Ik kom gelukkig regelmatig in Rotterdam, ik neem aan dat ik daar wel iets zal vindenquote:Op zondag 11 april 2010 09:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zit er niks anders op dan in een andere stad te gaan shoppen
En mijn deck is binnenquote:Op maandag 12 april 2010 23:29 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hoi tass, wat leuk dat je je eigen deck hebt gevonden. Maar een eigen doosje kleien? In Egypte kun je prachtig houten kistjes voor je deck kopen. Is toch juist leuk om het daar te kopen lijkt me. In de tussentijd kun je je kaarten bijv. bewaren in een zijden doek.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:53 schreef Burner82 het volgende:
Maar die heb je toch door elkaar liggen?
Mooi, dat heb ik ook namelijkquote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mooi, dat heb ik ook namelijk
En ik heb nu een omgekeerde Pentakels koning, een "normale" pentakels 6, en "de ster" normaal. (zoals overal aangeraden eerst eens 3 kaarten getrokken, past, present, future) Maar wat betekent dat nou'?
Niet de allereerste keer, Een hele tijd geleden ook al eens gedaanquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit de eerste keer dat je kaarten trekt?
Wat dat betekent, dat ligt er ook aan waar je vraag of situatie over gaat
Ik maak zelf geen onderscheid tussen kaarten op-de-kop of gewoon...
Pentakels koning is in mijn deck Schijven Ridder, die belichaamt de mannelijke kant van het element aarde. Het symboliseert nuchterheid en realisme. Een zin voor alles wat solide en degelijk is.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mooi, dat heb ik ook namelijk
En ik heb nu een omgekeerde Pentakels koning, een "normale" pentakels 6, en "de ster" normaal. (zoals overal aangeraden eerst eens 3 kaarten getrokken, past, present, future) Maar wat betekent dat nou'?
Ik moet zeggen: het klopt dan toch wel aardig. Als ik kijk waar ik de laatste tijd voornamelijk mee bezig ben (en dus ook wel meegespeeld zal hebben in mijn vraag) Klopt het goed, en hoop ik ook dat het klopt verder:Pquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pentakels koning is in mijn deck Schijven Ridder, die belichaamt de mannelijke kant van het element aarde. Het symboliseert nuchterheid en realisme. Een zin voor alles wat solide en degelijk is.
Je hebt nuchter en zakelijk opgetreden, alles gedaan om een goeie oogst binnen te halen.
Pentakels 6; Tolerant zijn, begrip opbrengen, anderen helpen, ruimdenkend zijnEn een gunstige samenloop met succes benutten.
De ster; toekomst voor verlichting en nieuwe hoop, gunstige mogelijkheden op lange termijn. Dat je alle belastende uiterlijkheden uit de weg ruimt en tot het wezenlijke doordringt. Het afwassen van het oude zodat je simpel gezegd onzin laat waaien en iets uit het zicht kan zetten wat er niet toe doetPositieve uit de negatieve ervaringen halen.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen: het klopt dan toch wel aardig. Als ik kijk waar ik de laatste tijd voornamelijk mee bezig ben (en dus ook wel meegespeeld zal hebben in mijn vraag) Klopt het goed, en hoop ik ook dat het klopt verder:P
Doe ik ookquote:
Welk deck gebruik je eigenlijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:27 schreef Beach het volgende:
Laatste tijd weer wat meer bezig voor mezelf ermee.
En elke keer is het fijn om net wat duidelijkere inzichten te krijgen.
Ik heb eigenlijk bijna nooit dat ik er niks mee kan met een kaart.
Oh maar het ontstaan van de tarot is zeer omstreden, jij hebt slechts 1 mogelijke verklaringquote:Op zondag 28 maart 2010 00:45 schreef Michielos het volgende:
Ik weet wel het ontstaan van Tarot. De de daadwerkelijke origine van Tarot is het italiaanse kaartspel Tarocchi.
[..]
het was dus in de eerste plaats bedoelt om een spel mee te spelen. Later kwam iemand op het briljante idee dat de kartonnetjes de toekomst kunnen voorspellen e.d. so there you go.
Ik weet nog te herrineren, mijn eerste tarot boek, want ik wilde er ook eens mee gaan spelen, deck kaarten gekocht ook (tarot van de katten oid) maar het boek sloot helemaal niet aan bij mijn kaarten, het was lastig te lezen en te begrijpen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef Susie het volgende:
Even een tvp-je.
Heb van de week de tarotgids besteld. Ik had al een werkboek, maar dat vond ik altijd nogal een gezoek. Van de gidsen heb ik ook die voor handlezen, astrologie en dromen en ik vond het altijd zeer praktisch. Ben benieuwd of ik me met deze gids er weer wat meer op kan toeleggen. Ik zal ook eens deeltje 1 gaan lezen! Ben benieuwd naar al jullie tips!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |