Tevens TVP.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:24 schreef Rossdale het volgende:
En we beginnen weer overnieuw, dit keer zonder te zeiken als infantiele relnichten
Wat is de Fifa 10 site? Ik heb eergister uren zitten zoeken maar ik kon echt geen site vinden. Site werd hier een keer gelinkt en er stond een timer.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:50 schreef -En4Cer- het volgende:
Eerste screenshots van Fifa '10
[ link | afbeelding ]
'10 alweerquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:50 schreef -En4Cer- het volgende:
Eerste screenshots van Fifa '10
[ link | afbeelding ]
uren zitten zoekenquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:54 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wat is de Fifa 10 site? Ik heb eergister uren zitten zoeken maar ik kon echt geen site vinden. Site werd hier een keer gelinkt en er stond een timer.
Die screen lijkt net fifa 09
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
uren zitten zoeken
Dan doe je toch iets verkeerd
quote:Op de persconferentie van Sony werd een korte demo getoond, waarin we konden zien dat het hoofdpersonage over nieuwe aanvalstechnieken beschikt. Zo kan hij met in iedere hand een mes twee vijanden tegelijkertijd neersteken. Mocht je omsingeld worden door tientallen vijanden, geen nood, rookbommen bieden dan de oplossing voor verhulling. En je kunt nu ook zwemmen, wat handig is in Venetië dat vele kanalen kent.
In AC2 zal het ook mogelijk zijn om je via de lucht voort te bewegen. Dit kan met de 'glider', die je omtovert tot een vogel. In de totale game krijg je de keuze uit dertien verschillende wapens. Zoals al bekend was zal Assassin's Creed 2 eind dit jaar in de winkels liggen.
AC2 lijkt me echt supervet, maar no way dat ik 90 euro voor een game betaal (ook niet als Collectors Item).quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:47 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Assassin's Creed II: Black Edition (Play.com UK Exclusive Collector's Edition)
Daarom is het ook voor mensen bedoelt die het er wel voor over hebben.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:00 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
AC2 lijkt me echt supervet, maar no way dat ik 90 euro voor een game betaal (ook niet als Collectors Item).
Kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die bijna het dubbele voor een game betalen zodat ze de Collectors Item-versie hebben. Ze zijn er ongetwijfeld wel, anders verkopen ze hem niet. Toch verklaar ik ze voor gek.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Daarom is het ook voor mensen bedoelt die het er wel voor over hebben.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:04 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die bijna het dubbele voor een game betalen zodat ze de Collectors Item-versie hebben. Ze zijn er ongetwijfeld wel, anders verkopen ze hem niet. Toch verklaar ik ze voor gek.
Fallout 3 is first person, dat is het aller grootste verschil (op de setting na uiteraard). Qua moeilijkheid heb je vijf niveaus geloof ik en Fallout duurt minstens 3 keer zo lang.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:15 schreef Reintji het volgende:
Zat nog eens te kijken naar FallOut 3, daar komt toch een versie van met alle DLC? Hoe verhoudt FallOut zich tov bv. Fable2? Dat was mn eerste RPG op de 360, maar vond het eigelijk wel wat te gemakkelijk. Voor de rest eigelijk alleen nog maar de bekende Nintendo RPG gespeeld en wat andere obscure op den MSX.
GOTY versie komt in oktober met daarop alle DLC iddquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:15 schreef Reintji het volgende:
Zat nog eens te kijken naar FallOut 3, daar komt toch een versie van met alle DLC?
was die ook 90 euro ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:18 schreef Document1 het volgende:
Ik heb van AC1 de collectors editie... vette figure die daar bij zat.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
GOTY versie komt in oktober met daarop alle DLC idd![]()
Daarom heb ik mijn fallout 3 weer verkocht voor mooi prijsje en haal ik in oktober die
De E3 is nog niet afgelopenquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit jaar toch maar niet?
Fail.
Ik heb Fable 2 nog niet gespeeld en dacht eraan om die vanmiddag eens te gaan halen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fallout 3 is first person, dat is het aller grootste verschil (op de setting na uiteraard). Qua moeilijkheid heb je vijf niveaus geloof ik en Fallout duurt minstens 3 keer zo lang.
Ik vind Fallout 3 beter dan Fable 2. Beide staan ze in mijn top 5 retail 360-games.
Correct.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:18 schreef Document1 het volgende:
Ik heb van AC1 de collectors editie... vette figure die daar bij zat.
Fable 2 is een prima keus om te gaan spelenquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:24 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik heb Fable 2 nog niet gespeeld en dacht eraan om die vanmiddag eens te gaan halen.
Fallout 3 zal ongetwijfeld stukken beter zijn maarja vergelijken is ook niet altijd alles.
Wat zijn die andere 3 games in je top 5?
Crackdown is toch een sandbox game of vergis ik me?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fable 2 is een prima keus om te gaan spelen![]()
Andere games in mijn top 5:
Crackdown
Rainbow Six Vegas 2
Dead Rising
Crackdown is een sandbox game, letterlijk. Je bent uren bezig om simpelweg rond te rennen, schieten en springenquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:33 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Crackdown is toch een sandbox game of vergis ik me?
Rainbow Six V2 schijnt erg goed te zijn online, is er ook een co-op in deze game?
Dead Rising heb ik ook gespeeld maar te snel opgegeven. Deeltje 2 krijgt een nieuwe kans
Opzich staat er aardig wat content op XBL, allemaal filmpjes en dergelijken, en wat ik begreep is Major Nelson ook druk bezig met filmen en alles. Maar het is niet zoals vroegah, toen er allemaal exclusieve demo's enzo online kwamenquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar de MS Briefing wel.
Hierna stroomde de Marketplace altijd vol met content.
Alle trailers staan er wel op. De keynote in zijn geheel (nog) nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar de MS Briefing wel.
Hierna stroomde de Marketplace altijd vol met content.
Is PSN populairder?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Opzich staat er aardig wat content op XBL, allemaal filmpjes en dergelijken, en wat ik begreep is Major Nelson ook druk bezig met filmen en alles. Maar het is niet zoals vroegah, toen er allemaal exclusieve demo's enzo online kwamen
Klote PSN en hun populariteit, daardoor krijgen wij minder geile dingen!!
Echt een tof spel!quote:
Nee dat niet, maar als je nu shit exclusief naar XBL brengt dan mis je toch een groot deel van je mogelijke markt die op PSN zit. Jaar geleden was dat nog stukken minder, toen was PSN nog een stuk kleiner en minder aanwezig enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |