Hij schijnt een behoorlijk talent te zijn, al is dit niet het moment om te debuteren, maar goed.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:29 schreef Schimpie het volgende:
Die Stankov schijnt juist 1 van de weinigen te zijn die daadwerkelijk een kans op het 1e team maken.
Rot eens op mongool, voor typetjes als jij is een speciaal topic.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:36 schreef NoizEkick het volgende:
NOOOOOOOOOO
Ik ga een Duvel opentrekken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:37 schreef Professional het volgende:
Pffff heb de whiskey maar uitgehaald, dit trek ik echt niet!
Ik zat in het verkeerde topic, en FOK! doet de hele tijd vaag. Macht mal ruhig, ja?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:37 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Rot eens op mongool, voor typetjes als jij is een speciaal topic.
Dit zijn de momenten dat ik erg blij ben dat ik altijd wel een drankvoorraad in huis heb.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:39 schreef LeonH het volgende:
Samen met de match tegen feyenoord ben ik nu al 10 jaar van mijn leven kwijt...
Whiskey zuipen en de longen uit mijn lijf schreeuwen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:48 schreef Elwood1802 het volgende:
WAT DOEN DIE SUPPORTERS HIER, GA NAAR CAMBUUR OFZO
Dit is erger dan Milaan-uit.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:00 schreef iehlaak het volgende:
kotsmisselijk erbij
We zijn er nog niet, afkloppen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:05 schreef Suijk het volgende:
Wat een slopende wedstrijden moeten dit zijn geweest voor jullie.
Hij kan hem geven hoor ... ik zeg niet dat iedere scheids dat zou doen, maar hij maakt gewoon hands, zonder dat 'ie er erg in heeft, maar hands is het welquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:13 schreef LeonH het volgende:
wordt je weer genekt door die kut KNVB!!!!!
Nooit een penalty!!!
HEERLIJKquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:23 schreef KirkLazarus het volgende:
Check de promotie/degradatie-topics eens, iedereen haat jullieHoe voelt dat?
Niet veel anders dan normaal, toch? RODAAAAAAquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:23 schreef KirkLazarus het volgende:
Dit waren zijn 1e 2!quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:25 schreef neilpad het volgende:
Gefeliciteerd.
Die Castro heeft daar wel een handje van, pingels pakken, of niet?
Vind hem altijd wel degelijk.
never betterquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:23 schreef KirkLazarus het volgende:
Ontlading ofzo? Hoe zou jij je voelen na zo'n wedstrijd? Es kijken of jij stilltjes af zou druipen als je net zo'n wedsrtijd op t nippertje wint.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:26 schreef Eilanden het volgende:
Sorry, maar die Van Veldhoven op de schouders nemen voor de fans en met hem hossen is echt te genant voor woorden ... na zo'n ongelooflijke wanprestatie in competitie moet je je ogen uit je kop schamen en hoort zo'n ongelooflijke nietsnut als Van Veldhoven echt niet op de schouders genomen te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |