Tja Federer-Söderling hequote:Op zondag 7 juni 2009 18:18 schreef FredWielergek het volgende:
Wie het wielernieuws vanmiddag goed gevolgd heeft, weet dat Steegmans toch meedoet.
Die commentator doet zijn huiswerk niet goed!
Ja het gaat me meer om de commentator, die verdient dik geld en verwacht je dat hij zich goed voorbereid voor zijn werk, de laatste nieuwsjes nog even doornemen enzo.quote:
Klopt inderdaadquote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Ja het gaat me meer om de commentator, die verdient dik geld en verwacht je dat hij zich goed voorbereid voor zijn werk, de laatste nieuwsjes nog even doornemen enzo.
Eurosport bedoel je? Ja daar heb je gelijk in. Was ook zeer verbaasd toen hij eerst zei dat Steegmans niet zou starten terwijl hij wel startte.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Ja het gaat me meer om de commentator, die verdient dik geld en verwacht je dat hij zich goed voorbereid voor zijn werk, de laatste nieuwsjes nog even doornemen enzo.
dan maakt de commentator zijn tweede foutquote:
Posthuma vertrekt nu.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:28 schreef TheArt het volgende:
Clement dus voorlopig 5e en Terpstra 6e, das best oke. Posthuma moet nog komen.
Absoluut niet. Tijd op de maat van Dessel. Die is echt geen held in korte tijdritten.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:44 schreef Szura het volgende:
Sow die Dessel ontgoochelt zeg
Millar, zo overrated als wat na z'n schorsing
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:47 schreef Tommeke het volgende:
Zeker als je bedenkt dat het wennen is voor hem, niemand direct voor zich...
Hopelijk welquote:Op zondag 7 juni 2009 18:48 schreef wimderon het volgende:
Weer te vroeg in vorm, net als vorig jaar zeker
Helemaal niet vreemd. Gesink is absoluut niet explosief.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:49 schreef FredWielergek het volgende:
Hoe kan dat? ruim een minuut sneller dan Gesink, wel vreemd op zo'n korte tijdrit.
Idd, Basso verliest gewoon een minuutquote:Op zondag 7 juni 2009 18:50 schreef TheArt het volgende:
Het enige wat me verbaast is het verschil tussen Evans/Contador en de rest van het veld. Dat slaat gewoon nergens op.
Armstrong rijdt niet meer tot de Tour.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:51 schreef Szura het volgende:
Armstrong rijdt de Ronde van Zwitserland toch of niet?
Nee, die is zich in de VS in de bergen aan het prepareren nu.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:51 schreef Szura het volgende:
Armstrong rijdt de Ronde van Zwitserland toch of niet?
Waarom vind je Evans zo kut dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:52 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Als hij geel heeft hoeft hij niet aan te vallen.
1 minuut en 1 seconde.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:56 schreef Palmboom313 het volgende:
Hoeveel achterstand heeft Gesink op Evans.
en zelf zei hij nog dat ie kwam om zich in te rijden voor de Tourquote:Op zondag 7 juni 2009 18:57 schreef TheArt het volgende:
Als dit zo doorgaat, kunnen we in ieder geval één ding concluderen: Evans is veel te vroeg in vorm.
Misschien kan hij straks nog wel beterquote:Op zondag 7 juni 2009 18:58 schreef Szura het volgende:
[..]
en zelf zei hij nog dat ie kwam om zich in te rijden voor de Tour
maw verwacht niet teveel van mij
Basso zit ook niet mooi op z'n fiets vind ik. Veel te hoog...quote:Op zondag 7 juni 2009 18:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, Basso verliest gewoon een minuut.
Contador is Evans niet. Contador won de afgelopen jaren ook het hele jaar door grote en kleine rondes.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:09 schreef JelleS het volgende:
Als Evans te vroeg in vorm is dan is Contador dat natuurlijk ook. Beide erg sterk. Voor de rest niet al te boeiende tijdrit, wat ook te danken was aan de regie en het commentaar...
ja dat verstond ik ook, hoewel ik slechthorend benquote:Op zondag 7 juni 2009 19:15 schreef wimderon het volgende:
Verstond het niet helemaal, maar zei Herbert nou dat Rosseler goed kan sprinten
Of hij heeft opeens een hele grote stap gemaakt.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:57 schreef TheArt het volgende:
Als dit zo doorgaat, kunnen we in ieder geval één ding concluderen: Evans is veel te vroeg in vorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |