abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juni 2009 @ 00:09:08 #251
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69813647
Van Geel wil zeker 4 miljoen?
pi_69813707
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mogelijk is Brian van Loo wel beschikbaar
Middelmaat, dan kan je nog beter Mulder int goal zetten.
  maandag 8 juni 2009 @ 00:27:28 #253
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_69814092
Net maar even de klantenservice gemailt over de kansloze regeling voor een uitkaart.
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van de belachelijke procedure voor het verlengen van een silvercard (waarmee je dit seizoen waarschijnlijk alleen kans maakt op het bemachtigen voor een kaartje voor Sparta uit) heb ik besloten niet mee te doen aan deze ongein. Graag wil ik mijn silvercard laten omzetten in een normale seizoenkaart.

Met vriendelijke groet,

De_slagert
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
  maandag 8 juni 2009 @ 00:29:38 #254
185115 Juk
Misschien
pi_69814144
Ochoa zou wel geniaal zijn om aan te trekken.

Die levert over 2 jaar een hoop centjes op en dan is Mulder er ook klaar voor.

Maar ik denk dat hoop vader is van de gedachte.
The only thing I fear is my MoM
  maandag 8 juni 2009 @ 00:48:42 #255
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69814534
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mogelijk is Brian van Loo wel beschikbaar
Mag Feyenoord gratis op komen halen, misschien krijgen ze zelfs geld toe.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69818179
quote:
Keuring voor Dani Fernandez
Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Feyenoord-aanwinst Dani Fernandez komt woensdag naar Rotterdam voor de medische keuring en ondertekening van zijn driejarig contract. ,,Ik ben blij dat na drie maanden alles eindelijk wordt afgerond. Dit is de langst durende transfer in mijn hele carrière”, aldus de Oekraïense spelersmakelaar Dmitri Selyuk, die Fernandez begeleidt.

maar hebben ze hem nou gekocht of gehuurd?
pi_69819512
Ingezonden: Brief uitkaart
ma, 08/06/2009 - 06:52
Wat ben ik blij dat ik me niet meer hoeft te gedragen zoals Adolf Feyenoord dat wil.

Wat nu weer? Nou, de uitkaart wordt vernieuwd. Of iedere supporter een nieuwe foto in wil leveren, gemaakt bij een paar speciale zaken die Feyenoord heeft geselecteerd. Oke, daar zit je dan in Groningen, verplicht om een foto te laten maken bij een zaakje in Rotterdam. Kosten: 10 euro Excl. heen- en terugreis. En zoals we dat zijn gewend van Feyenoord: deze kosten moet de supporter zelf betalen (uitkaart wordt daardoor niet 10 euro goedkoper).

Maar dan komt het allerergste: Feyenoord stuurt met de brief een stuk wit papier mee met daarop een code. Deze code dien je onder je hoofd te houden als de foto wordt gemaakt. Deze foto, met nummer onder je hoofd dien je vervolgens op te sturen naar Feyenoord.

Mijn hemel, waar is Feyenoord mee bezig? Straks zit het uitvak vol met gestreepte pakken zonder zakken die je aan moet tijdens een uitwedstrijd, want tijdens de welbekende combi's wordt je al als slaaf/beest/gevangene behandeld. Nu deze foto met code onder je kin! Op dit pak staat je corresponderende nummer. Dus of je wel het goede pak aan wilt hebben, anders klopt het weer niet.

Bij misdraging in het uitvak (je gooit je kauwgompje op de grond, gooit je bekertje net naast de vuilnisbak of je steekt je middelvinger op) dan krijg je een nieuw pak, met lange mouwen die doorlopen tot op je rug. Vastgenaaid. Een Hannibal Lector-mondkapje erbij voor degene die zijn of haar tong uitsteekt naar de grensrechter en vergeet niet de enkelband met GPS-signaal zodat men ook door de weeks weet waar je uithangt. Wat is het volgende?

Ik heb Eredivisie Live. Word ik straks thuis ook gefilmd zodat men kan zien als ik de scheidsrechter voor paardelul uitmaak? Als mijn zwager vanuit Dordt bij mij komt kijken, moet hij dan met verplichte combi naar mij afreizen? Mag ik het huis nog wel uit in de rust? Of is men bang dat ik op straat (als ik buiten een sigaretje rook) een supporter van de tegenpartij tegen het lijf loopt? Wordt al het bier uit mijn koelkast voorafgaand aan de wedstrijd vervangen door Amstel Lite?

Feyenoord, ik ben er eigenlijk een beetje klaar mee.

Phyrexian

Bron: www.lunaticnews.nl
  maandag 8 juni 2009 @ 10:46:39 #258
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69819616
Bullshit dat hij helemaal naar Rotterdam moet rijden, in Groningen heb je 4 pasfotostudio's die bij het desbetreffende keten zijn aangesloten.
pi_69819725
Voor mij ook geen Silvercard denk ik.
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:43 schreef Luni het volgende:
Ik heb Eredivisie Live. Word ik straks thuis ook gefilmd zodat men kan zien als ik de scheidsrechter voor paardelul uitmaak? Als mijn zwager vanuit Dordt bij mij komt kijken, moet hij dan met verplichte combi naar mij afreizen? Mag ik het huis nog wel uit in de rust? Of is men bang dat ik op straat (als ik buiten een sigaretje rook) een supporter van de tegenpartij tegen het lijf loopt? Wordt al het bier uit mijn koelkast voorafgaand aan de wedstrijd vervangen door Amstel Lite?
pi_69819741
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:46 schreef Kopbal het volgende:
Bullshit dat hij helemaal naar Rotterdam moet rijden, in Groningen heb je 4 pasfotostudio's die bij het desbetreffende keten zijn aangesloten.
Boeiend, het is gewoon achterlijk.
  maandag 8 juni 2009 @ 10:53:55 #261
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69819821
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:51 schreef Ruud het volgende:

[..]

Boeiend, het is gewoon achterlijk.
Het stukje van hem is achterlijk ja. Kankeren op iets zonder feitenkennis, beetje matig.
  maandag 8 juni 2009 @ 11:17:00 #262
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69820447
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:53 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Het stukje van hem is achterlijk ja. Kankeren op iets zonder feitenkennis, beetje matig.
Niks achterlijks aan. Ja, hij heeft de brief niet helemaal goed gelezen, maar verder heeft hij gelijk.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 8 juni 2009 @ 11:24:57 #263
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69820688
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:17 schreef Happel het volgende:

[..]

Niks achterlijks aan. Ja, hij heeft de brief niet helemaal goed gelezen, maar verder heeft hij gelijk.
Oh, daar ben ik het wel mee eens. Ik vind het gewoon moeilijk om zo'n ingezonden stuk serieus te nemen als er iets instaat wat in de verste verte niet klopt.
  maandag 8 juni 2009 @ 11:34:30 #264
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69820945
quote:
Gentenaar kiest voor VVV-Venlo
Gelukkig maar.
  maandag 8 juni 2009 @ 11:44:38 #265
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69821261
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:24 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Oh, daar ben ik het wel mee eens. Ik vind het gewoon moeilijk om zo'n ingezonden stuk serieus te nemen als er iets instaat wat in de verste verte niet klopt.
Sommige figuren hebben nu eenmaal hun emoties niet zo snel op orde. Dan krijg je dat hè
Elite
Tegen TTIP
  maandag 8 juni 2009 @ 11:54:58 #266
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69821608
De foto met die oproepbrief voorgehouden wordt trouwens gelijk verscheurd zodra je seizoenskaart is aangemaakt en is puur zodat ze je foto niet kwijt kunnen raken. Althans, dat staat in de brief.

Ik weet het nog niet zo goed, vind het sowieso belachelijk dat ik niet zelf een fotootje kan opsturen. 10 euro is ook gewoon belachelijk, reken dat bedrag dan bij je SCC in zodat supporters niks hoeven te betalen. Aan de andere kant begrijp ik dat ze van elke supporter het liefst nieuwe foto's willen en die 3 of 4 keer in het jaar dat ik gebruik maak van m'n silvercard heb ik er wel plezier van.
pi_69822619
Volgens de zaakwaarnemer van Fernandez is de transfer eindelijk rond. Woensdag medische keuring.
-
pi_69822800
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:34 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Gelukkig maar.
Zou een goede keeper geweest zijn voor jullie. Maar ik denk dat hij nooit in beeld is geweest bij Feyenoord, want als je moet kiezen tussen VVV en Feyenoord, kies je niet voor VVV
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 8 juni 2009 @ 12:43:06 #269
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69822884
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:54 schreef Kopbal het volgende:
De foto met die oproepbrief voorgehouden wordt trouwens gelijk verscheurd zodra je seizoenskaart is aangemaakt en is puur zodat ze je foto niet kwijt kunnen raken. Althans, dat staat in de brief.

Ik weet het nog niet zo goed, vind het sowieso belachelijk dat ik niet zelf een fotootje kan opsturen. 10 euro is ook gewoon belachelijk, reken dat bedrag dan bij je SCC in zodat supporters niks hoeven te betalen. Aan de andere kant begrijp ik dat ze van elke supporter het liefst nieuwe foto's willen en die 3 of 4 keer in het jaar dat ik gebruik maak van m'n silvercard heb ik er wel plezier van.
Dat Feijenoord nieuwe foto's wil begrijp ik ook wel. Niet meer dan logisch, maar dat mensen dan ook nog een nummertje moeten ophouden is belachelijk. Weinig verschil met ondertaand fenomeen.

De reden die ze opgeven, gaat er bij mij niet in.
Elite
Tegen TTIP
pi_69822909
quote:
Op maandag 8 juni 2009 12:38 schreef denthemen het volgende:

[..]

Zou een goede keeper geweest zijn voor jullie. Maar ik denk dat hij nooit in beeld is geweest bij Feyenoord, want als je moet kiezen tussen VVV en Feyenoord, kies je niet voor VVV
3 jaar eerste keeper bij VVV of gehaald worden voor een tussenjaar bij Feyenoord en afwachten wat er daarna met Mulder of Darley gebeurd...
  maandag 8 juni 2009 @ 12:46:49 #271
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69822968
quote:
De Feyenoord Supportersvereniging (FSV) en de websites, FRFC1908 en FR12 hebben gezamenlijk T-shirts laten maken met opdruk. Hierop afgebeeld staan Mario Been en Gerard Meijer

De shirts zijn incl. verzendkosten voor ¤ 10,00 per stuk te koop. De gehele opbrengst komt ten goede aan de door de actie “Voor Feyenoord Van Ons”. Koopt u zo’n fantastisch T-shirt(s), steunt u tegelijkertijd de actie. De shirts zijn alleen te verkrijgen in de maten M, L, XL en XXL.

Voor het bestellen van een T-shirt(s) moet u de velden invullen. Wilt u meerdere T-shirts bestellen: vult u dan bij het T-shirt van uw keuze het juiste aantal en de juiste maten in.

Bijv:
Veld: Shirt Meijer (wit) aantal*: 2.
Veld: Shirt Meijer (wit) maat*: M en XL

Wanneer u akkoord gaat met de voorwaarden drukt u op verzenden. Per mail krijgt u van ons bevestiging dat uw bestelling is aangekomen.

De kosten voor het T-shirt(s) moet u binnen vijf werkdagen overmaken naar rekeningnummer 160979348 t.n.v. de Feyenoord Supportersvereniging. o.v.v. actie-shirts. Nadat wij de betaling hebben ontvangen zenden wij de door u bestelde goederen binnen veertien dagen toe.

Mario Been en Gerard Meijer steunen de actie van harte. Zij gaven zonder bedenkingen hun toestemming voor het gebruik van hun portret, waarvoor wij hen van harte bedanken.
Bron
pi_69823296
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:24 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon moeilijk om zo'n ingezonden stuk serieus te nemen als er iets instaat wat in de verste verte niet klopt.
Dat moet je ook niet doen.
  maandag 8 juni 2009 @ 13:13:55 #273
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69823680
quote:
Oh mijn god. Dat mensen hier tijd in steken...
><(({°>
  maandag 8 juni 2009 @ 13:27:32 #274
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_69824030
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:54 schreef Kopbal het volgende:

Ik gebruikte hem voor Europees en ajax en sparta uit. Ik ga echt niet met die ongein meedoen voor alleen sparta uit waar je toch wel aan kaarten ken komen. Als die regeling voor ajax uit voorbij is zal het ook niet makkelijk worden met 1200 goldcards en 400 diamondcards. Die hele silvercard gaat gewoon nergens meer over.
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
  maandag 8 juni 2009 @ 13:56:48 #275
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_69824820
quote:
Op maandag 8 juni 2009 00:27 schreef De_Slagert het volgende:
Net maar even de klantenservice gemailt over de kansloze regeling voor een uitkaart.
[..]

belachelijk , Feyenoord
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')