abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73596134
ZIjn er nog mensen naar Kulturnatten in Kopenhagen geweest, afgelopen vrijdag? Ik was er dit jaar voor het eerst, en het was erg geslaagd! Het idee vind ik erg goed: voor slechts kr. 85 de hele avond toegang tot alle activiteiten in de stad (en het zijn er veel!) en onbeperkt gebruik maken van het openbaar vervoer.

Ik heb eerst allerlei lokale lekkernijen geproefd bij een organisatie die opkomt voor de belangen van de burgers in Wit-Rusland - inclusief de witte wijn en wodka. Vervolgens in de botanische tuin het een en ander opgestoken over klimaatverandering. Daarna opnieuw wat plaatselijke gerechten proeven; ditmaal die van de regenwoudindianen in Nationalmuseet. Oftewel, geroosterde insecten en levende rupsen. Het eten uit Wit-Rusland bevielen toch iets beter. Tot slot naar een travestietenshow geweest in Huset, met (naar eigen zeggen) de beste borsten van de stad. Rond middernacht waren de meeste activiteiten wel voorbij, maar omdat ik tegen die tijd redelijk moe was vond ik het geen ramp om naar huis te gaan.
pi_73599923
Ja, ik ben ook geweest, ik vond het echt super leuk! Heb ook rond gelopen door de botanische tuinen, een kijkje genomen bij de militairen, de round tower in het donker, naar de ice sculptures en geëindigd in de dierentuin.

Vooral de dierentuin was raar, er waren nauwelijks lichten, dus je zat maar een beetje de verblijven in te turen en te gokken wat voor beest er rond liep. Maar ik vond vooral de sfeer ook heel leuk, overal liepen mensen rond op straat op weg naar verschillende dingen, gezellig.
pi_73622741
Dan ben je op een aantal dezelfde plaatsen geweest als ik. Heb je bij de militairen ook de nachtkijkers geprobeerd? Een beetje vreemde ervaring, alsof je in een aquarium vol groen water bent gedoken.

Er hing inderdaad een gezellig sfeertje in de stad. Wat me meeviel is dat het op straat wel druk was, maar niet te druk; ik heb geen enkele keer vastgestaan in een nauwelijks vooruitkomende mensenmassa. Dat zal vooral komen doordat de activiteiten zo verspreid waren
pi_73736984
Ooh nee, die nachtkijkers heb ik niet gebruik. Zonde, lijkt me wel cool!

Vraagje trouwens: hoe zeg je karnemelk in het Deens? Volgens google translate is het kærnemælk, maar dat zag ik niet staan in de supermarkt.
pi_73738251
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 01:27 schreef Bob. het volgende:
Ooh nee, die nachtkijkers heb ik niet gebruik. Zonde, lijkt me wel cool!

