abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 juni 2009 @ 22:33:25 #151
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_69988351
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:17 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Misschien had Qwea 't al maar ze is niet naar de dokter geweest dus komen we daar nooit meer achter. De symptomen zijn ook zo lekker vaag en algemeen: "niet iedereen had last van de luchtwegen" kortom: als je je niet zo lekker voelt heb je dus H1N1 of hoe ze 't tegenwoordig ook noemen.
we'll never know...

Geen zorgen, ik leef nog steeds!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 12 juni 2009 @ 23:31:43 #152
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_69990058
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:30 schreef Prowl het volgende:
Ik denk dat ik nu maar bang moet worden, ik ben nu grieperig terwijl ik dat normaal alleen in de winter periode ben

Ik dacht eerst dat het van de hooikoorts kwam maar het word erger

Toch maar ff opletten dat ik niet ga knorren

Massa Hysterie FTW!
Ik ben nog steeds niet 100% beter
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_69991037
Ik sprak vandaag ook iemand die ziek begon te worden, maar dat was een neger, die zijn veel te lui om ziek te worden. (En dat zei ie zelf )

Maar was wel even bang dat ik ook ziek zou worden, maar gelukkig nog nergens last van
pi_69994649
AMSTERDAM - De Nederlander met Mexicaanse griep die is opgenomen een intensive care. "Het gaat helemaal niet goed met hem", zegt RIVM-arts Jim Steenbergen zaterdag in het AD.

De man, die in Nederland besmet is geraakt, is met een zware longontsteking opgenomen. Hij ligt geïsoleerd in een academisch ziekenhuis, schrijft de krant.

Hulpverleners die hem verzorgen, dragen brillen, schorten en mondkapjes. Ook worden zij uit voorzorg behandeld met virusremmers.

klik
pi_69995438
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 09:38 schreef wapwip het volgende:
AMSTERDAM - De Nederlander met Mexicaanse griep die is opgenomen een intensive care. "Het gaat helemaal niet goed met hem", zegt RIVM-arts Jim Steenbergen zaterdag in het AD.

De man, die in Nederland besmet is geraakt, is met een zware longontsteking opgenomen. Hij ligt geïsoleerd in een academisch ziekenhuis, schrijft de krant.

Hulpverleners die hem verzorgen, dragen brillen, schorten en mondkapjes. Ook worden zij uit voorzorg behandeld met virusremmers.

klik
Wat een raar bericht. Willen ze ons nou bang maken of wat=
  zaterdag 13 juni 2009 @ 10:32:07 #156
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_69995486
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 10:28 schreef byah het volgende:

[..]

idd
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 13 juni 2009 @ 10:32:50 #157
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_69995496
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 10:28 schreef byah het volgende:

[..]

Ja dat is nou onze media
anyway ik zie het allemaal wel, ga over 2,5 week naar thailand..

Gewoon zo gezond mogelijk proberen te eten en normaal te slapen
Wordt je ziek.. nou dan wordt je ziek denk ik dan maar, en heus ik knijp hem ook wel maar wat doe je er tegen?> zie bovenstaande.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zaterdag 13 juni 2009 @ 10:50:49 #158
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_69995805
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 09:38 schreef wapwip het volgende:

klik
Ook bij de "gewone" griep heb je kans op de IC te belanden, je kan pech hebben en zware longontsteking krijgen. Beetje hysterische berichtgeving.
Hallon!
pi_69995968
Het worden er steeds meer in Nederland en helaas van genoeg mensen die in Verenigde Staten op bezoek zijn geweest en het daar hebben opgelopen. Daar hebben ze het echt niet in de hand.
pi_69996119
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:00 schreef StephanL het volgende:
Het worden er steeds meer in Nederland en helaas van genoeg mensen die in Verenigde Staten op bezoek zijn geweest en het daar hebben opgelopen. Daar hebben ze het echt niet in de hand.
In marokko woedt het virus ook, en de wind hoeft dan meer één keer de verkeerde kant op te staan en het virus komt mee met het woestijnzand.
pi_69996798
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:12 schreef buachaille het volgende:
http://www.westonline.nl/nieuwsitem/31399
5 mensen in Oude Wetering, Zuid Holland zijn besmet geraakt met de swine flu.
Ik woon in Oude Wetering en ik weet dat een kind dus die griep heeft, maar dat hij ook naar school is geweest en naar de BSO.
Het enige dat die familie nu moet doen is thuisblijven. Van Quarantaine is geen sprake.
Als ik het goed heb begrepen heeft de griep een incubatietijd van 30 dagen, dus ik vraag me af of er nog meer mensen hier bekend worden die het virus met zich mee dragen.
Tralalalaaa
pi_69998050
quote:
Griep bij nog twee Veenders

De Mexicaanse griep heeft in Roelofarendsveen en Oude Wetering nog eens twee slachtoffers gemaakt. De geïnfecteerden stonden in contact met het gezin uit Oude Wetering, waarvan gisteren bekend werd dat het aan de griep lijdt. Eén van de gezinsleden liep de griep op tijdens een zakenreis in de Verenigde Staten.

GGD-arts Anton Dalhuijsen en zijn collega's hebben de afgelopen week alle personen onderzocht die in direct contact stonden met het getroffen gezin.

De GGD rukte afgelopen zaterdagavond uit, toen de 11-jarige zoon van het echtpaar ziek werd tijdens een voetbalkamp. Zeven andere jongens, die met het slachtoffer in contact stonden, bleken niet besmet te zijn met de Mexicaanse griep. Omdat de jongen sinds de ziekmelding steeds thuis is gehouden, bestaat er geen gevaar voor besmetting van schoolkinderen in Oude Wetering of Roelofarendsveen.

Sinds de eerste melding, een week geleden, heeft de GGD dertien mensen getest die niet besmet bleken en vijf, die het H1N1-virus wél onder de leden bleken te hebben (inclusief het gezin). Iedereen, besmet of niet, moet het virusremmende middel Tamiflu slikken. Dit medicijn maakt geen eind aan de griep, maar zorgt voor een milder verloop. Tamiflu voorkomt ook besmettingen. Daarnaast stellen de GGD en het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieuhygiëne (RIVM) de eis dat de zieken tien dagen binnen blijven. Bij de eerste gevallen wilde het RIVM ook nog dat de zieken binnenshuis mondkapjes dragen, maar dat hoeft niet meer.
Het komt wel erg dichtbij nu
pi_69998816
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:37 schreef Take_A_Picture het volgende:

[..]

Als ik het goed heb begrepen heeft de griep een incubatietijd van 30 dagen
Err, what? Waar haal je dat vandaan?
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_69999471
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:08 schreef buachaille het volgende:

[..]

In marokko woedt het virus ook, en de wind hoeft dan meer één keer de verkeerde kant op te staan en het virus komt mee met het woestijnzand.
Wat lul je nou dom kerel, die dame heeft het gekregen in Canada. Het gaat hier om 1 geval die meteen is opgenomen. De kans dat je het in Nederland oploopt is 20 x groter.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70000238
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 13:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat lul je nou dom kerel, die dame heeft het gekregen in Canada. Het gaat hier om 1 geval die meteen is opgenomen. De kans dat je het in Nederland oploopt is 20 x groter.
Ik zit vooralsnog lekker veilig in Indonesie.
  Moderator zaterdag 13 juni 2009 @ 14:08:30 #166
236264 crew  capricia
pi_70001095
Ben benieuwd wanneer de eerste fokker geveld wordt...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_70002572
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 13:10 schreef Mutant01 het volgende:

Niet zo snel, er is een tweede geval ontdekt in marokko: http://www.map.ma/eng/sections/box2/second_case_of_h1n1/view

Je kan toch nog goed merken dat het land hopeloos achterloopt hé? De hele beschaafde wereld heeft het virus al en dan komt marokko er nog even achteraan sukkelen
pi_70002788
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:28 schreef buachaille het volgende:

[..]

Niet zo snel, er is een tweede geval ontdekt in marokko: http://www.map.ma/eng/sections/box2/second_case_of_h1n1/view

Je kan toch nog goed merken dat het land hopeloos achterloopt hé? De hele beschaafde wereld heeft het virus al en dan komt marokko er nog even achteraan sukkelen
Zelfde vliegtuig, dat telt niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70003805
Mooie map die constant geupdate wordt:

http://upload.wikimedia.o(...)_confirmed_cases.svg
Allah Al Watan Al Malik
pi_70004635
Weer een geval in Afrika: http://noticias.uol.com.b(...)13/ult611u81731.jhtm

Kaapverdische eilanden als ik dat vreemde portugees goed begrijp.
pi_70008714
Die jongen die ziek werd tijdens het voetbalkamp, waar moet je dan aan denken? Begon ie spontaan te niezen ofzo? Of hoesten? Hoe moet ik dat ziektebeeld voor me zien?
Zonder wrijving geen glans
  zondag 14 juni 2009 @ 23:08:08 #172
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70009671
Eerste Europese dode in Schotland.
The End Times are wild
pi_70009674
quote:
Op zondag 14 juni 2009 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die jongen die ziek werd tijdens het voetbalkamp, waar moet je dan aan denken? Begon ie spontaan te niezen ofzo? Of hoesten? Hoe moet ik dat ziektebeeld voor me zien?
o.a. Hoge koorts en je echt beroerd voelen
pi_70013515
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:21 schreef Mutant01 het volgende:
Mooie map die constant geupdate wordt:

http://upload.wikimedia.o(...)_confirmed_cases.svg
Doet me denken aan dat Pandemic 2 spelletje
http://www.crazymonkeygames.com/Pandemic-2.html
pi_70013540
Al die paniek vanwege een simpel griepje Je moet wel heel erg paranoia zijn wil je dit daadwerkelijk als een groot gevaar zien...
X
X
X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')