abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69661473
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:22 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Een of twee spelers noem ik 'wat dingen'. Maar puur Schilder inwisselen voor Braafheid is op zich geen slecht idee. Word je niet minder van. Wat dat betreft past het wel in het plaatje van eerst iemand weg voordat er wordt gekocht.
Gelukkig speelt Schilder nu bij NAC
AJAX AMSTERDAM!
pi_69661474
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:23 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik weet nog dat ik in Italië de Telegraaf kocht toen Ajax Machlas had gekocht. Ik was daar zo blij mee, eindelijk weer een topscorer. Viel ook wel wat tegen achteraf...
Machlas heeft het helemaal niet onaardig gedaan hoor.
pi_69661499
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop dat Jol iig Wielaert als aanvoerder aanstelt.
Dan komt ie ook wat meer in z'n rol als leider, me dunkt.
Dat denk ik ook ja. Hoop dat Wielaert aanvoerder wordt. Braafheid kent 'm zo ook. Zit wel snor dan linksachterin.
pi_69661518
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:25 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Gelukkig speelt Schilder nu bij NAC
Op zich was het geen slechte tweede keus, al heeft hij afgelopen seizoen in te veel - vaak ook nog belangrijke wedstrijden - veel minuten gemaakt. Hij zeurde nooit enzo en deed altijd zijn best als hij mocht spelen. Gun hem het beste bij NAC.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_69661525
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:25 schreef Nashje het volgende:

[..]

Machlas heeft het helemaal niet onaardig gedaan hoor.
Klopt. Maar de oppermachtige topscorer waar we op hoopten werd hij toch ook niet. Misschien waren de verwachtinge ook wel te hoog gespannen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_69661534
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop dat Jol iig Wielaert als aanvoerder aanstelt.
Dan komt ie ook wat meer in z'n rol als leider, me dunkt.
Inderdaad. Ik zou niet weten wie überhaupt anders aanvoerder zou moeten worden.. Ja Steek, maar of die eerste keeper wordt is ook nog maar afwachten. Bovendien heb ik liever een veldspeler als aanvoerder dan een keeper
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:28:04 #132
51286 w00h00
Digital man!
pi_69661568
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:20 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik snap al dat ontevreden gelul over Oleguer niet zo. Ik vind het een prima verdediger, en dat bewees ie ook in de UEFA Cup-duels.
En die actie tegen AZ dan waar die notabene Lens weg liet lopen en volgens mij ging hij tegen Heracles thuis ook flink in de fout.

Ik vind Oleguer gewoon te tam als verdediger. En als we met dit Ajax naar een hoger plan willen dat hebben we wel wat meer kwaliteit achterin nodig. Bij Oleguer is het allemaal net niet, net niet goed genoeg in de opbouw, net te traag, net niet een goede mandekker, net niet goed in de positie voetballen, net niet een echte leider en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:28:24 #133
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_69661581
Machlas (wedstrijden/goals) 74 / 38

een moyenne waar je je niet voor hoeft te schamen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_69661682
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:26 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Op zich was het geen slechte tweede keus, al heeft hij afgelopen seizoen in te veel - vaak ook nog belangrijke wedstrijden - veel minuten gemaakt. Hij zeurde nooit enzo en deed altijd zijn best als hij mocht spelen. Gun hem het beste bij NAC.
Jup, maar veel balverlies vond ik verdedigend opzicht was hij soms niet te best hoor. Maarja mooi dat hij nu bij NAC aan de bak kan.
AJAX AMSTERDAM!
pi_69661727
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:26 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat denk ik ook ja. Hoop dat Wielaert aanvoerder wordt. Braafheid kent 'm zo ook. Zit wel snor dan linksachterin.
Er is ook geen andere optie volgens mij, de meeste ervaren speler en Nederlands.
Verder zit er niks bij die Nederlands kan en beetje ervaring heeft.
Als Vermaelen blijft dan vind ik dat die de band moet krijgen, hij spreekt Nederlands en intern bij Ajax weet hij 't meeste. Stekelenburg is natuurlijk ook een goede optie.
AJAX AMSTERDAM!
pi_69661764
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:28 schreef w00h00 het volgende:

[..]

En die actie tegen AZ dan waar die notabene Lens weg liet lopen en volgens mij ging hij tegen Heracles thuis ook flink in de fout.

Ik vind Oleguer gewoon te tam als verdediger. En als we met dit Ajax naar een hoger plan willen dat hebben we wel wat meer kwaliteit achterin nodig. Bij Oleguer is het allemaal net niet, net niet goed genoeg in de opbouw, net te traag, net niet een goede mandekker, net niet goed in de positie voetballen, net niet een echte leider en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Dat net niet hebben wel meer spelers bij Ajax
AJAX AMSTERDAM!
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:35:13 #137
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_69661778
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:28 schreef Catch22- het volgende:

Ajacieden verwachtten destijds echter 74/158

Er is veel commentaar geweest op de berichten rond Koevermans. Te slecht, houthakker, yadeyade. Maar van mij is Koevermans welkom, wanneer hij zich kan schikken in de rol van pinchhitter / regelmatige invaller. Cvitanich heeft wat blessureleed gehad, lijkt een goede speler, maar mist bepaalde kwaliteiten die in sommige gevallen doorslaggevend kunnen zijn. Weinig reden om die kwaliteiten dan niet in huis te halen. Vijftien miljoen voor Berg uitgeven is geld over de balk smijten. Is het niet de vijftien miljoen voor Berg, dan de 6,5 van Cvitanich die het gewoon naar behoren doet. Zeker voor een eerste jaar.

Pranjic kun je halen wanneer Emanuelson vertrekt, Vermaelen niet laten gaan en Braafheid halen en dan is je selectie zo goed alsl compleet.
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:35:54 #138
107445 Jajong
Hadouken!
pi_69661799
TVP!!!!!!!111111111111111oneoneoneone
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:44:04 #139
51286 w00h00
Digital man!
pi_69661994
Heeft Jol niet met Ryan Donk gewerkt bij RKC?

Ik heb hem altijd wel een groot talent gevonden, maar afgelopen seizoen(en) is het allemaal minder geworden met hem, wellicht dat Jol hem weer kan laten bloeien?
pi_69662029
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:28 schreef Catch22- het volgende:

Ik vond hem ondanks die goals niet echt denderend.
pi_69662049
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:44 schreef w00h00 het volgende:

Ik heb hem altijd wel een groot talent gevonden, maar afgelopen seizoen(en) is het allemaal minder geworden met hem, wellicht dat Jol hem weer kan laten bloeien?
Donk moet weg bij AZ omdat ie krikt met het vrouwtje van Demy
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:47:34 #142
51286 w00h00
Digital man!
pi_69662091
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:45 schreef Chadi het volgende:

[..]

Donk moet weg bij AZ omdat ie krikt met het vrouwtje van Demy
Is ze lekker?
pi_69662178
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:44 schreef w00h00 het volgende:

Zulke spelers moet je juist lozen, niet binnenhalen. Net zo'n vd Wiel typetje
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:51:52 #144
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_69662215
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:50 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

idd, vd Wiel kan ook lekker opklappen naar FC pina-colada... dat zijn de verpesters in het elftal.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_69662252
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

idd, vd Wiel kan ook lekker opklappen naar FC pina-colada... dat zijn de verpesters in het elftal.
Van mij mag Jol daar eerst toch eens over oordelen. Volgens mij kan hij daar wel mee omgaan. Hij is nog jong, wat deed jij niet toen je 19/20 was...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_69662266
quote:

[..]

Ik vind dat zo makkelijk he...

Hij is een 'verpester in het elftal' alleen omdat hij tijdens zijn vakantie (teveel) drinkt? Wat nou als hij tijdens de trainingen nou wel gewoon keihard werkt? Je kan over hem zeggen wat hij wil maar hij ziet er altijd zeer afgetraind uit.

Wat zijn sommigen van jullie allemaal opeens Roomser dan de paus als het om Gregory gaat. Gun hem de kans hiervan te leren...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:54:23 #147
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_69662272
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:53 schreef Suijk het volgende:

[..]

Van mij mag Jol daar eerst toch eens over oordelen. Volgens mij kan hij daar wel mee omgaan. Hij is nog jong, wat deed jij niet toen je 19/20 was...
Sja, ik ging het als sportman pur sang niet op twitter gooien dat ik kankerlam ben. En zijn prestaties waren navenant het hele seizoen.

Maar goed, als Jol hem weer in het gereel krijgt is het uiteraard ook prima....
Get woke, go broke!
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:55:24 #148
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_69662302
quote:

[..]

Wat een onzin zeg, die jongen gaat een keer los in z'n vakantie en verpest gelijk het elftal? Wie weet gedraagt die jongen zich gedurende het seizoen voorbeeldig wanneer 'ie in dienst is van de club.
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:56:16 #149
51286 w00h00
Digital man!
pi_69662334
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:50 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Ja want van der Wiel speelt helemaal niet in het Nederlands elftal en was helemaal niet een van de meest stabielere voetballers van afgelopen seizoen.
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:56:21 #150
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_69662338
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:55 schreef twi het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg, die jongen gaat een keer los in z'n vakantie en verpest gelijk het elftal? Wie weet gedraagt die jongen zich gedurende het seizoen voorbeeldig wanneer 'ie in dienst is van de club.
Ik stoorde me ook aan het patsen met zijn blackcard. Komop, Kennedy werd ook afgefikt op zijn PC Hooft bezoek, het geeft voor mij gewoon aan wat voor type speler het is, zakkenvuller.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')