abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 april 2010 @ 07:18:04 #121
8372 Bastard
Persona non grata
pi_80178110
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik ben al op zoek naar een deck. Heb alleen geen idee waar ik zou moeten zoeken. Wil zoiets niet van internet halen.
Vlgs mij zijn in dit topic of het vorige topic leuke links voorbij gekomen met bizar veel decks, dat kan je een idee geven misschien?
The truth was in here.
pi_80178293
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik ben al op zoek naar een deck. Heb alleen geen idee waar ik zou moeten zoeken. Wil zoiets niet van internet halen.

Ik weet niet waar je woont, maar heb je niet een new age/esoterie-winkeltje in je buurt waar ze de standaard dingetjes verkopen zoals tarotkaarten, boeken, beeldjes, pendels, etc?
Dan kun je vaak ook een deck bekijken
In grote steden zitten die winkeltjes bijna altijd. (Hele grote boekenzaken hebben vaak ook wel iets van boeken in een setvorm met een deck erbij).

En anders online even googlen op decks, dan kun je alvast kijken of iets je aanspreekt, dan kun je online iets bestellen

De Rider wait is een van de meest envoudige en veelgebruikte decks, Allister Crowley vind ik zelf een hele mooie, is ook wel overal te koop bijna Verder kom je op internet al een heel eind met uitzoeken wat je aanspreekt, succes

[ Bericht 4% gewijzigd door Pisces29 op 11-04-2010 08:42:20 ]
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 11 april 2010 @ 09:04:23 #123
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_80178438
quote:
Op zondag 11 april 2010 08:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je woont, maar heb je niet een new age/esoterie-winkeltje in je buurt waar ze de standaard dingetjes verkopen zoals tarotkaarten, boeken, beeldjes, pendels, etc?
Dan kun je vaak ook een deck bekijken
In grote steden zitten die winkeltjes bijna altijd. (Hele grote boekenzaken hebben vaak ook wel iets van boeken in een setvorm met een deck erbij).

En anders online even googlen op decks, dan kun je alvast kijken of iets je aanspreekt, dan kun je online iets bestellen

De Rider wait is een van de meest envoudige en veelgebruikte decks, Allister Crowley vind ik zelf een hele mooie, is ook wel overal te koop bijna Verder kom je op internet al een heel eind met uitzoeken wat je aanspreekt, succes
Ik woon in Emmen. Je hebt hier een winkeltje, de spirithoes, daar heb ik al gekeken maar de decks die ze daar hebben spreken me ook niet aan.
Ik kijk wel rond op internet maar via een schermpje kan ik niet beslissen of kaarten bij mij passen. Daarvoor moet ik ze zien, aanraken enz
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_80178450
quote:
Op zondag 11 april 2010 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik woon in Emmen. Je hebt hier een winkeltje, de spirithoes, daar heb ik al gekeken maar de decks die ze daar hebben spreken me ook niet aan.
Ik kijk wel rond op internet maar via een schermpje kan ik niet beslissen of kaarten bij mij passen. Daarvoor moet ik ze zien, aanraken enz
Dan zit er niks anders op dan in een andere stad te gaan shoppen
  zondag 11 april 2010 @ 09:12:46 #125
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_80178489
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:58 schreef Flammie het volgende:

Goed maar is het geen wreed idee om een TRU tarot set te hebben
En dan allemaal als avatar/UI nemen hier

Ik wil die best wel maken hoor
Wat een leuk idee, dan wil ik La Mort wel zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  zondag 11 april 2010 @ 09:13:16 #126
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_80178496
quote:
Op zondag 11 april 2010 09:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dan zit er niks anders op dan in een andere stad te gaan shoppen
Ik kom gelukkig regelmatig in Rotterdam, ik neem aan dat ik daar wel iets zal vinden
[b]AirwiN schreef [/b]
  zondag 11 april 2010 @ 11:00:50 #127
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_80179899
Ik heb ooit de raider wait gekocht met bijpassend boek, maar heb het deck nooit wat aan gevonden.
Van de week door het snuffelen in de vorige topics, opeens gezien, gevonden en gekocht wat bij mij past.
De Egyptische kaarten.
(even ter info: ik was voor het eerst in Egypte 5 jaar terug, en mijn ziel was eindelijk thuisgekomen)
Ben me nu al aan het verheugen dat ik ze van de week binnenkrijg, en ze gaan ook gegarandeerd mee op vakantie over 4 weken weer naar Egypte
Ga deze week zelf een bewaardoosje klei-en voor de kaarten!
  † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 23:29:43 #128
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_80248239
Hoi tass, wat leuk dat je je eigen deck hebt gevonden. Maar een eigen doosje kleien? In Egypte kun je prachtig houten kistjes voor je deck kopen. Is toch juist leuk om het daar te kopen lijkt me. In de tussentijd kun je je kaarten bijv. bewaren in een zijden doek.

Hoe staat het eigenlijk met ons eigen TRU tarot deck? Ik kan me herinneren dat een tijdje geleden iemand had aangeboden om een mooi deck te maken van Truthers. Niet dat ik zelf nog zeer regelmatig hier post, maar ik ben wel bij de geboorte van dit subtopic aanwezig geweest.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 16 april 2010 @ 09:22:31 #129
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_80373249
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:29 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hoi tass, wat leuk dat je je eigen deck hebt gevonden. Maar een eigen doosje kleien? In Egypte kun je prachtig houten kistjes voor je deck kopen. Is toch juist leuk om het daar te kopen lijkt me. In de tussentijd kun je je kaarten bijv. bewaren in een zijden doek.
En mijn deck is binnen Ze zijn werkelijk nog mooier als dat ik had voorgesteld!
Ik bewaar ze in een zijden zakje dat ik zelf had genaaid, en ik vind het juist gaver om ze te gaan bewaren in mijn eigen gemaakte bakje. Kan ik zelf gaan beschilderen zoals ik dat wil

Ik ga nu maar beginnen met, zoal sik in het 1e deel heb gelezen, elke dag 1 kaart bij me houden en er kennis mee maken.
Ik zal qua plaatjes afstand moeten doen van waar de plaatjes geschiedkundig voor staan en ga nu dus leren waar de kaarten voor staan. Ik heb wat te doen de komende tijd
pi_80676513
Nu even een klein vraagje van mijn kant
Je ziet overal de "grote" en "kleine" arcana, en die betekenen allemaal wat anders natuurlijk.
Maar vaak staat er: Dan neem je uit de grote arcana....(of uit de kleine ) Maar die heb je toch door elkaar liggen?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_80677255
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 20:53 schreef Burner82 het volgende:

Maar die heb je toch door elkaar liggen?

Ja
pi_80677364
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja
Mooi, dat heb ik ook namelijk

En ik heb nu een omgekeerde Pentakels koning, een "normale" pentakels 6, en "de ster" normaal. (zoals overal aangeraden eerst eens 3 kaarten getrokken, past, present, future) Maar wat betekent dat nou'?
pi_80677493
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:23 schreef Burner82 het volgende:

[..]

En ik heb nu een omgekeerde Pentakels koning, een "normale" pentakels 6, en "de ster" normaal. (zoals overal aangeraden eerst eens 3 kaarten getrokken, past, present, future) Maar wat betekent dat nou'?

Is dit de eerste keer dat je kaarten trekt?
Wat dat betekent, dat ligt er ook aan waar je vraag of situatie over gaat
Ik maak zelf geen onderscheid tussen kaarten op-de-kop of gewoon...
pi_80677610
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Is dit de eerste keer dat je kaarten trekt?
Wat dat betekent, dat ligt er ook aan waar je vraag of situatie over gaat
Ik maak zelf geen onderscheid tussen kaarten op-de-kop of gewoon...
Niet de allereerste keer, Een hele tijd geleden ook al eens gedaan Maar aangezien ik de laatste tijd weer eens een aantal dingen wil doen/"unblocken" is dit wel een goede manier.

De vraag: geen idee eigenlijk. Was meer iets van: hoe gaat het met mij.
pi_80678098
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:23 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Pentakels koning is in mijn deck Schijven Ridder, die belichaamt de mannelijke kant van het element aarde. Het symboliseert nuchterheid en realisme. Een zin voor alles wat solide en degelijk is.
Je hebt nuchter en zakelijk opgetreden, alles gedaan om een goeie oogst binnen te halen.
Pentakels 6; Tolerant zijn, begrip opbrengen, anderen helpen, ruimdenkend zijn En een gunstige samenloop met succes benutten.
De ster; toekomst voor verlichting en nieuwe hoop, gunstige mogelijkheden op lange termijn. Dat je alle belastende uiterlijkheden uit de weg ruimt en tot het wezenlijke doordringt. Het afwassen van het oude zodat je simpel gezegd onzin laat waaien en iets uit het zicht kan zetten wat er niet toe doet Positieve uit de negatieve ervaringen halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')