abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 april 2010 @ 09:13:16 #126
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_80178496
quote:
Op zondag 11 april 2010 09:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dan zit er niks anders op dan in een andere stad te gaan shoppen
Ik kom gelukkig regelmatig in Rotterdam, ik neem aan dat ik daar wel iets zal vinden
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  zondag 11 april 2010 @ 11:00:50 #127
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_80179899
Ik heb ooit de raider wait gekocht met bijpassend boek, maar heb het deck nooit wat aan gevonden.
Van de week door het snuffelen in de vorige topics, opeens gezien, gevonden en gekocht wat bij mij past.
De Egyptische kaarten.
(even ter info: ik was voor het eerst in Egypte 5 jaar terug, en mijn ziel was eindelijk thuisgekomen)
Ben me nu al aan het verheugen dat ik ze van de week binnenkrijg, en ze gaan ook gegarandeerd mee op vakantie over 4 weken weer naar Egypte
Ga deze week zelf een bewaardoosje klei-en voor de kaarten!
  † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 23:29:43 #128
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_80248239
Hoi tass, wat leuk dat je je eigen deck hebt gevonden. Maar een eigen doosje kleien? In Egypte kun je prachtig houten kistjes voor je deck kopen. Is toch juist leuk om het daar te kopen lijkt me. In de tussentijd kun je je kaarten bijv. bewaren in een zijden doek.

Hoe staat het eigenlijk met ons eigen TRU tarot deck? Ik kan me herinneren dat een tijdje geleden iemand had aangeboden om een mooi deck te maken van Truthers. Niet dat ik zelf nog zeer regelmatig hier post, maar ik ben wel bij de geboorte van dit subtopic aanwezig geweest.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 16 april 2010 @ 09:22:31 #129
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_80373249
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:29 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hoi tass, wat leuk dat je je eigen deck hebt gevonden. Maar een eigen doosje kleien? In Egypte kun je prachtig houten kistjes voor je deck kopen. Is toch juist leuk om het daar te kopen lijkt me. In de tussentijd kun je je kaarten bijv. bewaren in een zijden doek.
En mijn deck is binnen Ze zijn werkelijk nog mooier als dat ik had voorgesteld!
Ik bewaar ze in een zijden zakje dat ik zelf had genaaid, en ik vind het juist gaver om ze te gaan bewaren in mijn eigen gemaakte bakje. Kan ik zelf gaan beschilderen zoals ik dat wil

Ik ga nu maar beginnen met, zoal sik in het 1e deel heb gelezen, elke dag 1 kaart bij me houden en er kennis mee maken.
Ik zal qua plaatjes afstand moeten doen van waar de plaatjes geschiedkundig voor staan en ga nu dus leren waar de kaarten voor staan. Ik heb wat te doen de komende tijd
pi_80676513
Nu even een klein vraagje van mijn kant
Je ziet overal de "grote" en "kleine" arcana, en die betekenen allemaal wat anders natuurlijk.
Maar vaak staat er: Dan neem je uit de grote arcana....(of uit de kleine ) Maar die heb je toch door elkaar liggen?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_80677255
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 20:53 schreef Burner82 het volgende:

Maar die heb je toch door elkaar liggen?

Ja
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_80677364
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja
Mooi, dat heb ik ook namelijk

En ik heb nu een omgekeerde Pentakels koning, een "normale" pentakels 6, en "de ster" normaal. (zoals overal aangeraden eerst eens 3 kaarten getrokken, past, present, future) Maar wat betekent dat nou'?
pi_80677493
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:23 schreef Burner82 het volgende:

[..]

En ik heb nu een omgekeerde Pentakels koning, een "normale" pentakels 6, en "de ster" normaal. (zoals overal aangeraden eerst eens 3 kaarten getrokken, past, present, future) Maar wat betekent dat nou'?

Is dit de eerste keer dat je kaarten trekt?
Wat dat betekent, dat ligt er ook aan waar je vraag of situatie over gaat
Ik maak zelf geen onderscheid tussen kaarten op-de-kop of gewoon...
pi_80677610
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Is dit de eerste keer dat je kaarten trekt?
Wat dat betekent, dat ligt er ook aan waar je vraag of situatie over gaat
Ik maak zelf geen onderscheid tussen kaarten op-de-kop of gewoon...
Niet de allereerste keer, Een hele tijd geleden ook al eens gedaan Maar aangezien ik de laatste tijd weer eens een aantal dingen wil doen/"unblocken" is dit wel een goede manier.

De vraag: geen idee eigenlijk. Was meer iets van: hoe gaat het met mij.
pi_80678098
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:23 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Pentakels koning is in mijn deck Schijven Ridder, die belichaamt de mannelijke kant van het element aarde. Het symboliseert nuchterheid en realisme. Een zin voor alles wat solide en degelijk is.
Je hebt nuchter en zakelijk opgetreden, alles gedaan om een goeie oogst binnen te halen.
Pentakels 6; Tolerant zijn, begrip opbrengen, anderen helpen, ruimdenkend zijn En een gunstige samenloop met succes benutten.
De ster; toekomst voor verlichting en nieuwe hoop, gunstige mogelijkheden op lange termijn. Dat je alle belastende uiterlijkheden uit de weg ruimt en tot het wezenlijke doordringt. Het afwassen van het oude zodat je simpel gezegd onzin laat waaien en iets uit het zicht kan zetten wat er niet toe doet Positieve uit de negatieve ervaringen halen.
pi_80678421
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Pentakels koning is in mijn deck Schijven Ridder, die belichaamt de mannelijke kant van het element aarde. Het symboliseert nuchterheid en realisme. Een zin voor alles wat solide en degelijk is.
Je hebt nuchter en zakelijk opgetreden, alles gedaan om een goeie oogst binnen te halen.
Pentakels 6; Tolerant zijn, begrip opbrengen, anderen helpen, ruimdenkend zijn En een gunstige samenloop met succes benutten.
De ster; toekomst voor verlichting en nieuwe hoop, gunstige mogelijkheden op lange termijn. Dat je alle belastende uiterlijkheden uit de weg ruimt en tot het wezenlijke doordringt. Het afwassen van het oude zodat je simpel gezegd onzin laat waaien en iets uit het zicht kan zetten wat er niet toe doet Positieve uit de negatieve ervaringen halen.
Ik moet zeggen: het klopt dan toch wel aardig. Als ik kijk waar ik de laatste tijd voornamelijk mee bezig ben (en dus ook wel meegespeeld zal hebben in mijn vraag) Klopt het goed, en hoop ik ook dat het klopt verder:P
pi_80678468
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:59 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen: het klopt dan toch wel aardig. Als ik kijk waar ik de laatste tijd voornamelijk mee bezig ben (en dus ook wel meegespeeld zal hebben in mijn vraag) Klopt het goed, en hoop ik ook dat het klopt verder:P

Goed bezig blijven dan
pi_80678574
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 22:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Goed bezig blijven dan
Doe ik ook
nu eens getrokken, puur op mijn belangrijkste iets momenteel in het leven
pi_81263669
Is er misschien iemand in dit topic die eens een legging voor mij wil doen?
  maandag 10 mei 2010 @ 19:21:42 #140
8372 Bastard
Persona non grata
pi_81264336
http://forum.fok.nl/topic/1228000
The truth was in here.
pi_81265016
Thanks! Ik was hem kwijt...
pi_81293370
Laatste tijd weer wat meer bezig voor mezelf ermee.
En elke keer is het fijn om net wat duidelijkere inzichten te krijgen.
Ik heb eigenlijk bijna nooit dat ik er niks mee kan met een kaart.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 11 mei 2010 @ 13:38:51 #143
8372 Bastard
Persona non grata
pi_81293889
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:27 schreef Beach het volgende:
Laatste tijd weer wat meer bezig voor mezelf ermee.
En elke keer is het fijn om net wat duidelijkere inzichten te krijgen.
Ik heb eigenlijk bijna nooit dat ik er niks mee kan met een kaart.
Welk deck gebruik je eigenlijk

Ik vind zelf nog steeds het RW deck heerlijk werken.
Soms is het wel eens wat lastiger om in de legging de cohesie te vinden tussen de verschillende kaarten.
The truth was in here.
pi_81294481
RW.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:19:05 #145
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_81592853
Even een tvp-je.
Heb van de week de tarotgids besteld. Ik had al een werkboek, maar dat vond ik altijd nogal een gezoek. Van de gidsen heb ik ook die voor handlezen, astrologie en dromen en ik vond het altijd zeer praktisch. Ben benieuwd of ik me met deze gids er weer wat meer op kan toeleggen. Ik zal ook eens deeltje 1 gaan lezen! Ben benieuwd naar al jullie tips!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 19 mei 2010 @ 07:53:36 #146
8372 Bastard
Persona non grata
pi_81610406
quote:
Op zondag 28 maart 2010 00:45 schreef Michielos het volgende:
Ik weet wel het ontstaan van Tarot. De de daadwerkelijke origine van Tarot is het italiaanse kaartspel Tarocchi.
[..]

het was dus in de eerste plaats bedoelt om een spel mee te spelen. Later kwam iemand op het briljante idee dat de kartonnetjes de toekomst kunnen voorspellen e.d. so there you go.
Oh maar het ontstaan van de tarot is zeer omstreden, jij hebt slechts 1 mogelijke verklaring
The truth was in here.
  woensdag 19 mei 2010 @ 07:56:04 #147
8372 Bastard
Persona non grata
pi_81610434
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef Susie het volgende:
Even een tvp-je.
Heb van de week de tarotgids besteld. Ik had al een werkboek, maar dat vond ik altijd nogal een gezoek. Van de gidsen heb ik ook die voor handlezen, astrologie en dromen en ik vond het altijd zeer praktisch. Ben benieuwd of ik me met deze gids er weer wat meer op kan toeleggen. Ik zal ook eens deeltje 1 gaan lezen! Ben benieuwd naar al jullie tips!
Ik weet nog te herrineren, mijn eerste tarot boek, want ik wilde er ook eens mee gaan spelen, deck kaarten gekocht ook (tarot van de katten oid) maar het boek sloot helemaal niet aan bij mijn kaarten, het was lastig te lezen en te begrijpen.
Laat ik zeggen dat ik blij ben een week later een ander boek te hebben gekocht met een stel kaarten wat er bij paste (RW deck) .. toen werd het pas leuk!
The truth was in here.
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:20:17 #148
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_81642159
Ik heb wel gelijk het RW deck,alleen het boek welke ik had was lastig. Nieuwe gids binnen en leest al gelijk beter!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:22:41 #149
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_81642296
Zijn die kaarten niet gewoon helemaal gebaseerd op het forer- en placebo effect?
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_81649140
Nein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')