abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69653622
  woensdag 3 juni 2009 @ 00:06:27 #2
32402 s0k
..............................
pi_69653642
dat gezamenlijk trainen is in het verleden toch al vaker gedaan/geopperd?
..................................................................................................................................................
pi_69654180
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_69654447
Wie speelt er linkshalf bij Twente? Kunnen we de hele linkerlinie kopen.
pi_69654496
Als Anderlecht een kans heeft/kans denkt te maken...
quote:
'Morientes aangeboden bij Anderlecht'

Anderlecht krijgt de kans om zijn selectie voor komend seizoen te versterken met Fernando Morientes. De aanvaller die in het bezit is van een aflopend contract bij Valencia is bij de Belgische club aangeboden, meldt Het Laatste Nieuws.

De 33-jarige Spaanse aanvaller is naarstig op zoek naar een nieuwe werkgever voor komend seizoen. Anderlecht wil zich versterken met een aanvaller indien Nicolas Frutos niet inzetbaar is in de voorronde van de Champions League.

De vraag is echter of de nummer twee van België voldoende financiële middelen ter beschikking heeft om aan de salariseisen van de oud-international te voldoen. De voornoemde Belgische krant meldt dat ook een club uit de Verenigde Arabische Emiraten en Real Zaragoza interesse hebben in Morientes.
Oke, Ajax heeft niet de beste ervaringen met uitgerangeerde Spaanse aanvallers, maar toch..Morientes...
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 3 juni 2009 @ 01:00:30 #6
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_69654631
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 00:47 schreef Rejected het volgende:
Wie speelt er linkshalf bij Twente? Kunnen we de hele linkerlinie kopen.
Theo Janssen
Kenneth Perez
WOS'ser for life.
pi_69654891
Hoop overigens dat Cruijff terug komt, hij kan dan misschien een betweter zijn en teveel aandacht willen. Maar kijk eens naar Barça Johan heeft door een groot aandeel in de jeugdopleiding gehad en kijk de sterren die alleen afgelopen jaar daar in het eftal stonden.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_69655261
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 00:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]

Oke, Ajax heeft niet de beste ervaringen met uitgerangeerde Spaanse aanvallers, maar toch..Morientes...
2006/07 Valencia 24 12 Primera Division
2007/08 Valencia 22 6 Primera Division
2008/09 Valencia 20 1 Primera Division

Steeds minder in zijn laatste 3 seizoenen, ik denk dat we het beter niet kunnen doen.
  woensdag 3 juni 2009 @ 08:20:55 #9
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_69655911
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 00:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]

Beter halen we Marc Janko.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_69655982
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 08:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Beter halen we Marc Janko.
Ik denk dat hij met Co mee gaat naar Galatasaray.
pi_69656132
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 01:36 schreef _Mike_ het volgende:
Hoop overigens dat Cruijff terug komt, hij kan dan misschien een betweter zijn en teveel aandacht willen. Maar kijk eens naar Barça Johan heeft door een groot aandeel in de jeugdopleiding gehad en kijk de sterren die alleen afgelopen jaar daar in het eftal stonden.
Ik denk dat hij niet terug komt deels omdat het aan hem ligt en deels omdat anderen bang voor zijn invloeden zijn.
  woensdag 3 juni 2009 @ 08:46:47 #12
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_69656189
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 08:29 schreef toma het volgende:

[..]

Ik denk dat hij met Co mee gaat naar Galatasaray.
Zou het überhaupt bizar vinden als Co een club gaat trainen komend seizoen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_69656504
Ach jongens. Rots wordt in het echte leven gepest en wil op internet z'n frustraties kwijt. Laat 'm toch gewoon.
pi_69656509
Morientes heeft ook niet al teveel wedstrijden gespeeld bij valencia. vaak invalbeurten gehad dus logisch dat hij weinig scoort. misschien voor een goedkoop bedragje, waarom niet.

janko komt echt niet. teveel media-aandacht en die gast denkt dat hij chelsea/man u waardig is.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:12:21 #15
175985 Silaz
drie bier
pi_69656549
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 08:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zou het überhaupt bizar vinden als Co een club gaat trainen komend seizoen.
quote:
‘Co Adriaanse naar Galatasaray’

Uitgegeven: 2 juni 2009 10:01
Laatst gewijzigd: 2 juni 2009 11:21
AMSTERDAM - Co Adriaanse gaat een meerjarig contract tekenen bij de Turkse topclub Galatasaray, waar hij een jaarsalaris gaat opstrijken van vijf miljoen euro. Dat meldde Johan Derksen maandag in het programma Voetbal International.

Algemeen directeur van Galatasaray Adnan Sezgin bevestigde aan het voetbalblad dat de club bezig is de 61-jarige Amsterdammer aan te trekken. Adriaanse zou in beeld zijn gekomen bij de Turkse topclub nadat Bernd Schuster, die eerder de wacht werd aangezegd bij Real Madrid, niet beschikbaar bleek.

Red Bull Salzburg
Adriaanse, die deze week al gepresenteerd kan gaan worden bij Galatasaray, werd dit seizoen kampioen van Oostenrijk met Red Bull Salzburg. De keuze van de oud-trainer van onder meer Ajax voor Galatasaray is opmerkelijk, omdat hij onlangs aangaf een lange vakantie te prevaleren boven het trainerschap van zowel AZ als Ajax.

Galatasaray eindigde dit seizoen als vijfde in de Turkcell Süper Lig en ontsloeg mede vanwege de slechte prestaties de Duitse trainer Michael Skibbe. Onder leiding van zijn tijdelijke opvolger Bülent Korkmaz haalde Galatasaray wel de laatste 32 in de UEFA Cup, waarin het werd uitgeschakeld door Hamburger SV.

(c)Sportweek
Jammer van die Co. maarja ben wel tevreden met Jol
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_69656716
quote:
Miralem Sulejmani mist wellicht een deel van de voorbereiding van Ajax. De Serviër is door de Servische bond geselecteerd voor duels met het nationale elftal, evenals voor Servië onder-21, dat deelneemt aan het EK.

Dat betekent dat de twintigjarige aanvaller amper van vakantie heeft kunnen genieten. Waarschijnlijk krijgt hij ook geen vrij meer, omdat hij zich allereerst moest aansluiten bij de hoofdmacht van Servië om zich vervolgens te togen naar Servië -21.

Het jeugdteam van Beli Orlovi start het Europees kampioenschap op 15 juni. Daardoor zal Sulejmani een deel van de voorbereiding van dat elftal niet meemaken. Servië -21 neemt het in de groepsfase van het EK op tegen Italië, Wit-Rusland en Zweden.

Mocht Servië -21 de finale bereiken, dan is Sulejmani pas op 29 juni klaar. De laatste poulewedstrijd staat op 23 juni gepland. Hierdoor zal hij het begin van de voorbereiding van Ajax missen.
quote:
AMSTERDAM - Edson Braafheid staat in de belangstelling van PSV en Ajax. De 26-jarige verdediger van FC Twente heeft inmiddels gesproken met de nieuwe trainers in Amsterdam en Eindhoven, Martin Jol en Fred Rutten.

,Ik heb nog geen beslissing genomen. Met Rutten heb ik geweldig samengewerkt bij FC Twente, en aan de andere kant ben ik Amsterdammer. Na Nederland-Noorwegen ga ik me daarmee bezighouden en tot die tijd heb ik m'n vader en zaakwaarnemer Sigi Lens gevraagd alles bij me weg te houden."
Mede dankzij zijn commentaar van gisteren, zet ik mijn geld in op Ajax.
pi_69656760
Sulejmani geen vakantie, is ook niet nodig, heb het idee dat hij dat afgelopen jaar al een aantal maanden heeft genomen. Gewoon lekker doortrainen, in een andere omgeving, kan ook goed werken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:27:32 #18
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69656787
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 09:26 schreef Suijk het volgende:
Sulejmani geen vakantie, is ook niet nodig, heb het idee dat hij dat afgelopen jaar al een aantal maanden heeft genomen. Gewoon lekker doortrainen, in een andere omgeving, kan ook goed werken.
Inderdaad. Misschien wat minder vaak gaan stappen zou 'm ook goed doen, hij moet het maar laten zien dit jaar.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:28:03 #19
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69656794
Is wel goed voor dat dikkerdje, beetje rennen.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_69656876
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 09:26 schreef Suijk het volgende:
Precies. kan ie misschien nog wat afvallen.
pi_69656903
hoorde dat sulejmani naar servie gaat op vakantie. misschien naar obradovic om hem te overtuigen.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_69656981
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 09:34 schreef TheClown1 het volgende:
hoorde dat sulejmani naar servie gaat op vakantie. misschien naar obradovic om hem te overtuigen.
Als Braafheid komt dan denk ik niet dat Obradovic nog komt.
pi_69657035
Sulejmani zal dus ook wel weer met een blessure terugkomen
pi_69657073
Ik had liever gezien dat Sulejmani een lange vakantie zou nemen ipv de hele maand lang door moet spelen.
pi_69657085
Over Cruijff, van mij mag hij zeker wat gaan doen aan de jeugdopleiding, alleen ben ik bang dat hij het weer zo drastisch wil gaan doen dat Ajax daar niet mee akkoord gaat. Krijg je daarna weer een jaar geblaat in de Media dat Ajax het niet wil etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')