Dat kan heel erg verschillen. Ik zou gewoon even een aantal garages bellen om te informeren.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:55 schreef mighty_myte het volgende:
Mja mijn fout.
Schokdempers op internet had ik al gevonden, maar hoe lang is de garagist er mee bezig en wat kost die per uur?
Inclusief een afschrift dat TS zijn auto is overgenomen op jouw naamquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:09 schreef Bohica666999 het volgende:
Uurtarief van een echte dealer ligt hoger hoor.
wil je alles echt weten stuur dan mail naar me met laate 7 van chassisnummer en ik mail je alles terug.
Je hebt een chassisnummer nodig om een uurloon te berekenen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:09 schreef Bohica666999 het volgende:
Uurtarief van een echte dealer ligt hoger hoor.
wil je alles echt weten stuur dan mail naar me met laate 7 van chassisnummer en ik mail je alles terug.
Zijn ze van goud ofzo?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:21 schreef mighty_myte het volgende:
Ik belde net een willekeurige garage in de buurt.
Hij vertelde me dat ik met Monroe schokdempers en nieuwe veerschotellagers + montage ca 625 euro kwijt zou zijn.
WTF.
Tja, je zal het wel weten dat je BMW rijdtquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:21 schreef mighty_myte het volgende:
Ik belde net een willekeurige garage in de buurt.
Hij vertelde me dat ik met Monroe schokdempers en nieuwe veerschotellagers + montage ca 625 euro kwijt zou zijn.
WTF.
Dat vroeg ik ook, maar dat bleek niet het geval.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:05 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook, maar dat bleek niet het geval.
Omdat hij geen mitsubishi heeft?quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam melden dat je een BMW hebt.
Omdat sommige auto's speciale dempers hebben ofzo? Of makkelijker/moeilijker te vervangen zijn?quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam melden dat je een BMW hebt. Demper vervangen is demper vervangen. Bij mijn garage kost het ong 250.
2x de helft is 1/4.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:51 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, eeuh, 2 keer de helft natuurlijk.
OT: bel je dealer of de plaatselijke sloop.![]()
Tja, de garagist wil graag weten welke dempers hij er onder moet zetten, welke dingen er nog meer bij komen kijken en hoe lang hij er ongeveer mee bezig is.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam melden dat je een BMW hebt. Demper vervangen is demper vervangen. Bij mijn garage kost het ong 250.
Klinkt niet eens zo heel slecht.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:30 schreef rival het volgende:
Jammer dat je aan de andere kant van nederland woont, ik had wel een schappelijk prijsje kunnen maken...
Je hebt immers 2 schokdempersquote:
Jij mag de schokdempers van mijn BX gaan vervangen, ok ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
Alleen twee nieuwe schokdempers kosten al meer dan 160 euro per stuk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
Offtopic:quote:
Al kreeg ik geld toe.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jij mag de schokdempers van mijn BX gaan vervangen, ok ?
@offtopic: Je zit er naast, maar dat geeft niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Offtopic:
Waar heb jij leren tellen?
Alleen 2 * 1/8 = 1/4
Al het andere is wat anders. En aangezien ik ervan uit ga dat je 2 * 0,5 wilt doen, kom je op 1 uit.
Waar jij het over hebt is 0,5 * 0,5.
Als je niets zinnings te melden hebt, zeg dan niets.
On topic:
Gewoon meerdere bedrijven bellen, je zult zien dat het veel zal schelen soms. Ik zou wel kiezen voor bedrijven die bij de bovag zijn aangesloten. Deze zijn meestal wel betrouwbaarder ten opzichte van andere garages.
Jongen, ik ben best bereid om er voor te betalen hoor. Maar dan ook echt alleen de schokdempers vervangen he. Geen andere dingen.quote:
2x 1/2 = 1/4. Zoek de topics er maar op na in Klaagbaakquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Offtopic:
Waar heb jij leren tellen?
Alleen 2 * 1/8 = 1/4
Al het andere is wat anders. En aangezien ik ervan uit ga dat je 2 * 0,5 wilt doen, kom je op 1 uit.
Waar jij het over hebt is 0,5 * 0,5.
Als je niets zinnings te melden hebt, zeg dan niets.
On topic:
Gewoon meerdere bedrijven bellen, je zult zien dat het veel zal schelen soms. Ik zou wel kiezen voor bedrijven die bij de bovag zijn aangesloten. Deze zijn meestal wel betrouwbaarder ten opzichte van andere garages.
Had ik eerst gezocht, maar ik investeer liever wat meerquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:44 schreef Turquaz52 het volgende:
Gewoon op de sloop checken.. Zet je er zo onder
Je bent toch niet bang dat hij dan stiekem monroe-stickers op je deuren plakt?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jongen, ik ben best bereid om er voor te betalen hoor. Maar dan ook echt alleen de schokdempers vervangen he. Geen andere dingen.
*glimlacht*quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jongen, ik ben best bereid om er voor te betalen hoor. Maar dan ook echt alleen de schokdempers vervangen he. Geen andere dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
@offtopic: Ik zou je telmachine er eens bij pakken...quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:37 schreef Ridocar het volgende:
[..]
@offtopic: Je zit er naast, maar dat geeft niet.
oja:
Ohja.. en 2 keer een halve schokdemper is 10 keer niksquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:54 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
2*0,5 = 0,25?
0,5*0,5 = 0,25
Dat is niet vervangen, dat is plaatsenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:37 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Je bent toch niet bang dat hij dan stiekem monroe-stickers op je deuren plakt?
Precies, past in zijn straatje!quote:
ssst, niet hardop zeggenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:06 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen die serieus ingaan op twee keer de helft posts
Als het een Ford Fiesta was zou ik het doen, maar in dit geval lijkt het me niet nodig...quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
@offtopic: Ik zou je telmachine er eens bij pakken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |