Middelmaat, dan kan je nog beter Mulder int goal zetten.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mogelijk is Brian van Loo wel beschikbaar
quote:Geachte heer/mevrouw,
Naar aanleiding van de belachelijke procedure voor het verlengen van een silvercard (waarmee je dit seizoen waarschijnlijk alleen kans maakt op het bemachtigen voor een kaartje voor Sparta uit) heb ik besloten niet mee te doen aan deze ongein. Graag wil ik mijn silvercard laten omzetten in een normale seizoenkaart.
Met vriendelijke groet,
De_slagert
Mag Feyenoord gratis op komen halen, misschien krijgen ze zelfs geld toe.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mogelijk is Brian van Loo wel beschikbaar
quote:Keuring voor Dani Fernandez
Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Feyenoord-aanwinst Dani Fernandez komt woensdag naar Rotterdam voor de medische keuring en ondertekening van zijn driejarig contract. ,,Ik ben blij dat na drie maanden alles eindelijk wordt afgerond. Dit is de langst durende transfer in mijn hele carrière”, aldus de Oekraïense spelersmakelaar Dmitri Selyuk, die Fernandez begeleidt.
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:43 schreef Luni het volgende:
Ik heb Eredivisie Live. Word ik straks thuis ook gefilmd zodat men kan zien als ik de scheidsrechter voor paardelul uitmaak? Als mijn zwager vanuit Dordt bij mij komt kijken, moet hij dan met verplichte combi naar mij afreizen? Mag ik het huis nog wel uit in de rust? Of is men bang dat ik op straat (als ik buiten een sigaretje rook) een supporter van de tegenpartij tegen het lijf loopt? Wordt al het bier uit mijn koelkast voorafgaand aan de wedstrijd vervangen door Amstel Lite?
Boeiend, het is gewoon achterlijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:46 schreef Kopbal het volgende:
Bullshit dat hij helemaal naar Rotterdam moet rijden, in Groningen heb je 4 pasfotostudio's die bij het desbetreffende keten zijn aangesloten.
Niks achterlijks aan. Ja, hij heeft de brief niet helemaal goed gelezen, maar verder heeft hij gelijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:53 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het stukje van hem is achterlijk ja. Kankeren op iets zonder feitenkennis, beetje matig.
Oh, daar ben ik het wel mee eens. Ik vind het gewoon moeilijk om zo'n ingezonden stuk serieus te nemen als er iets instaat wat in de verste verte niet klopt.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Niks achterlijks aan. Ja, hij heeft de brief niet helemaal goed gelezen, maar verder heeft hij gelijk.
Sommige figuren hebben nu eenmaal hun emoties niet zo snel op orde. Dan krijg je dat hèquote:Op maandag 8 juni 2009 11:24 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik het wel mee eens. Ik vind het gewoon moeilijk om zo'n ingezonden stuk serieus te nemen als er iets instaat wat in de verste verte niet klopt.
Zou een goede keeper geweest zijn voor jullie. Maar ik denk dat hij nooit in beeld is geweest bij Feyenoord, want als je moet kiezen tussen VVV en Feyenoord, kies je niet voor VVVquote:
Dat Feijenoord nieuwe foto's wil begrijp ik ook wel. Niet meer dan logisch, maar dat mensen dan ook nog een nummertje moeten ophouden is belachelijk. Weinig verschil met ondertaand fenomeen.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:54 schreef Kopbal het volgende:
De foto met die oproepbrief voorgehouden wordt trouwens gelijk verscheurd zodra je seizoenskaart is aangemaakt en is puur zodat ze je foto niet kwijt kunnen raken. Althans, dat staat in de brief.
Ik weet het nog niet zo goed, vind het sowieso belachelijk dat ik niet zelf een fotootje kan opsturen. 10 euro is ook gewoon belachelijk, reken dat bedrag dan bij je SCC in zodat supporters niks hoeven te betalen. Aan de andere kant begrijp ik dat ze van elke supporter het liefst nieuwe foto's willen en die 3 of 4 keer in het jaar dat ik gebruik maak van m'n silvercard heb ik er wel plezier van.
3 jaar eerste keeper bij VVV of gehaald worden voor een tussenjaar bij Feyenoord en afwachten wat er daarna met Mulder of Darley gebeurd...quote:Op maandag 8 juni 2009 12:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zou een goede keeper geweest zijn voor jullie. Maar ik denk dat hij nooit in beeld is geweest bij Feyenoord, want als je moet kiezen tussen VVV en Feyenoord, kies je niet voor VVV
Bronquote:De Feyenoord Supportersvereniging (FSV) en de websites, FRFC1908 en FR12 hebben gezamenlijk T-shirts laten maken met opdruk. Hierop afgebeeld staan Mario Been en Gerard Meijer
De shirts zijn incl. verzendkosten voor ¤ 10,00 per stuk te koop. De gehele opbrengst komt ten goede aan de door de actie “Voor Feyenoord Van Ons”. Koopt u zo’n fantastisch T-shirt(s), steunt u tegelijkertijd de actie. De shirts zijn alleen te verkrijgen in de maten M, L, XL en XXL.
Voor het bestellen van een T-shirt(s) moet u de velden invullen. Wilt u meerdere T-shirts bestellen: vult u dan bij het T-shirt van uw keuze het juiste aantal en de juiste maten in.
Bijv:
Veld: Shirt Meijer (wit) aantal*: 2.
Veld: Shirt Meijer (wit) maat*: M en XL
Wanneer u akkoord gaat met de voorwaarden drukt u op verzenden. Per mail krijgt u van ons bevestiging dat uw bestelling is aangekomen.
De kosten voor het T-shirt(s) moet u binnen vijf werkdagen overmaken naar rekeningnummer 160979348 t.n.v. de Feyenoord Supportersvereniging. o.v.v. actie-shirts. Nadat wij de betaling hebben ontvangen zenden wij de door u bestelde goederen binnen veertien dagen toe.
Mario Been en Gerard Meijer steunen de actie van harte. Zij gaven zonder bedenkingen hun toestemming voor het gebruik van hun portret, waarvoor wij hen van harte bedanken.
Dat moet je ook niet doen.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:24 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon moeilijk om zo'n ingezonden stuk serieus te nemen als er iets instaat wat in de verste verte niet klopt.
Oh mijn god. Dat mensen hier tijd in steken...quote:
Ik gebruikte hem voor Europees en ajax en sparta uit. Ik ga echt niet met die ongein meedoen voor alleen sparta uit waar je toch wel aan kaarten ken komen. Als die regeling voor ajax uit voorbij is zal het ook niet makkelijk worden met 1200 goldcards en 400 diamondcards. Die hele silvercard gaat gewoon nergens meer over.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:54 schreef Kopbal het volgende:
De foto met die oproepbrief voorgehouden wordt trouwens gelijk verscheurd zodra je seizoenskaart is aangemaakt en is puur zodat ze je foto niet kwijt kunnen raken. Althans, dat staat in de brief.
Ik weet het nog niet zo goed, vind het sowieso belachelijk dat ik niet zelf een fotootje kan opsturen. 10 euro is ook gewoon belachelijk, reken dat bedrag dan bij je SCC in zodat supporters niks hoeven te betalen. Aan de andere kant begrijp ik dat ze van elke supporter het liefst nieuwe foto's willen en die 3 of 4 keer in het jaar dat ik gebruik maak van m'n silvercard heb ik er wel plezier van.
quote:Op maandag 8 juni 2009 00:27 schreef De_Slagert het volgende:
Net maar even de klantenservice gemailt over de kansloze regeling voor een uitkaart.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |