Levensstijl enzo. Je kent het wel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
en de goedkoopste medicijnen nemen die werken is slecht omdat
ze lijken welquote:
Wie zegt dat de goedkoopste medicijnen dezelfde eigenschappen hebben als de duurdere?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:37 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wie zegt dat de goedkoopste medicijnen dezelfde eigenschappen hebben als de duurdere?
Het prijsverschil zal toch wel ergens in zitten.
Maar ik vind het van de zotte dat één of ander ministertje even gaat bepalen wat een arts moet voorschrijven. En dat tegen zulke hoge ziektekosten.
Kennelijk gaat Bio het voor ons betalenquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:41 schreef Biogarde het volgende:
Ah joh, een miljard. Wat is nou een miljard
Samen met jou en de rest van FOK!quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:42 schreef Cybey het volgende:
[..]
Kennelijk gaat Bio het voor ons betalen
het prijsverschil zit hem vaak in de patenten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:37 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wie zegt dat de goedkoopste medicijnen dezelfde eigenschappen hebben als de duurdere?
Het prijsverschil zal toch wel ergens in zitten.
Maar ik vind het van de zotte dat één of ander ministertje even gaat bepalen wat een arts moet voorschrijven. En dat tegen zulke hoge ziektekosten.
ik wil nietquote:
Ik zal je een voorbeeld geven.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ehh, ik heb zelf ADHD.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:48 schreef RTB het volgende:
[..]
Ik zal je een voorbeeld geven.
Je hebt Ritalin, dat neem je 1 x in en dat werkt de hele dag.
Je hebt ook een ander medicijn en dat moet je elke paar uur innemen wil het hetzelfde effect hebben. Vergeet je het 1 x (wat niet zo gek is als je ADD/ADHD hebt), dan heeft het dus een verminderde werking.
Alleen de 2de wordt volledig vergoed omdat ie goedkoper is (scheelt niet eens veel), de eerste moet je een flink gedeelte zelf vergoeden (zelfs met een aanvullende verzekering).
Medicijnen die hetzelfde resultaat hebben kunnen op een totaal andere manier werken, vandaar dat het dus raar is om medicijnen maar op een "wat-het-resultaat-is-basis" te vergoeden.
Nou, das lekker danquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:55 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ehh, ik heb zelf ADHD.
ritalin wordt 100% vergoed door mijn verzekering.
concerta wordt 100% vergoed door mijn verzekering.
strattera (de nieuwe) wordt niet vergoed door mijn verzekering, omdat het een nieuw medicijn is.
dus je mag zelf kiezen tussen ritalin + concerta.
heb jij je duim links ook zoals je gepaint hebtquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:50 schreef Lakitu het volgende:
Die meisjes mogen het toch ook in natura terug betalen?![]()
[ afbeelding ]
Aldus deze kettingrokende, paddovretende atheïstquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:30 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Klink moet deaud met z'n rookbeleid, paddoverbod en andere waanideeën
Christentuig
Whehequote:Op woensdag 3 juni 2009 13:59 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Edit: Kut kleuren zijn fokop
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Hij is een koe dus hoef ik niks te veranderen![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |