abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69656808
Awhhh Duchess! Wat is ze mooi! Dat neusje! En die tweede foto
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69656810
oh wat een prachtige echo Duch!!
Die onderste is echt
En die hamburger is heeeeel duidelijK!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69656815
Renz,

Nou, het was het allemaal waard, want voor al die dikke-vissen-moeite heb je Juul gekregen!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_69656832
Ze is ongeveer 1156 gram, haar voetjes zijn 5cm
En ze heeft een jacuzzi om in te zwemmen volgens de echoscopiste

Ze beweegt heel veel met haar handjes, haar handjes zijn 'open', geen vuistjes, dat zou betekenen dat ze heel ontspannen is en het erg naar haar zin heeft

Ze ligt ook niet meer in stuit, is gelukkig weer helemaal gedraaid Haar hoofdje ligt nu op mijn blaas
#geen
pi_69656841
Duchess mooie echo's zeg!! Super!

Wat hier trouwens echt helpt tegen het vocht in mijn voeten is een stukje wandelen, mijn voeten zijn dan echt daarna meteen een stuk minder dik
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:31:50 #31
35189 Troel
scherp en bot
pi_69656852
Wat een mooie echo Duch en Juup

Ik had gisteren wel mooie foto's meegekregen, maar in zo'n groot formaat dat scannen niet lukt. Jammer, want ik had ze graag op Purks website willen zetten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69656863
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 09:26 schreef innepin het volgende:
Knuffel voor alle walvissen laatste loodjesdames! Het ís ook gewoon zwaar hoor. En dan ben je ook nog es nieuwsgierig naar je kindje natuurlijk.. Sterkte!
En huupske ook, ook al ben je nog niet op 't einde pufclubjuf gaf trouwens een tip voor olifantenpootjes, om zittend met je voeten op de vloer steeds van hiel naar teen te gaan, alsof je een soort stapjes maakt. Schijnt te helpen
oooooh ik wil echt niet de indruk wekken dat ik het enorm zat ben of dat ik het net zo zwaar heb als de LLM's hoor sorry als dat zo overkomt
ik ben het helemaal nog niet zat en we gaan vrolijk verder enzo (alsof je een andere keus hebt haha ) maar ik merk wel dat het wel echt zwaarder wordt, vooral lichamelijk en gister vroeg ik me echt even af hoe dat allemaal nog moet gaan groeien enzo nog 2 maanden.

Duchess wat is ze mooi! wat een toffe beelden!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69656880
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 09:30 schreef DuchessX het volgende:
Ze beweegt heel veel met haar handjes, haar handjes zijn 'open', geen vuistjes, dat zou betekenen dat ze heel ontspannen is en het erg naar haar zin heeft

Wat een mooie foto's Duchess en Juup! Super lief!
pi_69656883
Kan je er geen foto van maken Troel?
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:33:52 #35
35189 Troel
scherp en bot
pi_69656898
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 09:33 schreef tessie het volgende:
Kan je er geen foto van maken Troel?
Dat zou ik kunnen proberen inderdaad
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69656940
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 09:32 schreef huuphuup het volgende:
oooooh ik wil echt niet de indruk wekken dat ik het enorm zat ben of dat ik het net zo zwaar heb als de LLM's hoor sorry als dat zo overkomt
Maar Huup, als ik naar jouw beentjes kijk, dan schrik ik ook een beetje!, want daar heb ik dan weer nauwelijks last van gehad. Dus alle zwaarte is relatief!
pi_69656962
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 09:35 schreef oeke het volgende:

[..]

Maar Huup, als ik naar jouw beentjes kijk, dan schrik ik ook een beetje!, want daar heb ik dan weer nauwelijks last van gehad. Dus alle zwaarte is relatief!
lief

Troel foto ervan maken idd doe ik ook altijd, is wel iets minder duidelijk maar och.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:38:06 #38
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69656983
duchess uberschattig <3

LLM

En voor de bollies met klachten ook
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:52:19 #39
100412 mefke79
komt goed!
pi_69657222
Effe over vocht in benen, voeten, handen enz..de verklaring is dat je hart het niet meer zo goed voor elkaar krijgt om al het vocht van daar beneden "mee naar boven" te nemen. Oorzaak is geloof ik deels hormonaal. En ja, dan helpt bewegen dus omdat je daarmee je bloedsomloop stimuleert. En dan kan je dus lopen, maar ook je voeten bewegen op de plaats. En natuurlijk omhoog leggen want dan hoeft het minder tegen de zwaartekracht in omhoog te gaan.
Ik ga sinds gisteren maar weer even 'vrijgezel' door het leven. Had mijn trouwring om, maar kon em bijna niet meer af na de zwangerschapsgym. Dat is het me niet waard, dus hij ligt nu keurig bij mijn bed in plaats van om mijn vinger, al voelt het erg kaal zo zonder ringen.
Ook lekker schaammomentje gisteren: we hadden extra lang gym en halverwege was een ontspanningsoefening gepland. Die ging heeeeel goed, want ik viel in slaap . Werd gelukkig snel weer wakker (doordat ik begon te kwijlen... ) maar toch...
En meiden, tuurlijk ben je het af en toe beu, zeker als je gewoon je kleintje in je armen wilt hebben!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:53:35 #40
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69657253
Ooooh Duchess je woont echt heeel heel erg dichtbij mij en wat een fraaie hamburger show je ons

dames met de laatste loodjes sterkte meiden ik hoop dat de baby's snel komen het is er iig mooi weer voor om buiten te gaan spelen.
Mama van Isa en Ties
pi_69657273
Mefke Wij deden gisteren op de pufclub ook ontspanningsoefeningen, toen zeiden we nog tegen elkaar dat we hoopten niet in slaap te vallen hihi.
En mijn ringen passen ook niet meer goed Voelt inderdaad erg kaal.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:55:45 #42
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69657296
haha mefke!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:55:49 #43
35189 Troel
scherp en bot
pi_69657297
Ik heb mijn trouwring niet lang omgehad
Heb heb onlangs kleiner laten maken, maar desondanks hangt hij gewoon om een ketting om mijn nek, want hij is veel te ruim.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69657332
Mefke! haha
ik draag mn ring aan een ketting om mn nek. Het voelt kaal maar zo heb ik ze wel een soort van 'om' zeg maar
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69657356
ik krijg juist alleen maar dikkere enkels van wandelen..

heb gister mijn ring ook maar afgedaan, zat niet echt lekker meer..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69657495
Laatste loodjes dames, sterkte ... hopelijk dienen de beebs zich snel aan

BJ, wat super dat iedereen zo enthiosiast reageerde!

Duchess, wat een mooi meisje! .

Ik ben nog in twijfel of ik de 3d echo wil laten doen, lijkt me geweldig om ons mannetje nog een keer te bekijken... maar het kost ook weer extra geld . Wat kost zo'n echo ongeveer en wanneer is de beste tijd om die te laten maken?
pi_69657544
Martine, die van ons kostte volgens mij 95 euro. Het mooest is tussen de 25 en 27 weken omdat dan het gezichtje en de wangetjes wat meer vorm hebben.
Als je te vroeg gaat krijg je een beetje een aliengezichtje en als je te laat gaat zie je bijna niets meer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:09:33 #48
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69657560
Duch en Juup wat een mooie plaatjes van jullie prachtige meisje zeg
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:12:17 #49
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_69657621
kom me even in het nieuwe deeltje melden... Heb waarschijnlijk héél wat gemist... sorry daarvoor.. maar is ook zo lastig druk hier...
pi_69657817
Mefke!

Ik droeg mijn trouwring altijd om mijn middelvinger, maar nu zit ie om mijn ringvinger, omdat ie ook niet meer paste...

Martine, ik heb de 3D echo met 26 weken laten doen. Vond het echt super gaaf, ben heel blij dat ik het gedaan heb... En het kost meestal rond de 100 euro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')