Gelukkig speelt Schilder nu bij NACquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Een of twee spelers noem ik 'wat dingen'. Maar puur Schilder inwisselen voor Braafheid is op zich geen slecht idee. Word je niet minder van. Wat dat betreft past het wel in het plaatje van eerst iemand weg voordat er wordt gekocht.
Machlas heeft het helemaal niet onaardig gedaan hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik in Italië de Telegraaf kocht toen Ajax Machlas had gekocht. Ik was daar zo blij mee, eindelijk weer een topscorer. Viel ook wel wat tegen achteraf...
Dat denk ik ook ja. Hoop dat Wielaert aanvoerder wordt. Braafheid kent 'm zo ook. Zit wel snor dan linksachterin.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop dat Jol iig Wielaert als aanvoerder aanstelt.
Dan komt ie ook wat meer in z'n rol als leider, me dunkt.
Op zich was het geen slechte tweede keus, al heeft hij afgelopen seizoen in te veel - vaak ook nog belangrijke wedstrijden - veel minuten gemaakt. Hij zeurde nooit enzo en deed altijd zijn best als hij mocht spelen. Gun hem het beste bij NAC.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:25 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Gelukkig speelt Schilder nu bij NAC
Klopt. Maar de oppermachtige topscorer waar we op hoopten werd hij toch ook niet. Misschien waren de verwachtinge ook wel te hoog gespannen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Machlas heeft het helemaal niet onaardig gedaan hoor.
Inderdaad. Ik zou niet weten wie überhaupt anders aanvoerder zou moeten worden..quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop dat Jol iig Wielaert als aanvoerder aanstelt.
Dan komt ie ook wat meer in z'n rol als leider, me dunkt.
En die actie tegen AZ dan waar die notabene Lens weg liet lopen en volgens mij ging hij tegen Heracles thuis ook flink in de fout.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik snap al dat ontevreden gelul over Oleguer niet zo. Ik vind het een prima verdediger, en dat bewees ie ook in de UEFA Cup-duels.
Jup, maar veel balverlies vond ik verdedigend opzicht was hij soms niet te best hoor. Maarja mooi dat hij nu bij NAC aan de bak kan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:26 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Op zich was het geen slechte tweede keus, al heeft hij afgelopen seizoen in te veel - vaak ook nog belangrijke wedstrijden - veel minuten gemaakt. Hij zeurde nooit enzo en deed altijd zijn best als hij mocht spelen. Gun hem het beste bij NAC.
Er is ook geen andere optie volgens mij, de meeste ervaren speler en Nederlands.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Hoop dat Wielaert aanvoerder wordt. Braafheid kent 'm zo ook. Zit wel snor dan linksachterin.
Dat net niet hebben wel meer spelers bij Ajaxquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:28 schreef w00h00 het volgende:
[..]
En die actie tegen AZ dan waar die notabene Lens weg liet lopen en volgens mij ging hij tegen Heracles thuis ook flink in de fout.
Ik vind Oleguer gewoon te tam als verdediger. En als we met dit Ajax naar een hoger plan willen dat hebben we wel wat meer kwaliteit achterin nodig. Bij Oleguer is het allemaal net niet, net niet goed genoeg in de opbouw, net te traag, net niet een goede mandekker, net niet goed in de positie voetballen, net niet een echte leider en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Ajacieden verwachtten destijds echter 74/158quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:28 schreef Catch22- het volgende:
Machlas (wedstrijden/goals) 74 / 38
een moyenne waar je je niet voor hoeft te schamen
Ik vond hem ondanks die goals niet echt denderend.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:28 schreef Catch22- het volgende:
Machlas (wedstrijden/goals) 74 / 38
een moyenne waar je je niet voor hoeft te schamen
Donk moet weg bij AZ omdat ie krikt met het vrouwtje van Demyquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:44 schreef w00h00 het volgende:
Heeft Jol niet met Ryan Donk gewerkt bij RKC?
Ik heb hem altijd wel een groot talent gevonden, maar afgelopen seizoen(en) is het allemaal minder geworden met hem, wellicht dat Jol hem weer kan laten bloeien?
Is ze lekker?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Donk moet weg bij AZ omdat ie krikt met het vrouwtje van Demy
Zulke spelers moet je juist lozen, niet binnenhalen. Net zo'n vd Wiel typetjequote:Op woensdag 3 juni 2009 12:44 schreef w00h00 het volgende:
Heeft Jol niet met Ryan Donk gewerkt bij RKC?
Ik heb hem altijd wel een groot talent gevonden, maar afgelopen seizoen(en) is het allemaal minder geworden met hem, wellicht dat Jol hem weer kan laten bloeien?
idd, vd Wiel kan ook lekker opklappen naar FC pina-colada... dat zijn de verpesters in het elftal.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:50 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Zulke spelers moet je juist lozen, niet binnenhalen. Net zo'n vd Wiel typetje
Van mij mag Jol daar eerst toch eens over oordelen. Volgens mij kan hij daar wel mee omgaan. Hij is nog jong, wat deed jij niet toen je 19/20 was...quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, vd Wiel kan ook lekker opklappen naar FC pina-colada... dat zijn de verpesters in het elftal.
Ik vind dat zo makkelijk he...quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, vd Wiel kan ook lekker opklappen naar FC pina-colada... dat zijn de verpesters in het elftal.
Sja, ik ging het als sportman pur sang niet op twitter gooien dat ik kankerlam ben. En zijn prestaties waren navenant het hele seizoen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Van mij mag Jol daar eerst toch eens over oordelen. Volgens mij kan hij daar wel mee omgaan. Hij is nog jong, wat deed jij niet toen je 19/20 was...
Wat een onzin zeg, die jongen gaat een keer los in z'n vakantie en verpest gelijk het elftal? Wie weet gedraagt die jongen zich gedurende het seizoen voorbeeldig wanneer 'ie in dienst is van de club.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja want van der Wiel speelt helemaal niet in het Nederlands elftal en was helemaal niet een van de meest stabielere voetballers van afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:50 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Zulke spelers moet je juist lozen, niet binnenhalen. Net zo'n vd Wiel typetje
Ik stoorde me ook aan het patsen met zijn blackcard. Komop, Kennedy werd ook afgefikt op zijn PC Hooft bezoek, het geeft voor mij gewoon aan wat voor type speler het is, zakkenvuller.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:55 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, die jongen gaat een keer los in z'n vakantie en verpest gelijk het elftal? Wie weet gedraagt die jongen zich gedurende het seizoen voorbeeldig wanneer 'ie in dienst is van de club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |