abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69693055
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:21 schreef SeLang het volgende:
Zojuist gestemd: UK Independence Party - Nigel Farage
En hun punten zijn?
pi_69693179
Yo, welke SGP script kiddy zit de poll te fucken?
pi_69693234
Ik heb SGP gestemt hier hoor.
pi_69693294
CDA puur strategische stem
  † In Memoriam † donderdag 4 juni 2009 @ 10:36:40 #80
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_69693444
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:26 schreef en_door_slecht het volgende:
Yo, welke SGP script kiddy zit de poll te fucken?
SGP script kiddy? Computeren mag toch helemaal niet van God?
Carpe Libertatem
pi_69693705
Het wordt PvdA vandaag. En ik zal even een post van mezelf uit een gesloten topic kopiëren om uit te leggen waarom:
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 00:38 schreef isogram het volgende:
Ik weet werkelijk niet meer waar ik op moet stemmen. Het is vooral een kwestie van wegstrepen en dan zien wat er overblijft:

Ik stem uit principe niet op partijen met een religieuze grondslag. Komt nog bij dat de CDA straks in één fractie zit met de partij van Berlusconi; ik gruwel van de gedachte. Deze week zag ik een inhoudelijk goed spotje van een partij die zich niet bekendmaakte. Ze wezen onder meer op mensenrechten; een belangrijk punt. Toen bleek het een spotje van de ChristenUnie/SGP te zijn. CU die zich in allerlei bochten wringt om homo's niet te discrimineren, maar ze toch eigenlijk liever niet heeft; SGP die simpelweg vrouwen discrimineert.
Dus: CDA, ChristenUnie/SGP

De PVV heeft op sommige onderwerpen goede punten (bijvoorbeeld op het gebied van strafrecht) maar slaat op andere punten bizar door. Het is me te populistisch. Dus: PVV

De VVD is een partij in verval, met gebrek aan thema's en toekomstvisie. Krampachtig vasthouden aan zaken als AOW en hypotheekrenteaftrek; zaken die steeds moeilijker betaalbaar worden en veel geld kosten. Bovendien is de VVD verantwoordelijk voor marktwerking in de zorg en andere publieke sectoren; zwaar op tegen. De VVD is het spoor bijster. Dus: VVD

D66 is me iets te pro-Europa. Ik krijg bij D66 de laatste tijd het gevoel dat ze vooral iets zoeken om zich te onderscheiden van andere partijen. En het rad van avontuur wees deze keer op 'pro-Europa zijn', wat ze dan ook overdreven uitdragen. Daarnaast ben ik het programmatisch op een flink aantal punten niet met ze eens, hoewel ik wel sociaal-liberaal ben ingesteld. Helaas dus: D66

GroenLinks vind ik compleet wereldvreemd; dat bewijzen ze keer op keer weer, met idiote voorstellen. Laatst zijn ze weer moeilijk gaan doen over die 7 kilometer resterende snelweg. Het lukt me gewoon niet om deze club serieus te nemen. Overduidelijk: GroenLinks Oja, en in één adem: PvdD (nog zo'n overbodige onzin-partij)

SP... in het verleden op gestemd, maar ik krijg er tegenwoordig steeds vaker een slechte smaak van in de mond. Ik herinner me nog de brand op Schiphol en hoe de SP destijds Verdonk nog net niet voor moordenaar uitschold. Ik zie Van Bommel nog lopen in het protest tegen Israël: "Hamas, hamas..." - En nu vandaag weer een gefrustreerde Marijnissen (de SP doet het niet best in de peilingen) die gaat lopen schelden tegen een minister. Nee, het is mijn partij niet meer. Streep erdoor: SP

Tja, en wat heb je dan verder nog? Kleine splinterpartijen met veelal amateuristische websites. Of ze spreken me totaal niet aan, OF de kieswijzer wijst (helaas) uit dat ik het totaal niet met ze eens ben. De enige die ik überhaupt in overweging zou hebben genomen, was LibDem. Toch verschillen ze te veel met mijn opvattingen.
Dus: kleine partijen

Hebben we dan nog wat over? Uhmm... eens even zien. Verrek, we hebben de PvdA nog. Niet dat ik die partij nou de hemel in prijs, maar ze hebben regeringsverantwoordelijkheid genomen toen dat moest. Bos doet het goed en ik ben het programmatisch op veel fronten met ze eens. Er schort beslist nog wel het nodige aan; het mag wat resoluter en minder soft. Maar de partij heeft wel een realistische visie getoond tijdens de verkiezingen in 2006 en vertelde deze ook eerlijk.

Ik zie dus geen enkele andere reële optie meer dan PvdA stemmen.
pi_69694947
www.stemwijzer.nl

Een goeie manier om te bepalen wat je eigenlijk zou stemmen obv partijstandpunten ipv populisme van de heren politici.

Zou je PVV stemmen als Wilders geen lijsttrekker van deze partij was? Stem je PVDA omdat je deze partij ook kiest in de landelijke verkiezingen?

D66 voor deze pro-europeese ex VVD-er dus.
  donderdag 4 juni 2009 @ 12:14:14 #83
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_69696748
Lang verhaal kort, na veel wikken en wegen, twijfels, lezen, stemgedrag in verleden bekijkend, voor NL stem ik geen pvv, ver van.
Voor de EU wEl, gewoon ter 'test' voor mezelf, hoe ik mij daarna voel.
Sowieso ga ik wat google alerts instellen voor de pvv in de EU.

De stem blanco of ongeldig maken heeft namelijk geen invloed op de Eu uitslag voor partijen. Zo schrijft de anti stemcomputer club:

"Er is een wijdverbreid misverstand. De mythe wil dat ongeldige stemmen en blanco stemmen de verkiezingsuitslag anders zouden beïnvloeden. Dit is niet het geval."

De SP is m.i. pvda-2 verworden, valt af.

GL , de groenen of partij voor de dieren was een optie, maar pvdd is merendeel 1 issue en voorlopig te klein voor eu beinvloeding, en de groenen , gl is weinig verschillend van D66, dus die vallen af voor mij.

Onbekend maakt onbemind, dus libertaarse en newropean e.d. vallen af, want ook hun 'wij willen' programmas passen me niet.

Solidara, ff gelezen, niet mijn kopje thee.

Klokkenluiders partij, heb ik 1 maal op gestemd, maar hoorde weinig tot niets, oftewel, klonk goed, deed weinig.

Partij voor Eu politiek, fok dat, ik was en ben anti-opgelegde Eu as is, dus wat rest, is middels een establishment ballen kickend protest , PVV.
Zoals ze met slogan zelf op de site zeggen: http://www.pvv-europa.nl/ "Voor meer Nederland en minder Europa!"
Daar kan men ze op afrekenen als ze het niet zo trachten te doen.
Dat zij gEEn lijstverbinding aangaan met vlaams blok of andere rechtse 'aparte partijen', daar ben ik als anti EU as is ook juist helemaal voor.

Op een andere EU partij, uit een ander land, stemmen kan niet eens, dus...

De bottomline is wat rest, niet eens het minst kwade uit vele kwaden kiezen, maar protest.

Een partij die nog meer anti zittende macht is dan ik, nou laat maar zien dan !
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  donderdag 4 juni 2009 @ 12:27:56 #84
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_69697166
Het is D66 geworden, na heel lang nadenken. Landelijk stemde ik tot nu toe altijd D66 MAAR zij waren voorstander van de Europese grondwet, en ik heb daar tegen gestemd. Dan zit je niet goed bij D66 zou je zeggen maar wat is het alternatief? CU-SGP zegt ook Europa Ja, superstaat Nee maar zitten in dezelfde partij als het CDA. PVV komt totaal niet met oplossingen en nieuwe partijen als Newropeans, Libertas hebben toch niet echt mijn vertrouwen kunnen winnen.

Vind het wel met afstand de moeilijkste verkiezing ooit om een keuze voor te maken.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_69697226
PvdD, D'66 en CDA maken nog het meeste kans voor mij, maar ik beslis pas in het stemhokje.
  donderdag 4 juni 2009 @ 12:35:09 #86
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_69697323
Net naar het stembureau gegaan en 2 stemmen (1 bij volmacht) uitgebracht voor Niels Jongerius (SP)
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  donderdag 4 juni 2009 @ 12:40:10 #87
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_69697497
Wat een hoop neanderthalers hier op Fok!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_69697596
zojuist pvv gedaan
Zonder wrijving geen glans
pi_69697666
Stem gaat vanavond naar de PVV.
pi_69697722
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:40 schreef Ringo het volgende:
Wat een hoop neanderthalers hier op Fok!
En wat bedoel je daarmee?
  donderdag 4 juni 2009 @ 12:48:46 #91
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_69697779
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:46 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

En wat bedoel je daarmee?
Hoogvoorhoofdige karpatenkoppen die het niet kunnen laten om op die stinkbende van Wilders te stemmen.

Wat dacht je anders, helder licht?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 4 juni 2009 @ 12:49:00 #92
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_69697794
PVV

Sommige verkiezingsplannen van PVV zijn te belachelijk voor woorden

Uit het pamflet van de PVV
quote:
II. Keiharde aanpak criminaliteit en terrorisme

* Hogere straffen voor crimineel gedrag en invoering minimumstraffen voor misdrijven en overtredingen
* Na drie zware geweldsmisdrijven levenslange gevangenisstraf
* Afschaffen van de korting op de maximumstraf in geval van poging tot misdrijf
* Wettelijke verplichting OM tot voordeelsontneming daders bij misdrijven
* Minder taakstraffen
* Afschaffen verjaring gewelds- en zedenmisdrijven
* Geen kwijtschelding deel gevangenisstraf bij goed gedrag
* Introductie heropvoedingskampen
* Preventief fouilleren in het hele land
* Herinvoering jeugd- en zedenpolitie
* Wettelijk verbod op pedofielenpartij
* Professionelere hulp voor slachtoffers
* Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking
* Denaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteit
* Introductie van administratieve detentie bij terrorisme
* 10 jaar geen recht op uitkering bij uitkeringsfraude
* Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderd
* Agressie tegen politiefunctionarissen en andere hulpverleners: 1/3 hogere minimumstraf en 1/3 hogere maximumstraf
* Kraakverbod
* Reorganisatie politie: terug van 26 naar 4 politieregio's, plus KLPD
OP naar de politie-staat met PVV. Preventief fouilleren, concentratiekampen, jeugd SS waffe.
  donderdag 4 juni 2009 @ 12:49:16 #93
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_69697803
Ben echt benieuwd hoe hoog de PVV gaat eindigen, als Fok! en GeenStijl representatief zijn lijkt het wel rond de 50%, het zal nog wel wat lager uitvallen maar zie PVV nog wel 30% van de stemmen halen. Het is natuurlijk ook wel zo dat niet iedereen op internet zegt wat ie heeft gestemd, misschien dat PVV-stemmer die neiging meer hebben omdat ze het zien als een protest.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_69697880
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:48 schreef Ringo het volgende:

[..]

Hoogvoorhoofdige karpatenkoppen die het niet kunnen laten om op die stinkbende van Wilders te stemmen.

Wat dacht je anders, helder licht?
SP stemmers?
  donderdag 4 juni 2009 @ 12:59:58 #95
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_69698216
D66 wil een Europese politiemacht. Dit is weer een stap dichter bij een Europese wereldorde.
Ik zeg, geef Interpol meer bevoegdheden en rechten en huppakee, probleem opgelost.
quote:
D66 vindt één Europese aanpak op het gebied van terrorisme en grensoverschrijdende misdaad noodzakelijk. Criminelen werken al ‘heel goed’ samen in Europa, nu de politie en justitie nog!

Georganiseerde criminelen opereren steeds vaker over de grens. Mensenhandel, drugssmokkel en het wit wassen van geld zijn slechts enkele voorbeelden. Europese politie en justitie werken dan ook steeds vaker samen. D66 juicht dit toe. Al moet die samenwerking nog wel veel efficiënter, democratischer en sneller worden dan de huidige trage besluitvorming. Bijvoorbeeld door het Europees Parlement op dit gebied meer bevoegdheden te geven.

D66 streeft op termijn naar een Europese politiemacht voor het bestrijden van grensoverschrijdende misdaad, en naar een Europees Openbaar Ministerie.
pi_69698789
PVV
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:18:52 #97
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_69698882
Ik twijfel tussen Newropeans en LibDem. Ik kan alleen nergens vinden hoe ze er in de peilingen voor staan
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:21:04 #98
177885 JoaC
Het is patat
pi_69698955
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik twijfel tussen Newropeans en LibDem. Ik kan alleen nergens vinden hoe ze er in de peilingen voor staan
Samen zitten ze aan de 0 zetels.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_69699007
Barry de PVV'ert uiteraard
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:24:18 #100
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69699081
Hier is het D66 geworden.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')