Tja Federer-Söderling hequote:Op zondag 7 juni 2009 18:18 schreef FredWielergek het volgende:
Wie het wielernieuws vanmiddag goed gevolgd heeft, weet dat Steegmans toch meedoet.
Die commentator doet zijn huiswerk niet goed!
Ja het gaat me meer om de commentator, die verdient dik geld en verwacht je dat hij zich goed voorbereid voor zijn werk, de laatste nieuwsjes nog even doornemen enzo.quote:
Klopt inderdaadquote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Ja het gaat me meer om de commentator, die verdient dik geld en verwacht je dat hij zich goed voorbereid voor zijn werk, de laatste nieuwsjes nog even doornemen enzo.
Eurosport bedoel je? Ja daar heb je gelijk in. Was ook zeer verbaasd toen hij eerst zei dat Steegmans niet zou starten terwijl hij wel startte.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Ja het gaat me meer om de commentator, die verdient dik geld en verwacht je dat hij zich goed voorbereid voor zijn werk, de laatste nieuwsjes nog even doornemen enzo.
dan maakt de commentator zijn tweede foutquote:
Posthuma vertrekt nu.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:28 schreef TheArt het volgende:
Clement dus voorlopig 5e en Terpstra 6e, das best oke. Posthuma moet nog komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |