In amsterdamquote:
Kan hij zelf geen chicks versieren ofzo, dat jij het moet doen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
In amsterdamzeg maar wat je lekker vindt, dan kiezen we daar een restaurantje op uit (HW en ik)
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kan hij zelf geen chicks versieren ofzo, dat jij het moet doen?
Heb het niet zo op verlegen mannen namelijk.
Maar Rip, zeg dát dan gewoon.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:08 schreef Ripley het volgende:
[..]HW is het tegenovergestelde van verlegen. Maar ik was ook wel benieuwd naar je, dus ik dacht dat dat dan twee vliegen in een klap sloeg
Ik zou niet voor Mexicaans gaanquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:06 schreef dawg het volgende:
Rip, anders gaan wij gewoon met z'n tweeen eten, hebben ze wat privacy.
Zeg dan gewoon dat jij wat met Rip wilt gaan etenquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:06 schreef dawg het volgende:
Ze gaat er niet op in.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat jij wat met Rip wilt gaan eten
dawg nietquote:
Wel gezelligquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:22 schreef halfbearad het volgende:
Hmm.
Mevrouw afstandig heeft een berichtje achtergelaten of ik morgen wat wil drinken met haar.
Dat is dan ook wel haar allerlaatste kans.
Wie nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:10 schreef KudFokker het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar Rival eigenlijk
Jij dus in dit geval hè!quote:
Ik was even lunchen, en ja ik ben altijd zo "Scherp" (als we het over limburgs etc hebbenquote:
ikquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:08 schreef Ripley het volgende:
[..]HW is het tegenovergestelde van verlegen. Maar ik was ook wel benieuwd naar je, dus ik dacht dat dat dan twee vliegen in een klap sloeg
Dus Rip gaat met Kluts eten, en HW met dawgquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:06 schreef dawg het volgende:
Ja, of ik gewoon met Rip en Kluts, zoals het plan isquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
Dus Rip gaat met Kluts eten, en HW met dawg
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, of ik gewoon met Rip en Kluts, zoals het plan is.
Daar is niet iedereen het mee eens blijkt....quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kan hij zelf geen chicks versieren ofzo, dat jij het moet doen?
Heb het niet zo op verlegen mannen namelijk.
Stellingen zijn eigenlijk alleen leuk als je je verveeltquote:
Een leuke, djayzzquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Stellingen zijn eigenlijk alleen leuk als je je verveelt
Eensch!quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zelfs dan niet, dan is er altijd nog PUBquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Sorryquote:
Stelling: als je niet weet wat een "Op-pik-kroeg" is, ben je niet van deze tijdquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:00 schreef Ofresca het volgende:
Op-pik-kroegen zijn een goed voorbeeld van het niveau van de huidige maatschappij.
wanneer niet dan?quote:
Op-pik-kroegen zijn het equivalent van datingsites, maar dan zie je gelijk live wat voor vlees je in d ekuip hebtquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:00 schreef Ofresca het volgende:
Op-pik-kroegen zijn een goed voorbeeld van het niveau van de huidige maatschappij.
ow ok, thnxquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op-pik-kroegen zijn het equivalent van datingsites, maar dan zie je gelijk live wat voor vlees je in d ekuip hebt
Er bij? Waar bij? Bij de paupers zonder leven die alleen maar tv kijken? Dat ding staat hier echt nooit aan. 2 maanden geleden voor het laatst, om te Wii'en.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:03 schreef djayzz het volgende:
Ow, beetje offtopic stelling:
als je geen tv hebt, hoor je er niet bij
thnxquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Er bij? Waar bij? Bij de paupers zonder leven die alleen maar tv kijken? Dat ding staat hier echt nooit aan. 2 maanden geleden voor het laatst, om te Wii'en.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Vast van die stelletjes met bijbehorend kind en zonder leven? Men kijkt ook raar als men ziet dat ik gewoon zo'n klein, dik bakbeest heb. Hij staat toch niet aan, is pure kamervulling.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
thnx![]()
iedereen kijkt me altijd raar aan als ik zeg dat ik geen tv heb thuis
Geloof niet dat er mensen in dat soort kroegen zijn die ook maar enigszins doen alsof ze op zoek zijn naar een serieuze relatie.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op-pik-kroegen zijn het equivalent van datingsites, maar dan zie je gelijk live wat voor vlees je in d ekuip hebt
Hmmm, niet dat jij daar toevallig bent als ik langs kom?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:07 schreef Kluts het volgende:
Hoe herken je een oppikkroeg?
Dan weet ik dat ik daar moet wegblijven.
mensen op internet willen je daar heen lokken door te zeggen dat je met een vrouw uit eten gaat, maar dan blijkt dat dawg en HW ook komenquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:07 schreef Kluts het volgende:
Hoe herken je een oppikkroeg?
Dan weet ik dat ik daar moet wegblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |