abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71532283
mailen btw naar mijn live adres
maarten_tummers@live.nl.

hotmail is dood:P

Bastard: Gerechtigheid
Michielos: magician
Slaapmeisje: Highpriestess
Flammie: Ik wil wel die Hermit zijn
Bora-Bora : Wereld
pi_71532858
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 10:43 schreef Bastard het volgende:
Vraagje, heeft 1 van jullie wel eens kaarten via het internet besteld, zo ja waar dan?

Wil zelf namelijk graag Tarot of the old path bestellen.. voor de verzameling maar ook zeker om deze te gaan gebruiken omdat ik denk dat de symboliek duidelijker is en dieper dan de normale Waith kaarten.
Mooi inderdaad, die Old Path Tarotkaarten!
Ze waren me nog nooit eerder echt opgevallen, maar ze zijn heel apart.

Ik heb verder geen ervaring met het bestellen van Tarot-kaarten via internet, dus daar kan ik je niet bij helpen, maar bij een (bekende) serieuze site of een bekende boekhandel zal het geen problemen geven.
 FR
  zondag 2 augustus 2009 @ 11:49:34 #48
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71533051
Mooi tarotdeck Bastard!
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_71534592
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 11:07 schreef Flammie het volgende:
Flammie: Ik wil wel die Hermit zijn
Goeie, ook met oog op je nickname!
 FR
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:28:23 #50
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71535353
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 11:39 schreef Bora-Bora het volgende:

[..]

Mooi inderdaad, die Old Path Tarotkaarten!
Ze waren me nog nooit eerder echt opgevallen, maar ze zijn heel apart.
Zag ze via de site webtarot.nl, de beheerder gemaild en er naar gevraagd zodoende kwam ik erachter.
Vlgs mij moet je ineens een klik hebben met een deck, en toen ik hier wat kaarten van zag had ik zoiets van ja... dat is m inderdaad.

Zat al te kijken via amazon.co.uk kan ik ze ook bestellen, maar binnenland heeft mn voorkeur.
The truth was in here.
  † In Memoriam † zondag 2 augustus 2009 @ 20:09:26 #51
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_71546663
Flammie ik heb dat andere adres gebruikt. De foto is dus niet aangekomen?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † zondag 2 augustus 2009 @ 20:12:49 #52
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_71546759
Wat een bijzonder deck trouwens Bastard. Vooral Karma is mooi
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_71555542
Over tarots gesproken, dit is overigens één van mijn favoriete tarots; ik vind het zo jammer dat er alleen grote arcana van zijn...

Terwijl ik naar wat plaatjes ervan zocht, kwam ik ook een andere tegen die ik wel apart vond: de "tarot de paris". Ik klikte eigenlijk vooral uit nieuwsgierigheid, want na de "Praag Tarot" verwachtte ik er niet veel meer van dan wat simplistische 'toeristen'plaatjes. Toch verbaasden de kaarten me door hun concepten en de mix van Parijse elementen (een stad die me na aan het hart ligt) en spiritualiteit. Hier een overzichtje.
Ik zou ze graag eens in het echt willen zien.

Zo vond ik de kaarten van Haindl ook altijd erg intrigerend, maar toen ik ze een keer in het echt zag, merkte ik dat ik er niet echt wat mee had!

Verder las ik in de intro van Bastard een zekere voorkeur voor de Rider Waite kaarten; is dat voor de meesten hier het geval? Mijn basiskaarten zijn de Tarot de Marseille en ik kom juist vooral mensen tegen die of een Marseille-variant gebruiken, of het Orakel van Belline.
 FR
pi_71555936
nee niks is aangekomen hehe

mijn live adres is tevens ook mijn msn. wellicht wat makkelijker.
  maandag 3 augustus 2009 @ 08:04:56 #55
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71556056
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 03:19 schreef Bora-Bora het volgende:

Verder las ik in de intro van Bastard een zekere voorkeur voor de Rider Waite kaarten; is dat voor de meesten hier het geval? Mijn basiskaarten zijn de Tarot de Marseille en ik kom juist vooral mensen tegen die of een Marseille-variant gebruiken, of het Orakel van Belline.
RW is wellicht meest bekend, meest gebruikte wel denk ik, juist om zijn herkenbare afbeeldingen op alle kaarten van het deck, dat zie je lang niet bij ieder deck.

Marsaille deck heeft denk ik wel de grondslag weer aan het RW deck gelegd, sterke overeenkomsten.. ook heel mooi deck inderdaad. Dat parijs deck ook zeg!
The truth was in here.
pi_71556200
Ik heb nu even mijn acc gewijzigd zodat hier geen misverstanden meer over bestaan
PS Dat toekomstige TRU deck ziet er ook goed uit zeg!
pi_71567195
Hey.
Ik zit met een probleem. Het leggen gaat me niet goed af omdat ik gewoon m'n hoofd er niet leeg voor kan maken.
Het heeft teveel betrekking op mezelf en mijn gevoelens.
Ja je raadt het al, het gaat over de liefde

iemand een tip?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_71567495
Flammie lees je pm
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_71567977
tnx gelezen beach
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:31:33 #60
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71570578
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:20 schreef Beach het volgende:
Hey.
Ik zit met een probleem. Het leggen gaat me niet goed af omdat ik gewoon m'n hoofd er niet leeg voor kan maken.
Het heeft teveel betrekking op mezelf en mijn gevoelens.
Ja je raadt het al, het gaat over de liefde

iemand een tip?
Ik leg ook nooit kaarten voor mijzelf
Het is alsof je het toch inkleurd zoals je het zou willen zien, je draait het om. Daar zit een hele Jung filosofie achter maar om een lang verhaal kort te maken, bij vragen voor jezelf, vraag een ander te leggen of te interpreteren.
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')