abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 juni 2009 @ 17:02:48 #151
185115 Juk
Misschien
pi_69707566
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:11 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja, zo makkelijk gaat dat idd, dat is wat ik ook voor me zie.
Je zegt letterlijk in een vorige post dat ze maar meer investeerders moeten regelen. Alsof ze daar niet al maanden mee bezig zijn.

Maar het zegt toch al genoeg over Perridon en Co dat zodra ze zich terugtrekken er ineens mensen zijn die gelijk al geld klaar hebben liggen zonder moeilijk te doen. Dus waarschijnlijk moeten we blij zijn dat dat hele verhaal niks is geworden.
The only thing I fear is my MoM
pi_69707716
Bijlow is dus eindelijk onderdak, op amateurbasis naar Veendam. Die wilde dus wel erg graag prof blijven...

Veendam haalt Ajacied en Feyenoorder
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_69708960
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:02 schreef Juk het volgende:

[..]

Je zegt letterlijk in een vorige post dat ze maar meer investeerders moeten regelen. Alsof ze daar niet al maanden mee bezig zijn.
Been wel, die Gudde jaagt ze alleen maar weg.
quote:
Maar het zegt toch al genoeg over Perridon en Co dat zodra ze zich terugtrekken er ineens mensen zijn die gelijk al geld klaar hebben liggen zonder moeilijk te doen. Dus waarschijnlijk moeten we blij zijn dat dat hele verhaal niks is geworden.
Nee, het zegt genoeg dat de directie de investeerders geen volledig inzicht in de financieen wilde geven.

Heerenveen verdient weer eens 10 miljoen met een transfer. En Gudde maar blijven roepen dat onze scouting voldoet. De afgelopen 3 jaar zo'n 40 miljoen uitgegeven, en dan zeggen dat we geen Alves, Pranjic, Berg, Suarez of Sulejmani kunnen betalen voordat ze naar Heerenveen of Groningen gaan?
-
  donderdag 4 juni 2009 @ 18:23:00 #154
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_69709869
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:42 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Been wel, die Gudde jaagt ze alleen maar weg.
Dat baseer je op?
quote:
[..]

Nee, het zegt genoeg dat de directie de investeerders geen volledig inzicht in de financieen wilde geven.
Nee pannekoek. Perridon is een zakkenwasser die te veel invloed wilde bij Feyenoord, te veel garanties die Feyenoord niet kan beloven en het is gewoon een media-geile debiel. De cijfers zijn volledig aan hem gegeven, anders had hij ze niet door kunnen geven aan zo'n KNVB mannetje...
quote:
Heerenveen verdient weer eens 10 miljoen met een transfer. En Gudde maar blijven roepen dat onze scouting voldoet. De afgelopen 3 jaar zo'n 40 miljoen uitgegeven, en dan zeggen dat we geen Alves, Pranjic, Berg, Suarez of Sulejmani kunnen betalen voordat ze naar Heerenveen of Groningen gaan?
Gudde heeft aangegeven dat er fouten zitten bij de scouting en dat het beter kan.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:18:00 #155
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69716271
quote:
'Ekramy weg bij Feyenoord'
Van onze Telesportredactie
Sherif Ekramy
AMSTERDAM - In Egypte wordt gemeld dat Sherif Ekramy een contract overeen is gekomen met de Egyptische club El Gouna. Het contract van Ekramy bij Feyenoord loopt echter nog een jaar door en zal eerst ontbonden moeten worden, voordat hij elders kan tekenen.
quote:
'Engelaar miskoop in Bundesliga'
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - De Europese voetbalcompetities zijn afgelopen en dan is het tijd voor het samenstellen van allerlei soorten ranglijsten. In Duitsland werden de miskopen van het seizoen op een rijtje gezet. Orlando Engelaar (Schalke 04) was een van de prominentste aankopen, die volgens de Duitse site NGZ-Online totaal niet aan de verwachtingen heeft voldaan.

Orlando Engelaar (links). Foto: EPA
Please Wait ...

Engelaar verhuisde met Fred Rutten, die als coach bij Schalke het einde niet haalde, van FC Twente naar Gelsenkirchen. Hij kwam weinig aan spelen toe en scoorde volgens de Duitse site een gemiddeld seizoencijfer van 4,38.

Patrick Paauwe deed het zo mogelijk nog slechter. Hij begon als aanvoerder van Borussia Mönchengladbach, maar die band werd hem gedurende het seizoen afgenomen. Daarna ging het bergafwaarts. De ex-Feyenoorder kwam uit op een nog poverder gemiddelde dan Engelaar: 4,23.

[ Bericht 53% gewijzigd door Happel op 04-06-2009 21:19:05 ( ) ]
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 4 juni 2009 @ 23:13:26 #156
185115 Juk
Misschien
pi_69721951
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:18 schreef Happel het volgende:

[..]

[..]

Wie was die user die in zijn onderschrift de quote van Bosz had staan over Engelaar en zijn te lage niveau? Dat had hij dus toch goed gezien, die Peter Bosz. We hebben in hem een geweldenaar laten gaan, eeuwig zonde zeg.
The only thing I fear is my MoM
pi_69722100
Ohja, die Ekramy heeft Feyenoord ook nog..

Is die zo slecht dat hij helemaal geen optie is bij Feyenoord?
  donderdag 4 juni 2009 @ 23:30:15 #158
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69722786
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:16 schreef Radegast het volgende:
Ohja, die Ekramy heeft Feyenoord ook nog..

Is die zo slecht dat hij helemaal geen optie is bij Feyenoord?
Ja.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_69725401
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:30 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja.
Ekramy is vandaag toch verkocht?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 09:30:35 #160
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69729901
quote:
Cissé: PSV, Feyenoord of Twente
KERKRADE - Roda JC heeft donderdag de onderhandelingen geopend met FC Twente, PSV en Feyenoord over een afkoopsom voor Sekou Cissé. Dat bevestigt technisch directeur Martin van Geel van Roda JC.

De Rotterdammers hebben een externe financier gevonden die de komst van de aanvaller wil betalen. Cissé heeft al een gesprek met Feyenoord-trainer Mario Been achter de rug.

Eric Addo tekent binnenkort bij Roda een nieuw, tweejarig contract.

Jan Paul Saeijs keert terug van zijn verhuurperiode bij Southampton, maar de verdediger mag weg. Anouar Hadouir heeft bij het bestuur een verzoek neergelegd om getransfereerd te worden, al is er vooralsnog geen concrete interesse in hem.

,,We mogen niet blind zijn voor de beperkingen die de huidige groep heeft, zoals dit jaar is aangetoond,’’ zegt trainer Harm van Veldhoven. ,,We weten op wie we kunnen rekenen en wie er kwetsbaar zijn. Met weinig geld zullen we inventief moeten zijn willen we de selectie goed kunnen versterken. Weliswaar gaan belangrijke spelers weg, dat wil niet zeggen dat we er per definitie op achteruit gaan.’’
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_69730165
quote:
'Feyenoord denkt aan Beasley'

Feyenoord lijkt een alternatief te hebben gevonden mocht een eventuele transfer van Sekou Cissé naar Rotterdam-Zuid niet doorgaan, DaMarcus Beasley (27) is kandidaat om de Stadionclub te versterken zo meldt Soccer365.com. Zijn voormalig werkgever PSV is echter ook geïnteresseerd, evenals het Spaanse Espanyol.

DaMarcus Beasley speelt momenteel bij Glasgow Rangers, daar kwam de Amerikaanse buitenspeler terecht nadat hij bij PSV op een zijspoor was beland. De Eindhovenaren pikte de zeer gewaardeerde international destijds op bij Chicago Fire.

Zaakwaarnemer Lyle Yorks bevestigd de interesse van enkele clubs. 'Het klopt dat er uit verschillende windstreken interesse is,' aldus de belangenbehartiger. 'Daaronder bevinden zich clubs uit Spanje en Nederland.'
  vrijdag 5 juni 2009 @ 10:08:58 #162
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69730809
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 09:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
edit: Klopt geen reet van bovenstaand bericht. Lees het officiële bericht maar: http://soccer365.com/americans_abroad/story_4609152004.php
quote:
S365 Exclusive: Dutch Interest For Beasley
2009-06-04 15:14:12

by Greg Seltzer for Soccer365

Rangers winger DaMarcus Beasley has several European parties chatting him up about a summer move after falling out of favor at Ibrox this term, Soccer 365 has learned.

At least two Eredivisie teams and one La Liga team are now sizing up the U.S. international, who has reportedly been told he is free to find a new employer.

"He has interest from all over," Lyle Yorks confirmed to Soccer365. "There's a team in Spain and teams in Holland."

The lead suspect in the Netherlands is former club PSV Eindhoven, who are now under the leadership of familiar face Fred Rutten. The new boss was Guus Hiddink's assistant during Beasley's two season with the Farmers and attempted to swing a deal for the speedster last season while in charge of Schalke 04.

Previous admirers in the two countries include Espanyol, Feyenoord and Osasuna, while several other Dutch top flighters are known to be currently looking to reload their flank arsenal due to recent or impending transfers out.

After making a solid impact in his first six months with Rangers, Beasley appeared in only 12 contests across all competitions for the Light Blues this past season.
Feijenoord had in het verleden interesse voor Beasley.

[ Bericht 62% gewijzigd door Happel op 05-06-2009 10:11:34 ( ) ]
Elite
Tegen TTIP
pi_69731603
Geruchten die niet kloppen-teller: 1

Laat het nieuwe seizoen maar weer snel beginnen, al die verhaaltjes de hele tijd..
"..and in my brain it's going wrong.."
  vrijdag 5 juni 2009 @ 10:40:26 #164
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69731663
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 10:38 schreef Staanplaats het volgende:
Geruchten die niet kloppen-teller: 1
Si.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 5 juni 2009 @ 10:42:30 #165
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69731734
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 10:38 schreef Staanplaats het volgende:
Laat het nieuwe seizoen maar weer snel beginnen, al die verhaaltjes de hele tijd..
Ik heb voor het eerst in mijn leven dat de zomerstop mij niet lang genoeg kan duren.
pi_69731930
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 10:42 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ik heb voor het eerst in mijn leven dat de zomerstop mij niet lang genoeg kan duren.
Ben je lekker mee, met de kortste zomerstop sinds tijden

Ik wil gewoon de nare smaak van het afgelopen seizoen weggespoeld hebben, ergens heb ik gewoon de stille hoop dat dit volgend seizoen gaat gebeuren.
"..and in my brain it's going wrong.."
  vrijdag 5 juni 2009 @ 10:52:20 #167
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69732031
Ik heb er vooralsnog erg weinig vertrouwen in. Zal wel weer zo'n seizoen vol ergernissen zijn, met je billen bloot door heel Nederland etc.
pi_69732288
quote:
Schandalig dat dit kan.. bedreiging anti semitisme en nog meer... Oh ja het zijn natuurlijk geen marokkaanse schoffies die dit zingen en dan mag het
  vrijdag 5 juni 2009 @ 11:04:13 #169
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69732366
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:01 schreef Chadi het volgende:

[..]

Schandalig dat dit kan.. bedreiging anti semitisme en nog meer... Oh ja het zijn natuurlijk geen marokkaanse schoffies die dit zingen en dan mag het
Je moet het in de juiste context plaatsen, hè.
Elite
Tegen TTIP
pi_69732567
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:13 schreef Juk het volgende:

[..]

Wie was die user die in zijn onderschrift de quote van Bosz had staan over Engelaar en zijn te lage niveau? Dat had hij dus toch goed gezien, die Peter Bosz. We hebben in hem een geweldenaar laten gaan, eeuwig zonde zeg.
Was dat niet DirkKuijt? Jullie mochten willen dat Bosz er momenteel nog zat, dan man heeft meer inzicht dan menigeen wil doen geloven.

Ben wel benieuwd hoe het volgend seizoen gaat draaien. Ik denk dat het ook grotendeels afhangt van El Ahmadi, als die door gaat breken dan zie ik Feyenoord er voetballend ook wel helemaal bovenop komen. Mits er tenminste niet teveel kwaliteit verkocht gaat worden.
pi_69732741
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Je moet het in de juiste context plaatsen, hè.
Ik weet heus wel in welke context maar ik vind het gewoon ziek als je hoort dat joden aan het gas moeten enzo.

En dat rotterdam plat moet en al die onzin. Hou het bij voetbal... moedig je eigen team aan .. steun het voetbal.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 11:19:16 #172
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69732856
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:10 schreef Blawh het volgende:

[..]

Was dat niet DirkKuijt? Jullie mochten willen dat Bosz er momenteel nog zat, dan man heeft meer inzicht dan menigeen wil doen geloven.
Ehmm... nee
pi_69732906
Trouwens leveren die gasten nou nog geld in of gaan ze op dezelfde voet verder?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 11:26:51 #174
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_69733085
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:15 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik weet heus wel in welke context maar ik vind het gewoon ziek als je hoort dat joden aan het gas moeten enzo.

En dat rotterdam plat moet en al die onzin. Hou het bij voetbal... moedig je eigen team aan .. steun het voetbal.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  vrijdag 5 juni 2009 @ 11:31:44 #175
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69733233
Op de wedstrijddag hoort het erbij vind ik. Altijd wel lekker zo'n extreem opgeklopt en agressief sfeertje.
Helaas dit seizoen zonder uitpubliek, daar gaat alle lol...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')