Vraagje trouwens: hoe zeg je karnemelk in het Deens? Volgens google translate is het kærnemælk, maar dat zag ik niet staan in de supermarkt.
fonetisch: kernemelk
nothing will change without a rebel
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 08:42:59 #256
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_73739201
Ik ben toevallig net in de supermarkt (Super Brugsen) geweest (rundstykker op vrijdag ) En zag daar gewoon kærnemælk staan. Stond dan wel op het schap bovenin het koelvak ipv onderin in kratten. Kan zijn dat je even goed het koelvak moet doorspeuren.
geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
pi_73808234
Ah ik heb het wel gewoon gevonden nu uiteindelijk! Blijkbaar was het bij mijn eigen supermarkt gewoon uitverkocht. Thnx!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:01:10 #258
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_73976884
Iedereen nog veel julefrokoster gepland staan?
Bij mijn vrouw en mij op bedrijf zijn ze op dezelfde dag gepland. Ik sla die van mijn bedrijf maar over. Is ook bij het hoofdkwartier op anderhalf uur rijden. Weinig zin in de busrit naar huis met een zooi dronken collega's
pi_73977174
Julefrokoster? Wat zijn dat?
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:20:14 #260
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_73977475
kerstfeesten
pi_73980787
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:01 schreef TallMan het volgende:
Iedereen nog veel julefrokoster gepland staan?
Bij mijn vrouw en mij op bedrijf zijn ze op dezelfde dag gepland. Ik sla die van mijn bedrijf maar over. Is ook bij het hoofdkwartier op anderhalf uur rijden. Weinig zin in de busrit naar huis met een zooi dronken collega's
Alleen die van m'n werk. Tenminste, als het me lukt om me op te geven, want het systeem waar men zich moet inschrijven ligt plat. Dit wordt trouwens m'n eerste julefrokost; ik ben benieuwd. Als ik de roddels over de vorige feesten moet geloven, kan het nog een interessante avond worden.
pi_74222390
Heb van de zomervakantie in de VS een Deens meisje leren kennen.
Het klikt echt onwijs goed en we reizen echt zoveel mogelijk naar elkaar (wat toch nog best goedkoop is )
Het is echter op lange termijn niet zo praktisch en aangezien ik nu in het 3e jaar van mijn bachelor zit, ben ik van plan om volgend jaar een Master in Kopenhagen te beginnen. Hoe daarna overleef zie ik dan wel weer Ga iig proberen mijn Deens op een redelijk niveau te krijgen
わたしはヤスパーです!
  dinsdag 3 november 2009 @ 19:17:18 #263
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_74359572
Had je hele post niet gezien Justlap. Maar ik denk overigens niet dat je hier veel mensen gaat horen zeggen dat je vooral niet naar Denemarken moet verhuizen
pi_74383968
Tip voor je Deense taal: http://ordnet.dk/
pi_74644140
Hier ook Julefrokosten! Heb er al zin in, een week ervoor kunnen we met de kids langskomen voor kado's voor hun. Erg leuk allemaal
  donderdag 12 november 2009 @ 21:35:24 #266
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_74648550
Kreeg van de week een mailtje binnen dat voor de lunch die we de 18de doen allemaal kadootjes moeten meenemen voor het pakkespil. Nou, als dat er net zo toegaat als vorig jaar wordt het een dolle boel. De bijna panische houding wanneer iemand een pakje mocht afpakken zal ik nog lang niet vergeten. Echt waar een kinderklas is er niets bij.

Voor degenen die het niet kennen. Een pak kadootjes op tafel en een dobbelsteen, om de beurt gooien. Als je 6 hebt mag je een pakje pakken. Zodra de pakjes op zijn ga je voor een bepaalde tijd door, alleen dan pak je pakjes af van de anderen.
pi_74649456
quote:
Op donderdag 12 november 2009 21:35 schreef TallMan het volgende:
Kreeg van de week een mailtje binnen dat voor de lunch die we de 18de doen allemaal kadootjes moeten meenemen voor het pakkespil. Nou, als dat er net zo toegaat als vorig jaar wordt het een dolle boel. De bijna panische houding wanneer iemand een pakje mocht afpakken zal ik nog lang niet vergeten. Echt waar een kinderklas is er niets bij.

Voor degenen die het niet kennen. Een pak kadootjes op tafel en een dobbelsteen, om de beurt gooien. Als je 6 hebt mag je een pakje pakken. Zodra de pakjes op zijn ga je voor een bepaalde tijd door, alleen dan pak je pakjes af van de anderen.
Verrek das heel grappig ! Deens gebruik ofzo ?
pi_74649953
Ik deed het ook altijd in Nederland, dus ik denk het niet.
  vrijdag 13 november 2009 @ 08:11:59 #269
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_74656444
Ik heb het alleen in Denemarken gezien. Misschien dat Bob. stiekem in de Deense gemeenschap in Nederland heeft geleefd.
pi_75060680
Jaaaa ik ben er! AAH! Heb al een baantje gevonden bij Wagamama, nu dat rottige CPRnummer nog regelen.
  vrijdag 27 november 2009 @ 16:45:09 #271
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_75060868
Gefeliciteerd, als ik nog eens in Kopenhagen kom kom ik wel eten.
pi_75061500
Toch een prachtige score van dit land om steeds in de top te staan met het dagelijkse geluk van haar mensen.

Hoe komt dit volgens jou ?

2006:
http://www.psycholoog.net/?p=931

2007:
http://www.worldlingo.com/ma/enwiki/nl/Denmark

2008:
http://managing21.skynetb(...)e-land-van-de-wereld

2009:
http://www.travelvalley.nl/algemeen/99
pi_75061696
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 16:39 schreef Lotte. het volgende:
Jaaaa ik ben er! AAH! Heb al een baantje gevonden bij Wagamama, nu dat rottige CPRnummer nog regelen.
Pff, dat duurt echt weken, irritant. Wat goed trouwens dat je al een baantje hebt!

Ik ga trouwens over anderhalve week al weer terug naar Nederland, is snel gegaan!
pi_75070373
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 16:39 schreef Lotte. het volgende:
Gefeliciteerd! Is het die naast Tivoli? Dan komen we elkaar misschien wel een keer tegen.
pi_75079823
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 21:54 schreef chibibo het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Is het die naast Tivoli? Dan komen we elkaar misschien wel een keer tegen.
Ja, die is het En jullie zijn natuurlijk van harte welkom (zodra ik een beetje gewend ben dan he haha)
  donderdag 17 december 2009 @ 10:58:17 #276
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_75721183
Draz (en andere sjællanders) Hoe is het weer daar eigenlijk, is er daar sneeuw gevallen?

Ik zit nu thuis te werken om de 18km rit naar werk te vermijden. Hier in Sønderjylland wordt de deur uitgaan afgeraden. Ik meet zelf zo'n 20cm sneeuw op de inrit.
pi_75724795
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:58 schreef TallMan het volgende:
Draz (en andere sjællanders) Hoe is het weer daar eigenlijk, is er daar sneeuw gevallen?

Ik zit nu thuis te werken om de 18km rit naar werk te vermijden. Hier in Sønderjylland wordt de deur uitgaan afgeraden. Ik meet zelf zo'n 20cm sneeuw op de inrit.
Ik weet niet of we hier ook de 20 cm halen, maar er ligt in ieder geval genoeg. Zowel het verkeer als het openbaar vervoer zijn totaal ontwricht. Het heeft mij twee uur gekost om met de trein op mijn werk te komen; iets dat normaal drie kwartier duurt.

Van mijn collega's die met de auto zijn gekomen hoor ik dezelfde verhalen. Sommigen hadden zelfs moeite de snelweg op en af te komen, vanwege de combinatie helling met gladde sneeuw. Blijkbaar is er op de op- en afritten niet voldoende gestrooid of zo?

Maar goed, praktische nadelen even achterwege latend, het ziet er wel prachtig uit, zo'n witte stad en landschap.
pi_75725163
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:06 schreef bendk het volgende:
Toch een prachtige score van dit land om steeds in de top te staan met het dagelijkse geluk van haar mensen.

Hoe komt dit volgens jou ?

2006:
http://www.psycholoog.net/?p=931

2007:
http://www.worldlingo.com/ma/enwiki/nl/Denmark

2008:
http://managing21.skynetb(...)e-land-van-de-wereld

2009:
http://www.travelvalley.nl/algemeen/99
Vast door de pakkespil-traditie.
 FR
  donderdag 17 december 2009 @ 12:49:29 #279
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_75725437
omg, bijna vergeten, morgen kerstafsluiting met pakkeleg. Eerst eens zien wat het weer brengt vanavond/vannacht.

Met al die scholen die gesloten zijn hier in de omgeving + waarschuwing om niet onnodig de deur uit te gaan toch kijken of ik morgen ook thuiswerk. Winterbanden zijn leuk en helpen ook wel, maar tegen deze omstandigheden.
  vrijdag 18 december 2009 @ 09:48:37 #280
277865 Sejt
Ondertitel
pi_75758563
Pfft wachtwoord vergeten (altijd automatisch ingelogd) en te oud emailadres in je profiel hebben (uit jaar 2001 denk ik), werkt niet samen. Draz hier dus

Haslev, byen i det grønne... der findes ikke noget grønt mere
Alles is wit, en in mijn tuin lag zo'n 30cm, op m'n auto ook zoiets. Ik had nog oude banden op m'n auto liggen, al had ik nieuwe thuis liggen. Maar ik was van vorige week vrijdag tot afgelopen woensdag op vakantie. Van 25 graden op Gran Canaria met zon naar -5 in Denemarken met sneeuw. De nieuwe banden lagen nog niet op m'n auto, dus ik vond het te link om 60km naar m'n werk te rijden gisteren. In de middag de nieuwe erop laten leggen, en vandaag ging het prima in 45min naar m'n werk. De weg voor m'n huis was nog het ergste, op de snelweg moet je alleen oppassen voor stuifsneeuw.
Dat wordt vanmiddag ook rustig aan doen, aangezien er een sneeuwstorm verwacht wordt op Syd-Sjælland en Lolland. Grens ligt ongeveer bij Køge, ik rij van Høje Taastrup naar Haslev, dus kom er halverwege in.

Ach, die paar keren dat het sneeuwde in Nederland, ging ik altijd rijden en een beetje glijden waar het kon Alleen op de snelweg is het altijd wel tricky, met meerdere auto's, donker en tegenliggers.
I love my mispoken words.
pi_76380857
Hoi allemaal,

Ben Nederlander en al enkele jaren woonzaam in Århus. Wilde graag weten of er nog meer Nederlanders uit Århus of Østjylland op dit forum zaten?

Groeten, Rob
  maandag 4 januari 2010 @ 09:53:17 #282
277865 Sejt
Ondertitel
pi_76389818
Volgens mij woont er niemand daar

Da's net zo ver weg als...

Ik ben rond 12-14 februari in Århus
pi_76390665
Trouwens Sejt (effe wennen hoor!), wat betekende Draz dan?
 FR
  dinsdag 5 januari 2010 @ 08:43:52 #284
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_76427351
Woonde Keksi niet in Århus? Nu heb ik die al een hele tijd niet meer gezien dus het zou zomaar kunnen dat die alweer lang en breed in Nederland woont.

Ikzelf woon in Sønderjylland.

Maareh, deLimburger, ben je nog niet ingesneeuwd? Ik zag dat er wat noordelijker van mij toch zo'n 20-50cm sneeuw was gevallen met nog meer onderweg.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:01:09 #285
277865 Sejt
Ondertitel
pi_76427574
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:30 schreef Bora-Bora het volgende:
Trouwens Sejt (effe wennen hoor!), wat betekende Draz dan?
Ja hier is het ook wennen had die nick al sinds 2001 o.i.d., daarom stond er ook zo'n oud emailadres in het profiel

Draz was gewoon een naam, kort voor Drazic, zijnde een personage uit m'n favoriete (jeugd)serie in die tijd: Heartbreak High. Die nick gebruikte ik al jaren, ook in games e.d.

Hier valt er trouwens weer sneeuw. Wel een contrast: Ik doe er ongeveer even lang over naar m'n werk met sneeuw als zonder sneeuw. Weinig Denen die echt moeilijk doen met wat sneeuw. Dan kijk je op ad.nl, en zie je al dagen "winterweer" en "verkeersproblemen" op de voorpagina door een beetje sneeuw.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 10:47:48 #286
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_76429863
Was vanmorgen wat drukker op de weg (of misschien is het op die tijd altijd zo druk, was wat vroeger vertrokken) maar weinig problemen gehad. Ik zie hier sowieso weinig problemen met auto's in dit winterse weer.

Maar dat zal dan misschien toch de danken zijn aan dat iets van 80-90% van Denemarken op winterbanden staat waar 80-90% van Nederland nog op zomerbanden staat.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:14:41 #287
277865 Sejt
Ondertitel
pi_76434946
Nord-Jylland schijnt wel problemen te krijgen vandaag. 20-40cm en politie raadt mensen aan om, als ze gaan rijden, dekens e.d. mee te nemen.
Ach, op Sjælland hebben we niet zoveel geluk
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:01:59 #288
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_76436461
Nog beter, net op vejret.tv2.dk gezien dat de ze komende 24 uur nog flinke sneeuwval rondom limfjorden verwachten. Lijkt erop dat ze daar rond de 70-80 cm gaan halen morgen.

En wij hier iets van 2cm krijgen.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 16:30:22 #289
277865 Sejt
Ondertitel
pi_76442804

Haslev ligt mooi 'in het groene', zoals de stadsslogan ook luidt
  dinsdag 5 januari 2010 @ 19:52:26 #290
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_76451475

sneeuwdieptes, volgens het kaartje hier 10 en bij jou 2 cm
  woensdag 6 januari 2010 @ 08:51:00 #291
277865 Sejt
Ondertitel
pi_76469775
2cm klopte wel.

De nieuwsbulletins gisterenavond gaven wel mooie beelden van de sneeuw. Vrachtwagens van wegen gegleden, auto's vast, kinderen met slee's, etc.

Hoe was jullie nieuwsjaarsavond? (gericht op alle Nederdenen die het in DK gevierd hebben)
Wij vierden het thuis, samen met zus van m'n vriendin + aanhang. Avond stond weer bol van tradities en dingen 'die ze altijd doen'. Allemaal heel gezellig, maar hetgeen dat me irriteerd, is dat ze compleet geen rust in de kont hebben. Eten moet natuurlijk goed verzorgd zijn, maar het is vooral die keren dat er even koffie gedronken moet worden, dan moet er een beetje vuurwerk afgestoken worden (incl. de hele aankleedpartij en voorbereidingen), dan moeten er die specifieke snacks op tafel, dan weer koffie, dan weer vuurwerk, etc.
De nieuwe vriend van de zus van m'n vriendin (volg je het nog?) is ook een Nederlander, heel toevallig. Hij woont al zo'n 16 jaar in Denemarken. Met hem heb ik naar hartelust kunnen praten over al die Deense tradities
Als wij dan vertellen over de Nederlandse 'tradities', als we die al hebben, dan kijken ze ons raar aan, en vragen zich af hoe dat kan. Bijvoorbeeld, hoe we 2 uur naar een oudejaarsconference kunnen kijken.
  woensdag 6 januari 2010 @ 09:15:37 #292
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_76470207
Wij zouden bij mijn schoonzusje gaan eten met wat wat andere familie. Zo'n 'iedereen neemt een gerecht mee idee'. Ik was alleen ziek geworden de 31ste. Ik ben dus thuisgebleven, kon ik ook meteen de hond (die echt bang is van vuurwerk) in de gaten kon houden. Vrouw was om 10 uur weer thuis, beetje voor de TV gehangen tot 12 uur.

Laat me raden, je hebt die dag hamburgerryg gegeten.
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:45:28 #293
277865 Sejt
Ondertitel
pi_76475027
Hmm, da's minder dat je ziek was, net die dag

Onze katten hadden niks te vrezen. Zo op het platteland is er niet zoveel geknal, en onze enige buren vierden het niet thuis, dus wij waren zelf de enige die stonden te 'knallen'. Paar potten en 2 vuurpijlen
Wel mooi uitzicht op het vuurwerk van Haslev, Næstved en Ringsted

We hebben oksesteg op met salade, aardappelen en saus. Voorgerecht van toastjes en nagerecht van die chocolade bakjes met 2 soorten ijs en slagroom. Zelf uitgezochte Chileense Merlot rødvin viel goed in de smaak erbij
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:01:04 #294
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_76483381
Klinkt goed. Ik heb tijdens mijn verblijf alleen thuis maar wat pasta gekookt, rød pølser gebakken en daarna de pasta nog ff in de pan bij de worstjes. was kerrie erbij en ik had in ieder geval geen lege maag.

Huidige situatie overigens

Boven de lijn Lemvig-Randers lijkt het minimaal 50cm sneeuw te zijn. Hier nog steeds niets extra. Overigens is de sneeuw op de weg in de straat gewoon nog wit, goed aangereden en glad. Altijd spannend met de hond te lopen.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 09:44:51 #295
277865 Sejt
Ondertitel
pi_76553206
Er det fredag?

Is het vrijdag?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:23:13 #296
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_76556345
Whee, goed nieuws, het is vrijdag volgens die site.

Det bliver nok en frisk weekend igen, temperatur kommer ikke over 0 og vi i Sønderjylland skulle komme ned på -10. Sjælland holder det lidt varmere mindre koldt. Heldigvis får vi ikke snevejr som de har fået op i nordjylland.
Het wordt weer een koud weekend. De temperatuur komt niet boven 0 en wij in Sønderjylland zouden aan -10 moeten komen. Op Sjælland wordt het iets warmer minder koud. Gelukkig krijgen we geen sneeuw zoals ze in Nordjylland hebben gehad.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:00:43 #297
277865 Sejt
Ondertitel
pi_76559774
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:23 schreef TallMan het volgende:
Whee, goed nieuws, het is vrijdag volgens die site.

Det bliver nok en frisk weekend igen, temperatur kommer ikke over 0 og vi i Sønderjylland skulle komme ned på -10. Sjælland holder det lidt varmere mindre koldt. Heldigvis får vi ikke snevejr som de har fået op i nordjylland.
Het wordt weer een koud weekend. De temperatuur komt niet boven 0 en wij in Sønderjylland zouden aan -10 moeten komen. Op Sjælland wordt het iets warmer minder koud. Gelukkig krijgen we geen sneeuw zoals ze in Nordjylland hebben gehad.
Ja, andere dagen staat er Nej

Det virker ret koldt i øjeblikket, men det er måske fordi det blæser så meget hos os. Brændeovn er dejlig varmt og gulvvarme i de andre værelser sørger for, at vi ikke kommer til at fryse God fornøjelse med -10 grader... skal i ud og skøjte?
Het voelt flink koud aan, maar dat misschien omdat het zo hard waait bij ons. Open haard is heerlijk warm en vloerverwarming in de andere kamers zorger voor dat we het niet koud hebben Veel plezier met -10 graden... gaan jullie nog schaatsen?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:17:09 #298
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_76560369
Jeg skal altså ikke ud på skojter, is gør for meget ondt når jeg falder, og det skal jeg nok. Jeg ville gerne have taget på skiferie, men det passede ikke ordentligt i planer i år.
Varmen er heller ikke nogen problem her, selv på mit kontor er det varmt nok selvom at gulvvarme derin ikke er tændt.
Det er sjovt at gå en tur med hunden, vores vej er jo stadig hvid og rimeligt glat.

Ik ga in ieder geval niet schaatsen, ijs doet teveel pijn als ik val, en dat doe ik. Ik zou graag op skivakantie gaan, maar dat past niet goed in de plannen dit jaar.
Warmte is hier ook geen probleem. Op mijn kantoor is het warm genoeg ook al heb ik de vloerverwarming niet aangezet.
Het is leuk te gaan wandelen met de hond, onze weg is nog altijd wit en redelijk glad

God weekend!
Goed weekend!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:30:59 #299
277865 Sejt
Ondertitel
pi_76563460
Tror ikke, at jeg kan få min kæreste med på skiferie. Det er alt for koldt for hende Tænker dog på at spørge nogle venner og min bror, om de vil med på tidspunkt. Heller ikke i år desværre dog, da vi lige har været på ferie til de Kanariske Øer
Oh, for resten.. du anbefales ikke at flyve med det nye Sterling flyselskab. 5 Timers fly uden noget form af underholdning og ikke så meget plads..
Er I løbet tør af vejsalt derned?
Og i lige måde!

Ik denk niet dat ik m'n vriendin mee kan krijgen op skivakantie. Dat is veel te koud voor d'r Denk eraan om wat vrienden en m'n broer te vragen of ze mee willen een keer. Ook niet dit jaar helaas, omdat we net op vakantie zijn geweest naar de Canarische Eilanden
Trouwens.. ik raad je aan niet te vliegen met die nieuwe Sterling vliegmaatschappij. 5uur vlucht zonder een vorm van vermaak en niet zoveel plaats..
Hebben jullie geen strooizout over daar?
En van hetzelfde!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:40:06 #300
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_76566514
Det er det sjove, det er ikke koldt når man står på ski. Men ellers give bare besked når du skal på skiferie
Dat is het grappige, je hebt het niet koud als je skiet. Maar laat anders maar weten wanneer je op skivakantie wilt
Når det handler om fly, der er jo ingen selskabe hvor der er god plads (undtaget ved nødudgang) til mig (2.01m)
Als het om vliegtuigen gaat, er is geen maatschappij waar ik de ruimte heb (behalve bij de nooduitgang) )(2.01m)
Vi er ikke løbet tør for salt her, vi har 8-9kg liggende i skur endnu tror jeg.
Wij hebben hier nog strooizout, iets van 8-9kg in de schuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')