quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:52 schreef Grumpey het volgende:
113
Maar er komen er deze zomer weer 9 bij.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:55 schreef spijkerbroek het volgende:
127 exclusief Rome, waar ik eind deze maand naartoe ga.
PS: ik heb in Dublin en Amsterdam gewoond.. telt dat extra?
Waarom Luxemburg en Wenen dan maar 3 punten hebben en Amsterdam 6 begrijp ik niet zo. Puur financieel gaat Luxemburg voor zou ik zeggen, en als meer criteria tellen zou Wenen toch wel vergelijkbaar moeten scoren.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:20 schreef Ericr het volgende:
97, vrij arbitrair lijstje overigens maar er staat dan ook bij dat het alleen om financiele criteria gaat.
Amsterdam heeft een redelijk grote effectenbeurs en alle bedrijven die daar bij horen, dat is natuurlijk wel een aardig grote bijdrage als het gaat om financiele criteria.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarom Luxemburg en Wenen dan maar 3 punten hebben en Amsterdam 6 begrijp ik niet zo. Puur financieel gaat Luxemburg voor zou ik zeggen, en als meer criteria tellen zou Wenen toch wel vergelijkbaar moeten scoren.
Tuurlijk, maar Luxemburg heeft onderhand meer banken dan inwoners, een aardig aantal Europese instellingen en is volgens wiki 'een van de rijkste steden ter wereld'. Ik zeg ook niet dat Amsterdam lager moet, maar dat Luxemburg hoger moet als het alleen om financiële criteria gaat.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:27 schreef Ericr het volgende:
[..]
Amsterdam heeft een redelijk grote effectenbeurs en alle bedrijven die daar bij horen, dat is natuurlijk wel een aardig grote bijdrage als het gaat om financiele criteria.
Nu? Nu heb je er net zoveel als ik.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:29 schreef Frollo het volgende:
* 12 punten: Londen, New York, Parijs
* 10 punten: Frankfurt
* 9 punten: Toronto
* 6 punten: Amsterdam, Düsseldorf
* 5 punten: Stockholm
* 4 punten: Barcelona, Istanboel, München
* 3 punten: Luxemburg
* 2 punten: Den Haag, Keulen, Rotterdam
* 1 punt: Antwerpen, Rijsel, Utrecht
96 punten, en nu?
Dat was ook mijn dilemma, steden als dusseldorf, frankfurt en seattle ben ik doorheen gereden. Maar echt bezocht heb ik ze nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 03:45 schreef Libris het volgende:
Wat is 'bezocht'? Met het vliegtuig een tussenstop of minimaal 1 overnachting (niet op het vliegveld dus)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |