Dat was dus 2 seconden zoeken zonder dat ik er ooit van gehoord had.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:06 schreef MoneyTalks het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik Vietnamese populaire popmuziek kan vinden? Toen we in Vietnam waren hoorden we steeds hetzelfde liedje, en die kan ik niet vindenWas een clip met daarin een jongen en een meid, en die jongen was de zanger, en die meid in de clip liet steeds een spiegel kapot gaan o.i.d.
Kan je misschien een directe link geven, want ik heb net op die site gezocht, maar kan het niet vindenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:41 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat was dus 2 seconden zoeken zonder dat ik er ooit van gehoord had.
www.video4viet.com
en dan type je maar even "broken mirror" in de search balk............... voila!
http://www.video4viet.com/music.html?act=play&id=b94b0192f14d218fedcdf03a55f95cdaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:04 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Kan je misschien een directe link geven, want ik heb net op die site gezocht, maar kan het niet vinden
Heb je die muziek zelf wel geluisterd? Komt niet echt Vietnamees overquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:59 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
http://www.video4viet.com/music.html?act=play&id=b94b0192f14d218fedcdf03a55f95cda
en dan even op het knopje D o w n l o a d drukken. Dat staat in het lijstje rechts van de song:
* Click Play to listen
* Download
* 75 Views
* Status: Active
Zou het zo lukken misschien?
Idd, het nummer wat ik zoek is in het Vietnamees, is volgens mij een lovesong, word gezongen door een man, en in de clip komen toevallig veel gebroken spiegels voor. In de KFC in Vietnam was het altijd te zien en te horen op de TV's daar en ook op muziekzenders hoorden we het nummer regelmatig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je die muziek zelf wel geluisterd? Komt niet echt Vietnamees over
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:36 schreef MoneyTalks het volgende:
Ze hebben een soort combistopcontacten. Je kan gewoon Westerse stekkers erin te doen, dus je hoeft geen "wereldstekker" mee te nemen.
Ik heb mijn telefoons gewoon opgeladen met mijn normale telefoonlader zonder converter ofzo.
Ik denk dat je die idd onnodig hebt gebruikt, want ik ben deze zomer het hele land doorgereisd en heb overal mijn Nederlandse 220v stekkers kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:41 schreef Ruud het volgende:
[..]
Volgens mij had ik toch echt een converter nodig. Of misschien heb ik die dan onnodig gebruikt...
Zoals in Thailand dus?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:36 schreef MoneyTalks het volgende:
Ze hebben een soort combistopcontacten. Je kan gewoon Westerse stekkers erin te doen, dus je hoeft geen "wereldstekker" mee te nemen.
Ik heb mijn telefoons gewoon opgeladen met mijn normale telefoonlader zonder converter ofzo.
Tickets zijn idd erg duur naar Vietnam. Wat je ook kunt doen is naar bangkok vliegen en vanaf daar een goedkope Air Asia vlucht boeken naar bijv. Hanoi. Scheelt je al snel 300 euro per persoonquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:18 schreef Eggos het volgende:
even een vraagje tussendoor! ik ga in de zomer van 2010 juli/augustus voor 3 weke naar Vietnam! nu ben ik aan het kijken voor tickets, nou valt me op dat ze behoorlijk aan de prijs zijn in vergelijking met andere aziatische landen!
heb nu een ticket met singapore airlines op het oog voor 1063 euro pp!
aangezien ik me nooit eerder heb verdiept in ticketprijzen naar Vietnam is mijn vraag, is dit een goede prijs in die periode?? of moet ik nog even geduld hebben met boeken?
Ik heb zelf voor 670 euro p.p. AMS-LHR-KUL-HAN ~ HCM-HAN-KUL-LHR-AMS gedaan. Met flybmi (AMS-LHR), Malaysia Airlines (LHR-KUL-HAN-KUL-LHR) en Vietnam Airlines (HCM-HAN) gedaan deze zomer.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:35 schreef Eggos het volgende:
bedankt voor de info! ben weer wat wijzer geworden!
onze reis staat nog in de kinderschoenen, omdat we afgelopen weekend besloten hebben om naar Vietnam te gaan!
onze planning is om 2 weken rond te gaan trekken en daarna een weekje bij komen op het strand! ben bang dat 2 weken te kort is om heel Vietnam te doen, maar wat word aangeraden? het noorden of het zuiden? het zuiden trekt mij heel erg vanwege de tunnels, en het noorden vanwege Halong Bay. we zullen dus een keuze moeten maken! hebben jullie nog tips of ideeen?ook voor een strand bestemming!
Heb je al bedacht waar je naar het strand zou willen gaan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:35 schreef Eggos het volgende:
bedankt voor de info! ben weer wat wijzer geworden!
onze reis staat nog in de kinderschoenen, omdat we afgelopen weekend besloten hebben om naar Vietnam te gaan!
onze planning is om 2 weken rond te gaan trekken en daarna een weekje bij komen op het strand! ben bang dat 2 weken te kort is om heel Vietnam te doen, maar wat word aangeraden? het noorden of het zuiden? het zuiden trekt mij heel erg vanwege de tunnels, en het noorden vanwege Halong Bay. we zullen dus een keuze moeten maken! hebben jullie nog tips of ideeen?ook voor een strand bestemming!
weten we nog niet echt. we zitten te denken aan Whale Island of Phu Quoc. echt meer mooie strandbestemmingen ben ik nog niet tegen gekomen, moet ik me nog in verdiepenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:30 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb je al bedacht waar je naar het strand zou willen gaan?
Wij hebben twee weken terug met weinig moeite tickets geboekt voor november a.s. voor ¤640 via KL met Malaysia Airlines. Prijs valt mij dus erg mee. Gewoon via vliegtickets.nl, maar ook op elke andere grote site kon ik ze voor die prijs vinden. Wel verschilt het van dag tot dag. Het is dus zeker de moeite waard om gedurende een week te zoeken naar tickets en op verschillende dagen te kijken qua vertrek. Bij ons was in het weekend vertrekken het goedkoopst.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Tickets zijn idd erg duur naar Vietnam. Wat je ook kunt doen is naar bangkok vliegen en vanaf daar een goedkope Air Asia vlucht boeken naar bijv. Hanoi. Scheelt je al snel 300 euro per persoon
Ik denk dat er voornamelijk gezocht is naar directe vluchten. Directe vluchten naar Vietnam zijn echt kansloos duur. Er zijn idd goedkopere indirecte opties, waaronder met Malaysia Airlinesquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:37 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Wij hebben twee weken terug met weinig moeite tickets geboekt voor november a.s. voor ¤640 via KL met Malaysia Airlines. Prijs valt mij dus erg mee. Gewoon via vliegtickets.nl, maar ook op elke andere grote site kon ik ze voor die prijs vinden. Wel verschilt het van dag tot dag. Het is dus zeker de moeite waard om gedurende een week te zoeken naar tickets en op verschillende dagen te kijken qua vertrek. Bij ons was in het weekend vertrekken het goedkoopst.
Hoi An was idd een prima strand, lekker rustig ook. Verder kun je bij Halong Bay prima genieten, het is alleen niet een typische strandvakantie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:35 schreef MoneyTalks het volgende:
In juli/augustus kan je Phu Quoc het beste vermijden (wij zijn er geweest en het was een deceptie), ik hoorde dat het strand van Hoi An erg mooi was (mooier dan Nha Trang), ben er zelf helaas niet geweest, te druk met kleding laten maken
Deceptie vanwege het weer?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:35 schreef MoneyTalks het volgende:
In juli/augustus kan je Phu Quoc het beste vermijden (wij zijn er geweest en het was een deceptie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |