Wellicht is dit een optie? http://tftravel.com.vn/lang_en/home.htmlquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:18 schreef APK het volgende:
Hmmz, wij proberen een binnenlandse vlucht te boeken met Vietnam Airlines, helaas lukt betalen met credit card niet.
Ik heb zo'n vermoeden dat het komt omdat mijn volledige voornaam in mijn paspoort staat (moet ingevuld worden bij passagiersgegevens) en alleen een initiaal op mijn cc.
Iemand ervaring met dit probleem?
90¤ duurder dan op de gewone site voor 2 return tickets, maar op de uk site van Vietnam Airlines is het 220¤ duurder.quote:Op donderdag 9 juli 2009 06:46 schreef SlamD het volgende:
Wellicht is dit een optie? http://tftravel.com.vn/lang_en/home.html
Is Jetstar niet voordeliger trouwens?
Vega Travelquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:34 schreef MoneyTalks het volgende:
Hoi, hier ben ik live from Vietnam. Zit nu in Hanoi met m'n dinnetje, en we willen overmorgen naar Halong Bay. Weet iemand een goede te vertrouwen tour organisatie hier in Hanoi, die een goede boot regelt? We willen wss 3 dagen met Cat Ba National Park.
Groetjes, MoneyTalks
(PS: Real Darling Cafe (budget guesthouse uit de Lonely Planet) vermijden!!! We zaten daar de eerste nacht, en het zat er vol met mieren. Koste $8 voor een nacht daar, en dan had je een bed, een kapstok, een wastafel en een toiletpot, en geen ramen! We waren de eerste dag zo moe, dat we het eerste de beste genomen hadden, enorme spijt. Nu zitten we in een wat luxer hotel voor $18 en hebben nu tenminste een koelkast, televisie en airconditioning in de kamer, en natuurlijk licht.)
dank je, we hebben hier voor overmorgen geboektquote:
Had je niet zo'n kopie-hotel?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:34 schreef MoneyTalks het volgende:
(PS: Real Darling Cafe (budget guesthouse uit de Lonely Planet) vermijden!!! We zaten daar de eerste nacht, en het zat er vol met mieren. Koste $8 voor een nacht daar, en dan had je een bed, een kapstok, een wastafel en een toiletpot, en geen ramen! We waren de eerste dag zo moe, dat we het eerste de beste genomen hadden, enorme spijt. Nu zitten we in een wat luxer hotel voor $18 en hebben nu tenminste een koelkast, televisie en airconditioning in de kamer, en natuurlijk licht.)
Nee, we hebben gewoon het adres uit de Lonely Planet bezocht. We zijn er niet afgezet door een taxi ofzo, we zijn er zelf heen gelopen. Maar we waren zo moe, dat we het maar namen en we besloten gewoon de volgende dag iets beters te zoeken.quote:
Dalatquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:25 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Nee, we hebben gewoon het adres uit de Lonely Planet bezocht. We zijn er niet afgezet door een taxi ofzo, we zijn er zelf heen gelopen. Maar we waren zo moe, dat we het maar namen en we besloten gewoon de volgende dag iets beters te zoeken.
Nu zitten we in Nha Trang in een leuk hotelletje met uitzicht op zee voor 12$. Morgen om 10u vertrekken we naar Dalat. Helaas was het erg bewolkt vandaag, en het water is erg troebel (dus niet zo mooi blauw als op de foto's, waarschijnlijk door rivierwater door hevige regenval).
precies hetzelfde meegemaakt in Vietnam. Vaak worden dat soort kamers ook gehuurd door families die op vakantie zijn. Dus lekker met z'n allen op 1 kamerquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:26 schreef MoneyTalks het volgende:
Inmiddels zitten we in Da Lat, in een hotelkamer voor 9$ met maar liefst drie tweepersoons bedden (en we zijn met z'n tweetjes)
We hebben een easy rider dagtourtje voor morgen geboekt, kost ons 18$ p.p.
Nice, heb je hem ook nog meer high-res voor mij?quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:57 schreef kepler het volgende:
Panaroma foto van Halong Bay, grote versie is de gehele panorama
[ afbeelding ]
Grote versie
quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:57 schreef kepler het volgende:
Panaroma foto van Halong Bay, grote versie is de gehele panorama
[ afbeelding ]
Grote versie
Te traag hierquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:24 schreef Blik het volgende:
[..]
Zou top zijn, mooie pic om af te laten drukken eventueel.
Het is het geld wel waard hoor, MoneyTalks.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:59 schreef MoneyTalks het volgende:
Easy rider tourtje gehad vandaag, was leuk met Duc en Mui van www.dalat-easyrider.com.vn . We doen echter geen langere trip, omdat het je 65$ per dag per persoon kost. En dat is ons een beetje teveel van het goede
no worries, top dat je de moeite wilt nemen tijdens je vakantie. Anders komt het na je wereldreis welquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:52 schreef kepler het volgende:
[..]
Te traag hier
Volgende week als ik in een internetcafe zit zal ik hem uploaden
tis niet echt meer vakantie op dit momentquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:28 schreef Blik het volgende:
[..]
no worries, top dat je de moeite wilt nemen tijdens je vakantie. Anders komt het na je wereldreis wel
Van die 65 dollar kun je zeker 50 dollar maken per dag.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:59 schreef MoneyTalks het volgende:
Easy rider tourtje gehad vandaag, was leuk met Duc en Mui van www.dalat-easyrider.com.vn . We doen echter geen langere trip, omdat het je 65$ per dag per persoon kost. En dat is ons een beetje teveel van het goede
Moet je wel motor kunnen rijdenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:11 schreef kepler het volgende:
Maar 65 dollar per dag voor een Easyrider tour vind ik echt veel geld. Waarom zou dit de moeite waard zijn?? Motor kan je zelf huren voor ongeveer 10-15 dollar, overnachting 5 dollar p.p., eten 5 dollar p.p. Kom ik dus op, zeg, 30 dollar per dag als je het zelf zou doen, wat volgens mij leuker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |