En die Micky nog zo hard roepen in Boulevard dat ze NIET naar de VS zou gaan, omdat ze d'r bedrijf hier heeft.quote:
Eh?quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:50 schreef Xenomaniac het volgende:
Prima materiaal hoor, maar omdat dat door Sipke-Jan gepresenteerd wordt gaan er 20 punten af.
BIJ HEET NIEUWS WIL IK ALBERT!! (of Gordon desnoods)
Vlieg die gast in vanuit de fuckin' Bahama's! Stelletje amateurs!
Winston probeerde er nog wat van te maken maar wat wil je met die kut Sipke-Jan...
Wat doet zo'n lul op TV? En dan ook nog bij Ranking the stars zitten!![]()
Ik dacht godverdegodver eerst: WIE??
Ik heb Sipke liever dan Xander , wat een baardaap!quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:50 schreef Xenomaniac het volgende:
Prima materiaal hoor, maar omdat dat door Sipke-Jan gepresenteerd wordt gaan er 20 punten af.
BIJ HEET NIEUWS WIL IK ALBERT!! (of Gordon desnoods)
Vlieg die gast in vanuit de fuckin' Bahama's! Stelletje amateurs!
Winston probeerde er nog wat van te maken maar wat wil je met die kut Sipke-Jan...
Wat doet zo'n lul op TV? En dan ook nog bij Ranking the stars zitten!![]()
Ik dacht godverdegodver eerst: WIE!!??
Hier hetzelfde. Ik vanmiddag bij twee vrouwelijke collega's binnenlopen. Waarvan er eentje nota bene zwanger is dus wel ontvankelijk moet zijn voor dirt over homewreckers met kinderen van de rekening.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe doen jullie sho-adepten nou dat irl? Ik kirde vandaag op mijn werk iets over puhtrisha, maar iedereen keek me slechts wat lodderig aan...
Aan het einde van mijn werk laten mensen nog al eens 'de bladen' achter als ze opstappen, voor ons het sein om ze even op te pikken..quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe doen jullie sho-adepten nou dat irl?
Ik kirde vandaag op mijn werk iets over puhtrisha, maar iedereen keek me slechts wat lodderig aan...
Je maakt toch een garpje hé?quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:52 schreef Smallish het volgende:
Eh?
Metquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:37 schreef yvonne het volgende:
Welke vlucht hebben ze?!
Gaan we ze uitzwaaien.
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ach ja, dan hebben we dat ook meteen maar gehad!quote:
Ik moet ook iedere keer spiekenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach ja, dan hebben we dat ook meteen maar gehad!
Ik keek echt even snel naar de TT in welke gate ik nou precies zat![]()
Hihi, nog 6 nachtjes slapen en ik heb nog geen reacties op de ruiling...quote:
D'r bedrijf reist toch automatish meequote:Op woensdag 3 juni 2009 18:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die Micky nog zo hard roepen in Boulevard dat ze NIET naar de VS zou gaan, omdat ze d'r bedrijf hier heeft.
Wanneer zei ze dat ook alweer in Boulevard?? Gisteren toch?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |