Nee, maar wel een oud-Ajacied. Cruijff en geld weigeren...quote:
Eerder.quote:
Later dan Neeskens. Het was geen Nederlander.quote:
quote:
Je had inderdaad het goede antwoord, dacht ook wel dat iemand hem snel zou radenquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De_Hertog +1
Heb mezelf gelijk ook het punt gegeven voor het terracottaleger.
Stand #1585quote:
Dat is goed. John Milton met Paradise lost was het antwoord.quote:
Vaagsel +1quote:
Nijmegen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:31 schreef vaagsel het volgende:
In welke stad staat de oudste katholieke universiteit ter wereld?
pulletje +1quote:
Een deel is goed, maar ik zal niet zeggen welk deel..quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:41 schreef vaagsel het volgende:
pfff.
Serena Williams vs Ivanovic, waarbij Williams won ?
Wiliams vs Wiliams?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:42 schreef pulletje het volgende:
[..]
Een deel is goed, maar ik zal niet zeggen welk deel..
We have a winner.. Het was 6-0 6-3 dus niet echt spannend nee..quote:
ach Funk. Ik zag pas een film waarin iemand voor dat woord werd uitgemaakt.....quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:54 schreef tomtomaat het volgende:
Eenis een gecastreerd exemplaar van een mannelijk rundvee-ras (stier).
Wat?
Roof +1quote:
Gordon!quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:11 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoe noem je een niet succesvol gecastreerde hengst?
Howdy Tongquote:
Als je de vraag letterlijk neemt: Een beest dat onnodig ernstige pijn lijdt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:11 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoe noem je een niet succesvol gecastreerde hengst?
Justin Timberlake!quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:31 schreef vaagsel het volgende:
Heb het gewiki'd. Heeft iets met niet ingedaalde teelballen te maken maar ik had er nog nooit van gehoord.
quote:
quote:was een Nederlands kookprogramma waarin bekende Nederlanders samen met chef-kok Cas Spijkers mochten koken terwijl zij over hun leven praatten.
Koken met sterren?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:45 schreef iggy_in_the_house het volgende:met dank aan de geesthint...
Welk programma?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |