Er zitten wel leuke ideetjes tussen maar niet mijn stijl.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:47 schreef mrsjaak2 het volgende:
Wie is er hier al bekend met de stijl Yourmeatismine? ik zal een paar voorbeelden voor jullie posten:
[ afbeelding ]
sommige ontwerpen zijn misschien wel een beetje apart maar ik vind deze stijl toch wel wat hebben. ik ben van plan om ook een tattoo in deze stijl te nemen maar ben er nog niet over uit in welke hoedanigheid. ik denk iets wat in de buurt komt van de 1e foto.
wat vinden jullie van deze stijl?
Trekt hij dan de lijnen ook recht?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb hem er nu ook afgehaald. Ik ga af op mijn eerdere ervaringen
[ afbeelding ]
Ik mag uiteraard nog terugkomen om hem eventueel bij te kleuren
Stomme tinypic, oehh er staan twee borsten op zeg.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
misschien moet je even een nieuw plaatje zoeken?
Geen idee maar wel een mooie tattoo en vrouwquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Stomme tinypic, oehh er staan twee borsten op zeg.
Poging 2: Weet iemand of dit een bepaalde stijl is, of valt het gewoon onder tribal?
[ link | afbeelding ]
tip: vraag het aan meerdere personen.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:26 schreef Taxidude het volgende:
Betekend inderdaad veel voor me, daarom voel ik me ook niet zo op mijn gemak wanneer ik iemand persoonlijk zou moeten vragen dit voor me te vertalen... maar dat is misschien toch wel het beste inderdaad.
preciesquote:Op zondag 7 juni 2009 13:09 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
tip: vraag het aan meerdere personen.
De foto is verkleind, dus het lijkt niet recht, maar goed ik heb ook gekrulde lijntjes.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:28 schreef OiFromTheStreets het volgende:
[..]
Trekt hij dan de lijnen ook recht?
is het zo moeilijk om zelf even te googlen??quote:Op zondag 7 juni 2009 17:11 schreef single_queen het volgende:
jongens ik wil een nieuwe tattoo
zit te denken aan een kroontje.. (kate moss!) iemand een idee? mooi voorbeeld?
Als je nou vaker in dit topic kwam kan je nog op gezellige reacties reageren.. maar helaas, ik ben niet je Google assistent.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:11 schreef single_queen het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:11 schreef single_queen het volgende:
Wat zou zo`n tattoo nou ongeveer kosten.. gewoon een ruime schatting?quote:
Ja shit, ik kon er telkens niet opkomenquote:
21.75 euro excl BTWquote:Op maandag 8 juni 2009 18:03 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Wat zou zo`n tattoo nou ongeveer kosten.. gewoon een ruime schatting?
Zou best dit:
[ afbeelding ]
In dat formaat op mijn rug willen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |