abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71532283
mailen btw naar mijn live adres
maarten_tummers@live.nl.

hotmail is dood:P

Bastard: Gerechtigheid
Michielos: magician
Slaapmeisje: Highpriestess
Flammie: Ik wil wel die Hermit zijn
Bora-Bora : Wereld
pi_71532858
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 10:43 schreef Bastard het volgende:
Vraagje, heeft 1 van jullie wel eens kaarten via het internet besteld, zo ja waar dan?

Wil zelf namelijk graag Tarot of the old path bestellen.. voor de verzameling maar ook zeker om deze te gaan gebruiken omdat ik denk dat de symboliek duidelijker is en dieper dan de normale Waith kaarten.
Mooi inderdaad, die Old Path Tarotkaarten!
Ze waren me nog nooit eerder echt opgevallen, maar ze zijn heel apart.

Ik heb verder geen ervaring met het bestellen van Tarot-kaarten via internet, dus daar kan ik je niet bij helpen, maar bij een (bekende) serieuze site of een bekende boekhandel zal het geen problemen geven.
 FR
  zondag 2 augustus 2009 @ 11:49:34 #48
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71533051
Mooi tarotdeck Bastard!
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_71534592
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 11:07 schreef Flammie het volgende:
Flammie: Ik wil wel die Hermit zijn
Goeie, ook met oog op je nickname!
 FR
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:28:23 #50
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71535353
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 11:39 schreef Bora-Bora het volgende:

[..]

Mooi inderdaad, die Old Path Tarotkaarten!
Ze waren me nog nooit eerder echt opgevallen, maar ze zijn heel apart.
Zag ze via de site webtarot.nl, de beheerder gemaild en er naar gevraagd zodoende kwam ik erachter.
Vlgs mij moet je ineens een klik hebben met een deck, en toen ik hier wat kaarten van zag had ik zoiets van ja... dat is m inderdaad.

Zat al te kijken via amazon.co.uk kan ik ze ook bestellen, maar binnenland heeft mn voorkeur.
The truth was in here.
  † In Memoriam † zondag 2 augustus 2009 @ 20:09:26 #51
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_71546663