Juistquote:
grappig, pere lachaise ken ik wel maar dit herkende ik niet - jij wel natuurlijkquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:08 schreef chufi het volgende:
Pere Lachaise's Cementary, Rue Repos. Jim Morrison ligt daar.
Née ik herkende het ook niet. Ben er nog nooit geweest. Wel in parijs maar dat is eeuwen geleden. Meestal sla ik Frankrijk overquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:12 schreef Manono het volgende:
[..]
grappig, pere lachaise ken ik wel maar dit herkende ik niet - jij wel natuurlijk
Kloptquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:08 schreef chufi het volgende:
Pere Lachaise's Cementary, Rue Repos. Jim Morrison ligt daar.
Juistquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
D168 (Route de Barrage?), Saint-Malo/Saint-Servin, Frankrijk
Weg over de Rance
Da's dan mooi mazzelquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Bayley Lane, Coventry, met de Coventry Cathedral
Ooit gehad met architectuur-colleges
Geeft niet hoor, maar Maizena is gewoon de beste als het op gericht zoeken aankomtquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:35 schreef JufMariska het volgende:
Ow, ik had 't Chufi zo gegund... Maar groene pompons voor Maizena, want 't klopt!
Het Prater park in Wenenquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:26 schreef Maizena het volgende:
Nou...dan maar een speciaal voor chufi![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Niet dat ik weet, maar als het in de buurt van Valencia is kan ik er wel even langs gaanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:50 schreef Maizena het volgende:
@ chufi...onderweg naar dit straatje?
[ afbeelding ]
Ik ben geen tegeltjes deskundigequote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:07 schreef Maizena het volgende:
Is niet echt in de buurt....let maar eens op de tegeltjes.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:22 schreef redunzl het volgende:
best moeilijk nog, de straat dan...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:22 schreef redunzl het volgende:
best moeilijk nog, de straat dan...
[ afbeelding ]
Sinds 18 augustus...had je dat niet in de gaten?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Wist niet dat ze daar ook streetview hadden , maar knap hoor
helemaal goed!quote:
quote:quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:04 schreef redunzl het volgende:
chateau de chillon, zwitserland?
Ja is goed, le hebt je punten alquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:19 schreef redunzl het volgende:
avenue de chillon, veytaux, zwitserland
helemaal goedquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:28 schreef Maizena het volgende:
Anzac Hill Rd, Alice Springs, Australie (daar zat ik almaar nog niet hier)
http://www.skp.com.au/memorials2/pages/80001.htm
Is goedquote:
helemaal goedquote:Op maandag 7 september 2009 01:17 schreef Maizena het volgende:
Ik ook...maar ik dacht...iemand anders ook een kans te geven....maar ik geef het op...
Abbey Road...natuurlijk...
[ afbeelding ]
quote:
helemaal goedquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:21 schreef chufi het volgende:
East Third Street and Avenue P in Gravesend, Brooklyn
die foto is van de echte bankovervaller, de regisseur vond 'm op Al Pacino lijken en heeft 'm vervolgens voor de film gevraagdquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:41 schreef chufi het volgende:
Ik dacht Al Pacino te herkennenen dacht dus aan Dog Day Afternoon , ja te makkelijk denk ik.
Ja, ik wist dat het geen Al Pacino was maar het leek op de scene dat ie buiten op straat stond te schreeuwen tegen de poiitie...quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:59 schreef redunzl het volgende:
[..]
die foto is van de echte bankovervaller, de regisseur vond 'm op Al Pacino lijken en heeft 'm vervolgens voor de film gevraagd
Dit kwam ik daar tegenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Hint: 2e foto, rechts achter het hek is het een hele andere wereld .....
Helemaal correctquote:Op zondag 13 september 2009 17:14 schreef redunzl het volgende:
Calle de Ernesto Che Guevara, Valencia
rebelse revolutionistquote:Op zondag 13 september 2009 19:33 schreef redunzl het volgende:
nu begrijp ik de 'rebelse straat', dacht eerst aan een straat met 'revolutie' oid in de naam![]()
volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |