Dr. Luke (producent van FYE) heeft Circus en nog een paar andere nummers van Britney geproduceerd. Zat er toch niet ver naastquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:14 schreef iPat het volgende:
[..]
Naja, net ff wat Britney nummers geluisterd. En het nummer van Adam komt heel erg overeen met de nummers van Britney's laatste album. Misschien zelfde producer?
Ik heb wel een versie van Soaked ingezongen door Matt. Maar ze hebben het nooit uitgebracht. Wil je een linkje?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:18 schreef RenaLynnka het volgende:
Ik luister nu naar z'n single. Errug poppy. Wel catchy inderdaad maar ik ben meer een rock chick. lmao
Nee, Muse had Soaked zelf niet uitgebracht.
Thanks.quote:
Jammer, maar de verwachtingen waren bij iedereen ook zo hoog dat het onmogelijk was dat iedereen er blij mee zou zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:44 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vind er niks aan![]()
Echt een 13 in een dozijn nummertje.
En ik was er al zo bang voor.
Bovendien haat ik die supersnelle crescendo/decrescendo's door het hele nummer heen, die mede het ritme aangeven. Weet niet hoe ik het anders moet noemen, van die whoof, whoof, whoofs..... Net of er een speaker niet goed is afgesteld.
Ooooh, wat een deceptie.
ik moet me hier helaas zo bij aansluitenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:44 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vind er niks aan![]()
Echt een 13 in een dozijn nummertje.
En ik was er al zo bang voor.
Bovendien haat ik die supersnelle crescendo/decrescendo's door het hele nummer heen, die mede het ritme aangeven. Weet niet hoe ik het anders moet noemen, van die whoof, whoof, whoofs..... Net of er een speaker niet goed is afgesteld.
Ooooh, wat een deceptie.
dit zal wel heel erg meespelen ja, het is toch allemaal commercie he...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:06 schreef iPat het volgende:
Tis ook marketing. Classic Rock is tegenwoordig niet meer populair onder de menigte. Bovendien denk ik dat ze de meest commerciële nummer van het album hebben gekozen voor lead single. Van dit nummer kan ik nog begrijpen van mensen die hem niet kennen, dat ze enigszins denken: 'Hmm, best een lekker deuntje'.
Als het een nummer als Ring of Fire was geweest, had niemand omgekeken naar de plaat.
quote:adamlambert
RT @coreyschmorey: If you ever come to Holland (say yes), please be aware that 'Peen' is Dutch for carrot. You'd get a kick out of that.
Was jij dat?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:33 schreef Cee het volgende:
Ik had pret met Adam op Twitter zonet. Hij noemde Halloween 'HalloPeen' en vervolgens re-tweet hij mijn berichtje aan hem aan z'n hele fucking following
[..]![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 00:13 schreef dutchie88 het volgende:
[..]
Was jij dat?Ik las het net op ontd_ai. Nu weet ik ook meteen wie jij daar bent.
![]()
Graag gedaan. Maar antwoord daarop geven, ho maar.quote:Fijn dat je ook even subtiel hebt kunnen vragen of hij ook eens naar Nederland komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |