* -0- mompelt iets over de sterkte van de botten bij een bepaalde, op mensen gelijkende, diersoort.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:28 schreef .txt het volgende:
"Een normaal mens zou alles breken, maar Monfils niet"
Dat was ten tijde van de plaatsing, op de laatste ranking voor RG stond hij 10e.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:31 schreef senswal het volgende:
''Monfils tog die nummer 10 van de wereld he''
Gael Monfils (Fra,11) - Roger Federer (Zwi,2)
Plaatsingslijsten worden toch eerder gemaakt dan de daadwerkelijke ranking op moment van start toernooiquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:31 schreef senswal het volgende:
Faalhaas dat je er bentquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:31 schreef senswal het volgende:
Niet dat ze dat even aanpassenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Faalhaas dat je er bent
Die plaatsing is op basis van de ranking van de week voor het toernooi. Toen stond hij nog 11e. Op de actuele ranking, die uitkwam op de eerste maandag van het toernooi, is hij 10e.
Waarom zouden ze dat aanpassen?quote:
Feitelijk eerlijkerquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat aanpassen?
Ze moeten toch loten voor het toernooi. Dan heb je toch helemaal niets meer aan die ranking die tijdens het toernooi uitkomt. Dan zou in werkelijkheid iemand die als 32e geplaatst is, op de actuele ranking 33e staat en dus opeens niet meer geplaatst zijn
Eerlijker? En voor die mensen die hebben geknokt om op het 'afkap' moment op de juiste plek te staan?quote:
Zo is dat ..of wat minder vaak het lijstje updatenquote:
En maandag is het toernooi toch eigenlijk al begonnen, lijkt me voor je voorbereiding ook niet echt handig.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Eerlijker? En voor die mensen die hebben geknokt om op het 'afkap' moment op de juiste plek te staan?
Ja maar dat is een cirkelredenering natuurlijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Eerlijker? En voor die mensen die hebben geknokt om op het 'afkap' moment op de juiste plek te staan?
Waarom moet de afkap een dag voor een GS zijn? Dan kan je toch ook geen kwalificatietoernooi houden, want ook die houdt verband met het hoofdtoernooi. Kortom, compleet ridicuul dit.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is een cirkelredenering natuurlijk
Als je het 'afkap' moment gewoon de dag voor een GS doet, en iedereen weet dat, dan heb je dat probleem niet meer.
Maar goed, het zou een compleet zinloze verandering zijn, daar niet van hoor.
Del Pony komt niet eens in de buurt. Dit is actueel (met verwerking van de punten van het toernooi tot nu toe):quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:56 schreef Szura het volgende:
Als Del Potro de halve finale haalt, hoeveel punten krijgt ie dan?
En hoeveel punten krijgt Djokovic voor de 3e ronde?
Aangezien die laatste een halve finale te verdedigen had en DP een 2e ronde komt hij toch een stuk dichterbij lijkt me
Djokovic staat nu op 8830
Del Potro op 4830
Sorry, ik wist niet dat je zo woest zou wordenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarom moet de afkap een dag voor een GS zijn? Dan kan je toch ook geen kwalificatietoernooi houden, want ook die houdt verband met het hoofdtoernooi. Kortom, compleet ridicuul dit.
Ik word niet boos, ik vind de gedachten alleen een beetje belachelijk. Maar het woord ridicuul kwam misschien wat bozer over dan het bedoeld wasquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je zo woest zou worden
On-topic; Come on Fedje
Ik vind het Franse publiek altijd maar lawaaiig. Het is net alsof ze het hele jaar stil zijn en dan met dit toernooi gaan lopen schreeuwen.quote:
Ja klopt, en congrats FEDje.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:12 schreef franklop het volgende:
20 halve finales op een rij op een GS, hoorde ik dat goed?
Waarvan 18 niet verlorenquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:12 schreef franklop het volgende:
20 halve finales op een rij op een GS, hoorde ik dat goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |