abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70341082
Ik heb geen flauw idee, heb wel een bedrijf officieel gezien, maar doe daar momenteel niets mee, laatste keer dat ik een factuur heb gestuurd was eind 2007 ofzo.
pi_70342874
920 ¤ aan vaste lasten? Waar gaat dat heen?
Om te beginnen kun je al meer verdienen door die kosten te drukken..
Goddamn, 920..
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_70343052
Gemeente Zuid-West Friesland zoekt nog rattenvangers!
pi_70346606
Solliciteren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70352984
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 23:06 schreef Sjibble het volgende:
920 ¤ aan vaste lasten? Waar gaat dat heen?
Om te beginnen kun je al meer verdienen door die kosten te drukken..
Goddamn, 920..
Jij woont zeker nog thuis!!

Geloof me, dat is vrij normaal hoor. Ik heb al vanalles gedaan om de kosten te drukken, auto verkocht, goedkoper telefoon abbo, goedkoper internet. Zal ik het lijstje even plaatsen?

Hypotheek: 534 - Hypotheekrenteaftrek: 180 = Huis: 354
Gas/Elektra: 185
Zorgverzekering: 106
Inboedel/brandverzekering: 16
Gemeentelijke belastingen: 51
Water: 21
IB-groep: 45
Kabeltv: 15
Telefoonrekening: 35
Internet: 40
Fitness: 33
Waterschapsheffingen (riool/zuivering): 17
---------------------------------------
Totaal: 918,-

Vertel jij me nu maar eens waar ik nog op kan gaan bezuinigen, ik woon echt goedkoop hoor!!!

918 euro en dan heb ik nog geen eten, drinken en kleding én geen auto meer!
  donderdag 25 juni 2009 @ 11:31:59 #156
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70353071
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 11:28 schreef JDx het volgende:

[..]

Jij woont zeker nog thuis!!

Geloof me, dat is vrij normaal hoor. Ik heb al vanalles gedaan om de kosten te drukken, auto verkocht, goedkoper telefoon abbo, goedkoper internet. Zal ik het lijstje even plaatsen?

Hypotheek: 534 - Hypotheekrenteaftrek: 180 = Huis: 354
Gas/Elektra: 185
Zorgverzekering: 106
Inboedel/brandverzekering: 16
Gemeentelijke belastingen: 51
Water: 21
IB-groep: 45
Kabeltv: 15
Telefoonrekening: 35
Internet: 40
Fitness: 33
Waterschapsheffingen (riool/zuivering): 17
---------------------------------------
Totaal: 918,-

Vertel jij me nu maar eens waar ik nog op kan gaan bezuinigen, ik woon echt goedkoop hoor!!!

918 euro en dan heb ik nog geen eten, drinken en kleding én geen auto meer!
Dat is anders een prijzig internetabonnement.. geloof dat wij ¤20,- in de maand betalen. Telefoonabonnement kan natuurlijk ook nog lager, al moet je wel opletten dat je uit blijft komen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_70353165
Ik heb geen vaste telefoon, bel alles met mobiel, had eerst Hi40, nu terug gezet naar Hi20 met SMS bundel van 10 euro, blijf er nu elke maand netjes binnen. Meestal is ie 31 euro ofzo.

Internet is van Ziggo, volgens mij is dit het basispakket.
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:44:14 #158
31922 florisje
er zit een aap in de koelkast!
pi_70361970
succes met solliciteren, blijf jezelf vooral positief verkopen.

over je kosten: als je alleen woont is 189 euro voor gas en elektra heel veel. hoe kan dat?
je terugbetaling aan de ib-groep kun je stop laten zetten als je geen inkomsten meer hebt.
en als je bij ziggo een alles-in-1 pakket aanvraagt (geen opzegtermijn) heb je tv en internet en vaste telefoon voor 40 euro.
knolraap en lof schorseneren en prei
pi_70391435
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:44 schreef florisje het volgende:
succes met solliciteren, blijf jezelf vooral positief verkopen.

over je kosten: als je alleen woont is 189 euro voor gas en elektra heel veel. hoe kan dat?
je terugbetaling aan de ib-groep kun je stop laten zetten als je geen inkomsten meer hebt.
en als je bij ziggo een alles-in-1 pakket aanvraagt (geen opzegtermijn) heb je tv en internet en vaste telefoon voor 40 euro.
Nouja ik probeer zo lang als ik kan iig nog die IB-groep door te betalen, moet het uiteindelijk toch betalen. En ja voor die 40 euro heb ik volgens mij televisie er ook bij in. Alleen geen vaste telefoon, maar ik bel bijna nooit thuis, vrijwel altijd onderweg, dus dat zou niet schelen, toch bedankt voor de tip!

Weer een sollicitatie mail de deur uit gedaan ICT/DTPer, past perfect bij mn opleiding én ik heb er ervaring in, ben benieuwd!

Als ik vandaag nog niks hoor van alle andere sollicitaties, dan ga ik dit weekend serieus overleggen met mijn ouders of het slim/mogelijk is om misschien alsnog een HBO opleiding te gaan halen! En dan het liefst iets wat me boeit, maar waar ook echt toekomst in zit, ben bereid alles te leren, en ik leer op zich vrij makkelijk.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 12:20:17 #160
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70391824
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 12:09 schreef JDx het volgende:

[..]

Nouja ik probeer zo lang als ik kan iig nog die IB-groep door te betalen, moet het uiteindelijk toch betalen. En ja voor die 40 euro heb ik volgens mij televisie er ook bij in. Alleen geen vaste telefoon, maar ik bel bijna nooit thuis, vrijwel altijd onderweg, dus dat zou niet schelen, toch bedankt voor de tip!

Weer een sollicitatie mail de deur uit gedaan ICT/DTPer, past perfect bij mn opleiding én ik heb er ervaring in, ben benieuwd!

Als ik vandaag nog niks hoor van alle andere sollicitaties, dan ga ik dit weekend serieus overleggen met mijn ouders of het slim/mogelijk is om misschien alsnog een HBO opleiding te gaan halen! En dan het liefst iets wat me boeit, maar waar ook echt toekomst in zit, ben bereid alles te leren, en ik leer op zich vrij makkelijk.
Bel je je sollicitaties wel na, na een week ongeveer? Want het is mij al een keer of wat gebeurd dat de vacature gewoon al gesloten was zonder iedereen te contacteren .
pi_70391992
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 12:20 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Bel je je sollicitaties wel na, na een week ongeveer? Want het is mij al een keer of wat gebeurd dat de vacature gewoon al gesloten was zonder iedereen te contacteren .
Zeker weten, ik bel altijd na, maar het is echt een drama om de juiste personen aan de lijn te krijgen, in gesprek, buiten de deur, "mail hem/haar anders even", smoesjes...
  vrijdag 26 juni 2009 @ 12:54:33 #162
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70392957
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 12:25 schreef JDx het volgende:

[..]

Zeker weten, ik bel altijd na, maar het is echt een drama om de juiste personen aan de lijn te krijgen, in gesprek, buiten de deur, "mail hem/haar anders even", smoesjes...
Dat klopt ja.. uitzendbureau's zijn helemaal een ramp. Heb de eerste werkloze dag bij tempo team een praatje gemaakt. Kaartje meegekregen om alles naar toe te mailen. Na een week gebeld (was op een vrijdag) en kreeg het antwoord dat het "er tussendoor was geschoten, ik bel je dinsdag terug". Uiteraard dindsdags niets gehoord en 's woensdags zelf gebeld. Niet aanwezig en zou teruggebeld worden. Zo opnieuw op donderdag en vrijdag, en toen heb ik tempo team maar afgeschreven .
pi_70393221
Het meest irriteer ik me er nog aan dat je zelf niet in contact wordt gebracht met het betreffende bedrijf. Toen de crisis er nog niet was stonden er veel vacatures op sites e.d. ik belde, of mailde, ben altijd goed in een praatje en had meteen de interesse. Ben tot op heden ook nog op 1x na altijd aangenomen na een sollicitatie gesprek (bijbaantjes en vaste banen).

Ik reageer nu op vanalles en ik heb het idee, dat geen van al die bedrijven ooit zelfs maar mijn naam heeft gehoord tot nu toe. Al dat via via gedoe schiet niks op.

Het positieve/actieve zoeken van de eerste dagen is er ook wel een beetje af. Heb zo'n beetje alle mogelijkheden gehad en het is nu gewoon wachten op reacties of tot er weer nieuwe vacatures verschijnen.
pi_70393630
Beetje veel gas en electra inderdaad.

BTW, als je terugbelt, en ze sturen je alsmaar door, ga er dan gewoon langs.
Ook een keer gedaan en dat was helemaal geen probleem. Als de werkgever zich daar al aan irriteert zou het sowieso een kutbaas worden.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_70418713
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 14:26 schreef JDx het volgende:
Nou kom net van het UWV... 'nee dat kan niet hier, dat moet via internet, moet je een DigiD aanvragen, uitkering aanvragen en dan nemen zij contact met jou op'

Ik: 'maar ik wil eerst even informatie, hoeveel ik krijg en hoe het werkt e.d.'

'Nee dat kan niet, dat hoor je dan, je moet eerst op internet, als je niet weet hoe internet werkt kan wel iemand je daarbij helpen'... pfffffffff... typisch voor zulke instellingen tegenwoordig.
Dat is inderdaad zwaar minder. Ben 2 jaar terug nog maar ook weleens bij het CWI langsgeweest, maar die willen NIETS doen als je geen recht hebt op een uitkering. Dus je moet eerst een WW- of bijstandsuitkering aanvragen. En een verwijzing naar de internetterminals die er stonden. Maar naar de site kon ik thuis natuurlijk ook al.
pi_70481235
Pfff... de sleur komt er aardig in, iedereen zegt solliciteren, solliciteren, maar ik weet zo langzamerhand niet meer waar ik de vacatures zoeken moet, nu gemiddeld zo'n 12 sollicitaties per week verstuurd. Niks... en alleen maar meer vrienden en bekenden in mijn omgeving die ook geen contract verlenging krijgen.

Mijn ontslag heeft trouwens weinig uitgemaakt, de vestiging waar ik werkte gaat per dinsdag 30 juni sluiten. Vorige week besloten.
  maandag 29 juni 2009 @ 18:06:05 #167
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_70486160
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:42 schreef JDx het volgende:
Mijn ontslag heeft trouwens weinig uitgemaakt, de vestiging waar ik werkte gaat per dinsdag 30 juni sluiten. Vorige week besloten.
Voor jou gunstig: hoe je niet uit te leggen dat het niet aan jou functioneren ligt..
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_70490376
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:06 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Voor jou gunstig: hoe je niet uit te leggen dat het niet aan jou functioneren ligt..
Ja zo dacht ik er ook over, mijn contract loopt morgen af en de vestiging sluit morgen eind van de dag. Na 40 jaar.
  maandag 29 juni 2009 @ 20:20:20 #169
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70490597
Voor wat voor bedrijf heb je dan gewerkt?
The End Times are wild
pi_70490996
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:42 schreef JDx het volgende:
Pfff... de sleur komt er aardig in, iedereen zegt solliciteren, solliciteren, maar ik weet zo langzamerhand niet meer waar ik de vacatures zoeken moet, nu gemiddeld zo'n 12 sollicitaties per week verstuurd.
Vacatures komen en gaan. Wat goed werkt (beter dan vacature sites afstruinen), is gericht zoeken naar vacatures. Bezoek eens wat bedrijven (de websites dan) waar ja zou willen/kunnen werken. Verbazingwekkend hoeveel bedrijven toch nog vacatures open hebben staan, en die niet op een monsterboard/nationale vacaturebank pleuren.
pi_70496334
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:31 schreef Osramp het volgende:

[..]

Vacatures komen en gaan. Wat goed werkt (beter dan vacature sites afstruinen), is gericht zoeken naar vacatures. Bezoek eens wat bedrijven (de websites dan) waar ja zou willen/kunnen werken. Verbazingwekkend hoeveel bedrijven toch nog vacatures open hebben staan, en die niet op een monsterboard/nationale vacaturebank pleuren.
Klopt, ook al gedaan, zo ben ik ook ooit ergens terecht gekomen. Tot nu toe niks open.
pi_70523771
Nou... eindelijk eens een telefoon nummer weten te achterhalen van iemand BINNEN een bedrijf in plaats van dat via via gedoe bij die uitzendbureau's etc... kan ik eindelijk mijn eigen verhaal kwijt, vertellen wat ik kan en wil doen.

Morgen meteen even bellen!
pi_70558950
Ik zit al een tijd in hetzelfde schuitje als jij, dus ik weet hoe frustrerend en moeilijk het kan zijn.
Ik probeer de moed niet op te geven, hoop dat jij dat ook niet doet. Om bezig te blijven doe ik momenteel vrijwilligerswerk. Omdat dit werk ook relevant is voor mijn cv, is het nog goed voor mijn kansen op werk ook nog. Misschien een tip. Succes met solliciteren in ieder geval!
pi_70559025
Succes

12 solicitaties per week lijkt me vrij weinig overigens
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:43:02 #175
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_70559179
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:36 schreef Ceehaa het volgende:
Ik zit al een tijd in hetzelfde schuitje als jij, dus ik weet hoe frustrerend en moeilijk het kan zijn.
Ik probeer de moed niet op te geven, hoop dat jij dat ook niet doet. Om bezig te blijven doe ik momenteel vrijwilligerswerk. Omdat dit werk ook relevant is voor mijn cv, is het nog goed voor mijn kansen op werk ook nog. Misschien een tip. Succes met solliciteren in ieder geval!
Dus eigenlijk werk je gewoon gratis?
Op die manier kom je volgens mij bij alle bedrijven wel binnen ja
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')