar geweest is!
En dan ook nog in dat hotel, of in Hurghada? Vond hij het niets?
Maar als je wel zoiets wilt, kan je ook een andere plaats in Egypte zoeken. Het is daar allemaal best één pot nat, als je maar een beetje op Vakantiereiswijzer speurt naar de hotels met goede beoordelingen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:52:00 #164
148689 Muis006
pi_69681146
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:51 schreef sigme het volgende:
Voordat ik ga slapen: er zit geen verschil tussen niet-stemmen en blanco-stemmen.
Ja verdeurie. Ik ga maar eens wat sites van politieke partijen opzoeken.
pi_69681170
Mijn vader heeft me altijd geleerd dat stemmen niet alleen een recht is, maar ook een plicht. Ik voel me dus ook schuldig tegenover hem dat ik niet ga stemmen, maar ik weet gewoon echt té weinig over waar de verschillende partijen voor staan. .

Oh, ik kan dat, van die mojitoreclame. ,
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:52:50 #166
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69681190
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:51 schreef sigme het volgende:
Dan ben ik verkeerd ingelicht door ik-weet-niet-meer-wie!

Ik moet maar eens wikipedia ofzo aangooien want nou snapt ik d'r heul de ballen niet meer van

Politiek
pi_69681192
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ik ben het nooit echt met iemand eens, maar niet stemmen is ook niet zeuren en ik hou van zeuren, dus stem ik op de partij waarvan ik denk dat ze er het minst een zooitje van zullen maken .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:53:45 #168
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69681235
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:

Oh, ik kan dat, van die mojitoreclame. ,
Youtubefilmpjes or it didn't happen! Zien!

Leer ons, oh mojito-heup-shake-goeroe
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:54:30 #169
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_69681272
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:54:30 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69681273
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:51 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Daar zul je mij dan niet op betrappen . Bij binnenlandse verkiezingen stem ik overigens wel altijd, maar ik vind dit met de EU gewoon een lastig onderwerp.
Ik vind best dat je mag roepen dat er van alles mis is in het land en dat je toch niet gaat stemmen.
Er is gewoon geen partij die jouw visie adequaat vertegenwoordigt. Ik vind het juist irritant als mensen vragen of je wel gestemd hebt als je loopt te foeteren op de politiek. Of dat ze jou medeverantwoordelijk houden voor het falen van de politicus op wie jij gestemd hebt, dat is helemaal belachelijk .

"Ja jij moest zo nodig op huppeldepup stemmen en die heeft het hele land naar de Filistijnen geholpen, heb je nou je zin?!" .
Niet meer actief op Fok!
pi_69681312
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Youtubefilmpjes or it didn't happen! Zien!

Leer ons, oh mojito-heup-shake-goeroe
. Mooi niet dus. . Maar ik kan ook de Beyoncé met m'n billen. En dat voor een hoogblonde stugge Friezin. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_69681320
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:52 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dan ben ik verkeerd ingelicht door ik-weet-niet-meer-wie!

Ik moet maar eens wikipedia ofzo aangooien want nou snapt ik d'r heul de ballen niet meer van

Politiek
Velen met jou. Maar ik heb het uitgezocht tot aan de kiesraad aan toe .

woensdag 3 juni 2009 @ 21:56:06 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69681345
Goffer, ik had meegedaan aan een prijsvraag in TTK en ik heb niet gewonnen! .
Niet meer actief op Fok!
pi_69681378
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind best dat je mag roepen dat er van alles mis is in het land en dat je toch niet gaat stemmen.
Er is gewoon geen partij die jouw visie adequaat vertegenwoordigt. Ik vind het juist irritant als mensen vragen of je wel gestemd hebt als je loopt te foeteren op de politiek. Of dat ze jou medeverantwoordelijk houden voor het falen van de politicus op wie jij gestemd hebt, dat is helemaal belachelijk .

"Ja jij moest zo nodig op huppeldepup stemmen en die heeft het hele land naar de Filistijnen geholpen, heb je nou je zin?!" .
Dat laatste is ook onzin, maar ik vind wel dat als je ergens een probleem mee hebt, je moet stemmen op iemand die het kan en wil veranderen of anders niet moet miepen. Goed, geen enkele partij kan perfect bij je passen (denk je dat alle leden van zo'n partij het onderling wel overal over eens zijn? echt niet) maar elke stem op D66 of de PVDA is er toch weer eentje om tegenover de Wilders-stemmen te zetten, om maar een voorbeeld te noemen. Stemmen op de minst slechte partij zorgt tenminste weer voor minder invloed voor de nog slechtere.
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:56:51 #175
148689 Muis006
pi_69681382
Weet iemand zo 1 2 3:

1) Welke partijen vinden dat je best, als 1 land een referendum afwijst, de wet toch door mag drukken?
2) Welke partijen vinden dat je als EU tegen een land mag zeggen: verander je cultuur en conformeer?

Want dan ga ik in elk geval niet op die stemmen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')