Ons helder licht weer, ze vraagt of we GROTER zijn dan 1,85, ik zeg ja, en we zijn kaboutersquote:
JAAAAAHquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:58 schreef Klonterpot het volgende:
't Al eens gevraagd maar zijn er nog Obsession Outdoor( http://obsession-outdoor.nl/ ) gangers aankomende zaterdag?
Ligt het aan het getal wat erbij hoortquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Handje vol ....mooi maatje
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Just doesn't cut it, buig maar voorover![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dag, minimaal D.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ons helder licht weer, ze vraagt of we GROTER zijn dan 1,85, ik zeg ja, en we zijn kabouters.
Ik als klein meisje ben dol op lange mannen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Allebei rond die lengte, denk ik. Klopt dat mannen?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:59 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben al tevreden met een B hoor
Billen zijn veel belangrijker
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]Foei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rip zegt rond 1.85m dus ja, kabouters.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ons helder licht weer, ze vraagt of we GROTER zijn dan 1,85, ik zeg ja, en we zijn kabouters.
Als de verhoudingen maar goed zijnquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:59 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb hele platte pannekoekbillenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:59 schreef KudFokker het volgende:
het gaat nu even over andere lengtequote:Op woensdag 3 juni 2009 17:01 schreef Duimelot het volgende:
mensen mensen
het gaat niet om de grote maar wat er mee gedaan wordt.....
Dan val jij afquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb hele platte pannekoekbillen
Eentje met een bult omdat ik anderhalf jaar geleden op mijn kont de trap afgestuiterd ben
quote:
Krijg er niet de kans voorquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:01 schreef Duimelot het volgende:
mensen mensen
Ik stel het wel op prijs als er af en toe wat meegedaan wordt jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:01 schreef Duimelot het volgende:
mensen mensen
Precies, proportiequote:Op woensdag 3 juni 2009 17:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als de verhoudingen maar goed zijn
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb hele platte pannekoekbillen
Eentje met een bult omdat ik anderhalf jaar geleden op mijn kont de trap afgestuiterd ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |