Jazeker! Vooral van jou!quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:22 schreef Emimich het volgende:
Verjaardagstopics zijn echt een plaag aan het worden in KLB. Alsof Bio geïnteresseerd is in felicitaties van alle klapdebielen van KLB.
de stand was 2-2quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:16 schreef BakraSwa het volgende:
Je hebt volgens mij pas op één topic van mij een slotje gedaan (i.t.t. swama) , dus ik vind je aardig.
Gefeliciteerd!
Ondeugend vind van wel en daarom kan ik mijn notes verzameling uitbreidenquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:22 schreef Emimich het volgende:
Verjaardagstopics zijn echt een plaag aan het worden in KLB. Alsof Bio geïnteresseerd is in felicitaties van alle klapdebielen van KLB.
Goeie genade, ik zie dat bijna al mijn topics gesloten zijnquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de stand was 2-2
http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php?searchmode=advanced&urlkeyword=&swhere_tt=on&swhere_op=on&swhere_rep=on&withts=bakraswa&replieby=&dateurl_1=&dateurl_2=&resorder=rel
een pareltje is nog open: [marteltopic] Vliegenquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Goeie genade, ik zie dat bijna al mijn topics gesloten zijn
http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php?searchmode=advanced&urlkeyword=&swhere_tt=on&swhere_op=on&swhere_rep=on&withts=reetveter&replieby=&dateurl_1=&dateurl_2=&resorder=rel
Toch tof van haar dat ze die ene keer dat ze online is, nog daadwerkelijk mod.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:31 schreef Ascendancy het volgende:
Ondeugend vind van wel en daarom kan ik mijn notes verzameling uitbreiden
Ik word er niet blij van.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:37 schreef Emimich het volgende:
[..]
Toch tof van haar dat ze die ene keer dat ze online is, nog daadwerkelijk mod.
Slaap je er nog wel van?quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:37 schreef Emimich het volgende:
[..]
Toch tof van haar dat ze die ene keer dat ze online is, nog daadwerkelijk mod.
Zo'n topic heeft nou eenmaal een sneu karakter. Zeker als een botte lul als Bio hem krijgt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:41 schreef ondeugend het volgende:
Slaap je er nog wel van?
Ik begin bijna te denken dat je rijp bent voor traumabehandeling.
OT: Bio verdient een verjaardagstopic... omdat hij Bio is.
Dat is natuurlijk onzin. Een mod moet zorgen dat het forum een beetje netjes blijft.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Slaap je er nog wel van?
Ik begin bijna te denken dat je rijp bent voor traumabehandeling.
Verpest dit vrolijke topic eens niet met je hoerengezeikquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Een mod moet zorgen dat het forum een beetje netjes blijft.
Maar dat betekend niet dat een mod meer is dan een gewone user.
Dat ik niet bereid ben mijn leven op te geven om FOK! te modden betekend toch niet dat ik minderwaardig ben?
Ik zie mijn fantopic nu pasquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Goeie genade, ik zie dat bijna al mijn topics gesloten zijn
http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php?searchmode=advanced&urlkeyword=&swhere_tt=on&swhere_op=on&swhere_rep=on&withts=reetveter&replieby=&dateurl_1=&dateurl_2=&resorder=rel
Precies: Bio is Bio...quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee hoor poppie, wanneer ben je jarig?quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Een mod moet zorgen dat het forum een beetje netjes blijft.
Maar dat betekend niet dat een mod meer is dan een gewone user.
Dat ik niet bereid ben mijn leven op te geven om FOK! te modden betekend toch niet dat ik minderwaardig ben?
Dus jij denkt dat de mods hier mijn topic open laten, omdat ik of een andere user jarig is. Dan ken je het modbeleid wat hier de laatste tijd wordt gevoerd niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee hoor poppie, wanneer ben je jarig?
Het is weer dé tijd van het jaar ervoor.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
een pareltje is nog open: [marteltopic] Vliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |