Nee, dikke faler. Tracy Morgan is echt weer zo standaard als de schijt die elke dag uit m'n reet komt lopen. Gooi een neger-familie'tje bij elkaar met twee kids en een stel neger-vrienden en laat ze de ene na de andere standaardgrap maken die je in duizenden andere comedy's tegenkomt. Nee, de Tracy Morgan show is een dikke faal, in 30 Rock is dat karakter een stuk leuker.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:15 schreef Ordinair het volgende:
Tracey Morgan show is echt wel grappig.
Komt dat goed uit... want Donna zal jou ook nooit lekker gaan vinden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:03 schreef RickoKun het volgende:
PS: Die Donna heb ik nooit lekker gevonden met dat logge lichaam, moet je haar maar lelijk zien wezen in zo'n andere serie
DUMBASS.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:10 schreef RickoKun het volgende:
btw serieus negers, wat is er leuk aan (die hele show) Red Forman?
Het enige garpje van hem is: "HOW ABOUT MY FOOT IN YOUR ASS?!"
Je merkt ook in de laatste afleveringen dat de lol er een beetje af is voor ze. En die Randy kan totaal niet acteren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:47 schreef Ziewoarut het volgende:
Kelso en Red vind ik de grappigste karakters in de serie.
Hyde, Eric en Jackie hebben ook wel leuke rollen.
Helaas gaan Kelso en Eric weg op het einde en vanaf dan gaat de serie echt zwaar achteruit.
Behalve dat twee leuke mensen weg gaan gaat de rest van de cast er ook op achteruit.
Hyde heeft niemand meer om zijn pijlen op af te vuren en Donna was eigenlijk alleen leuk als ze met Eric was.
Verder is Fez alleen leuk als bijfiguur en na het vertrek van Kelso en Eric is zijn rol groter geworden om het gat op te vullen, hetgeen ik vrij irritant vind.
Het dieptepunt is nog wel die pijnlijk onleuke Randy die er bij komt op een gegeven moment.
Bedoel je October Road? Daar was ze echt niet zo slecht hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
PS: Die Donna heb ik nooit lekker gevonden met dat logge lichaam, moet je haar maar lelijk zien wezen in zo'n andere serie
30 rockquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:38 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Nee, dikke faler. Tracy Morgan is echt weer zo standaard als de schijt die elke dag uit m'n reet komt lopen. Gooi een neger-familie'tje bij elkaar met twee kids en een stel neger-vrienden en laat ze de ene na de andere standaardgrap maken die je in duizenden andere comedy's tegenkomt. Nee, de Tracy Morgan show is een dikke faal, in 30 Rock is dat karakter een stuk leuker.
Mee eens. Al die puur negerseries zijn barslecht. Uitgezonderd de fresh prince uiteraard.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:38 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Nee, dikke faler. Tracy Morgan is echt weer zo standaard als de schijt die elke dag uit m'n reet komt lopen. Gooi een neger-familie'tje bij elkaar met twee kids en een stel neger-vrienden en laat ze de ene na de andere standaardgrap maken die je in duizenden andere comedy's tegenkomt. Nee, de Tracy Morgan show is een dikke faal, in 30 Rock is dat karakter een stuk leuker.
Inderdaad. Moet tie dit maar eens bekijken:quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bedoel je October Road? Daar was ze echt niet zo slecht hoor![]()
[ afbeelding ]
Fresh-Princequote:Op donderdag 4 juni 2009 16:51 schreef Repeat het volgende:
[..]
Mee eens. Al die puur negerseries zijn barslecht. Uitgezonderd de fresh prince uiteraard.
Wist je trouwens dat zij wat met Christopher Masterson (Francins van Malcolm in the Middle) had, die weer de broer is van Danny Masterson (Hyde).quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:53 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Inderdaad. Moet tie dit maar eens bekijken:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=laura%20prepon&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
En als hij haar dan nog niks vindt, weten we meteen zijn geaardheid
Ik hou inderdaad ook van photoshopquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:53 schreef Walter81 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:53 schreef Walter81 het volgende:
[..]
quote:
niet dat ik al zo lang geregistreerd ben..quote:geregistreerd op: maandag 30 maart 2009 @ 09:58
Fake! Dat is gewoon een faal van die Turkse site.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het nou niet heel indrukwekkend. En die kleding maakt het ook niet veel beter.
Niet lauriequote:Op donderdag 4 juni 2009 19:46 schreef Gabbylicious het volgende:
HOUD ALLEMAAL JULLIE BEK.
EEN VOOR EEN ZOUDEN JULLIE JACKIE EN DONNA DOEN, EN LAURIE OOK (ZELFS DIE VAN DE EERSTE PAAR SEIZOENEN).
Net als of jullie ook maar een keus hebben
Oja;
30 Rock
Weeds
Jij zou Laurie niet weigeren. En zo wel, ben je FOKKING HOMO!!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet laurieLiever die vrouw van Hyde (Samantha)
Quagmire zou er geen probleem mee hebbenquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:49 schreef J.Herrer het volgende:
Ik zou nooit een rooie doen![]()
Met blond haar ziet ze er al wel iets beters uit maar blijft een redhead
Doenquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:49 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Jij zou Laurie niet weigeren. En zo wel, ben je FOKKING HOMO!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |