Ja in Spanje misschien maar wij vonden het verre van leuk dat ze het opbouwden naast onze tentquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zo zag ik ze vaker op de camping in Spanje hoor
ja, wantquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:20 schreef laziness het volgende:
Vind iedereen mijn Duitse biertent heel normaal dan?
Misschien naar een camping gaan zonder haagjes en heggetjes, maar met koudstromend water?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:26 schreef laziness het volgende:
Ja in Spanje misschien maar wij vonden het verre van leuk dat ze het opbouwden naast onze tentIk ga op vakantie om te ontspannen en niet om tot 5 uur 's ochtends dronken torren horen mee te zingen met schlagers.
De mega vlaggenstok met duitse vlag staat trouwens niet op de foto
Het was een vrij kleine camping en mijn meneer was er al vaker geweest. Vervolgens had hij ook nog last van hooikoorts door de bomen daar. Volgens mij had hij spijt dat ie deze camping gekozen had nadienquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Misschien naar een camping gaan zonder haagjes en heggetjes, maar met koudstromend water?
Deden wij vroeger ook. En dan 's avonds een kampvuurtje stoken.
Hoe lang zou die heel blijven?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:43 schreef neen het volgende:
Hier in Leeuwarden zijn 2 Actions, voor zover ik weet. Daar heb ik mijn no-nonsense schoolagenda voor volgend jaar gekocht voor minder dan 1 Euro. Kwaliteit.
Lang genoeg, want na een week gebruik ik hem niet meer en kom ik om in de losse papieren.quote:
Of een Fiat 500 of een Toyota Aygo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:46 schreef Syrena het volgende:
Ik ga een Smart kopen! (geen wegenbelasting meer volgend jaar)Of een Citroen C1.
Of een nieuwe fiets
Mijn moeder heeft al een Aygo. En een Fiatquote:
Uh huh, je moet dus nu 0,01 cent aan mij afstaan. Koopje toch?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb jij patent aangevraagd op de-PI ofzo?
.
Is die nieuwe fiets niet via je werkgever te regelen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:46 schreef Syrena het volgende:
Ik ga een Smart kopen! (geen wegenbelasting meer volgend jaar)Of een Citroen C1.
Of een nieuwe fiets
Herkenbaarquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:46 schreef neen het volgende:
[..]
Lang genoeg, want na een week gebruik ik hem niet meer en kom ik om in de losse papieren.
Gut, het is wel echt een happening, zegquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
zowonderwg naar de kreeftenbank! Ben benieuwd
![]()
Heb ik heul niet gezegd vandaagquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en maar zeggen dat ze het druk heb.........
En dan is liggen naar en zitten ook zeker?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gut, het is wel echt een happening, zeg
Bedenk even goed of je je slipje aanhoudtBen weleens heel erg verbrand op de bips toen ik na 4 beurten met slipje in een string ging zonnen
Oh brrrrrrrquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik sindsdien ook
Laziness, wat dacht je van fietsen
Je moet ook niet durven!quote:
Hoezo eraf?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:41 schreef TJDoornbos het volgende:
moest gisteren een pc van collega uit de knoop halen maar kwam er op neer dat Windhoos Fiesta eraf moest.
Nou kijk als ik al 8 minuten bezig ben in verkenner te komen dan wordt het niks. Heb de foto's en brieven op usb gegooid en systeemherstel gedaan. Alleen had ze geen herstelpunt meer gemaakt na de installatie vorig jaar.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hoezo eraf?
Ging het niet met de hardware samen?
Vanwege traagheid? Vanwege virusjes?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:54 schreef TJDoornbos het volgende:
Nou kijk als ik al 8 minuten bezig ben in verkenner te komen dan wordt het niks.
Ach, herstelpunten heb je ook niet veel aan. Dat is de slechtste uitvinding van Microsoft ooit.quote:Heb de foto's en brieven op usb gegooid en systeemherstel gedaan. Alleen had ze geen herstelpunt meer gemaakt na de installatie vorig jaar.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, dat zit er ook weer op. Stelt niets voor, zo'n uitstrijkje! Ze ging me ook nog toucheren en toen zei ze: "Als het pijn doet, moet je het zeggen hoor" en toen wilde ik zeggen dat ik wel wat gewend was, maar ik bedacht me net op tijd dat dat misschien een beetje een rare opmerking zou zijn..
Wat is jouw situatie eigenlijk? Geheel of gedeeltelijk afgekeurd? WAO, wajong? En al lang? Mag/moet je al naar een reintegratiebureau?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:01 schreef Lastpost het volgende:
Ik erger me echt rot vandaag, aan mijn werkeloze vermoeide klote status.![]()
Maar ja, het kan altijd erger zullen we maar zeggen.
Zal me zo eerst eens verder inlezen met betrekking tot een WSW dienstverband, vermoedelijk kom ik via die route het makkelijkste aan werk als arbeidsgehandicapte.
Ik kwam in veilige modus ook bijna nergens bijquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Vanwege traagheid? Vanwege virusjes?
Lukte ook niet in veilige modus dan?
Heb gewoon de HP-gedraaid en na ruim 2 uur werkte het weer prima en sneller dan ooit tevoren.quote:[..]
Ach, herstelpunten heb je ook niet veel aan. Dat is de slechtste uitvinding van Microsoft ooit.![]()
Als je je windows stuk wilt hebben, moet je vooral regelmatig systeemherstel uitvoeren.
Wil je het snel stuk hebben, dan moet je vooral systeemherstel doen na het installeren van Google Desktop of Windows Blinds ofzo. In combinatie met een regcleaner is dat succes verzekerd.
Maar je hebt de originele installatie weer teruggezet? Of bedoel je dat niet?
ik vind 't voor mezelf heel watquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gut, het is wel echt een happening, zeg
Bedenk even goed of je je slipje aanhoudtBen weleens heel erg verbrand op de bips toen ik na 4 beurten met slipje in een string ging zonnen
Wat is de restwaarde van het 'wrak'? Frame is niet ontzet, of wel? Totall loss laten verklaren en wrak terugkopen kan ook.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
Moet ik hier nu blij mee zijn of niet?
Ieuw, wat een eng mens!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar is best wat aan te doen, toch?
DaDFijn dat het meeviel!
dagwaarde is 3000 ongeveer. Dus dat zou ik dán krijgen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat is de restwaarde van het 'wrak'? Frame is niet ontzet, of wel? Totall loss laten verklaren en wrak terugkopen kan ook.
Ik neem aan dat er voor die 2200 euro nieuwe kuipdelen gebruikt worden, als je mazzel hebt en eBay (Duitsland) een tijdje in de gaten houdt, kun je die makkelijk voor veel minder dan de nieuwprijs tweedehands op de kop tikken en kun je 'em gewoon volledig (laten) repareren.
Of je pakt het geld en investeert het nu al in een Tenere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |