Vlgs mij zijn in dit topic of het vorige topic leuke links voorbij gekomen met bizar veel decks, dat kan je een idee geven misschien?quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben al op zoek naar een deck. Heb alleen geen idee waar ik zou moeten zoeken. Wil zoiets niet van internet halen.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben al op zoek naar een deck. Heb alleen geen idee waar ik zou moeten zoeken. Wil zoiets niet van internet halen.
Ik woon in Emmen. Je hebt hier een winkeltje, de spirithoes, daar heb ik al gekeken maar de decks die ze daar hebben spreken me ook niet aan.quote:Op zondag 11 april 2010 08:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, maar heb je niet een new age/esoterie-winkeltje in je buurt waar ze de standaard dingetjes verkopen zoals tarotkaarten, boeken, beeldjes, pendels, etc?
Dan kun je vaak ook een deck bekijken
In grote steden zitten die winkeltjes bijna altijd. (Hele grote boekenzaken hebben vaak ook wel iets van boeken in een setvorm met een deck erbij).
En anders online even googlen op decks, dan kun je alvast kijken of iets je aanspreekt, dan kun je online iets bestellen
De Rider wait is een van de meest envoudige en veelgebruikte decks, Allister Crowley vind ik zelf een hele mooie, is ook wel overal te koop bijnaVerder kom je op internet al een heel eind met uitzoeken wat je aanspreekt, succes
![]()
Dan zit er niks anders op dan in een andere stad te gaan shoppenquote:Op zondag 11 april 2010 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woon in Emmen. Je hebt hier een winkeltje, de spirithoes, daar heb ik al gekeken maar de decks die ze daar hebben spreken me ook niet aan.
Ik kijk wel rond op internet maar via een schermpje kan ik niet beslissen of kaarten bij mij passen. Daarvoor moet ik ze zien, aanraken enz
Wat een leuk idee, dan wil ik La Mort wel zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:58 schreef Flammie het volgende:
Goed maar is het geen wreed idee om een TRU tarot set te hebben
En dan allemaal als avatar/UI nemen hier
Ik wil die best wel maken hoor
Ik kom gelukkig regelmatig in Rotterdam, ik neem aan dat ik daar wel iets zal vindenquote:Op zondag 11 april 2010 09:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zit er niks anders op dan in een andere stad te gaan shoppen
En mijn deck is binnenquote:Op maandag 12 april 2010 23:29 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hoi tass, wat leuk dat je je eigen deck hebt gevonden. Maar een eigen doosje kleien? In Egypte kun je prachtig houten kistjes voor je deck kopen. Is toch juist leuk om het daar te kopen lijkt me. In de tussentijd kun je je kaarten bijv. bewaren in een zijden doek.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:53 schreef Burner82 het volgende:
Maar die heb je toch door elkaar liggen?
Mooi, dat heb ik ook namelijkquote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mooi, dat heb ik ook namelijk
En ik heb nu een omgekeerde Pentakels koning, een "normale" pentakels 6, en "de ster" normaal. (zoals overal aangeraden eerst eens 3 kaarten getrokken, past, present, future) Maar wat betekent dat nou'?
Niet de allereerste keer, Een hele tijd geleden ook al eens gedaanquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit de eerste keer dat je kaarten trekt?
Wat dat betekent, dat ligt er ook aan waar je vraag of situatie over gaat
Ik maak zelf geen onderscheid tussen kaarten op-de-kop of gewoon...
Pentakels koning is in mijn deck Schijven Ridder, die belichaamt de mannelijke kant van het element aarde. Het symboliseert nuchterheid en realisme. Een zin voor alles wat solide en degelijk is.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mooi, dat heb ik ook namelijk
En ik heb nu een omgekeerde Pentakels koning, een "normale" pentakels 6, en "de ster" normaal. (zoals overal aangeraden eerst eens 3 kaarten getrokken, past, present, future) Maar wat betekent dat nou'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |