Dat ligt toch aan Jan Smeets danquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:57 schreef Siniti het volgende:
Maar een band als Krezip haal je niet als vervanger voor een band als Depeche Mode
quote:Op woensdag 3 juni 2009 01:33 schreef vaagsel het volgende:
Raiders
Lees de OP even door of kijk hoe dit topic nu verloopt, dan heb je het vanzelf door. Je hebt het in ieder geval goed, nu mag je een nieuwe vraag stellen. Oh, en welkomquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:16 schreef KudFokker het volgende:
Geen idee hoe dit spel werkt, kijk hier voor het eerst, maar het antwoord op de vraag van De_Hertog = Abu Dhabi
quote:
De_Hertog +1quote:
Nee, er zijn twee plekken die ik goed kan rekenen maar deze zit er niet bij.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:13 schreef tomtomaat het volgende:
Rottepolderplein?
Utrecht - Den Bosch is nog een flink stuk, heb je ook een plaats of een deeltraject voor me?quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:15 schreef KudFokker het volgende:
Utrecht naar Den Bosch denk ik als ik naar de radio luister
Ik zocht iets meer dan alleen een snelwegnummerquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:15 schreef RoofingBurner het volgende:
A7 in iedergeval en die ander week ik niet meer.
Kerkdriel inderdaad, of Culemborg. Denk je eraan bij een goed antwoord op je volgende vraag ook even de stand bij te werken, zoals ik nu doe:quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:23 schreef KudFokker het volgende:
Kerkdriel ?
Ik wist het niet zeker of het goed wasquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kerkdriel inderdaad, of Culemborg. Denk je eraan bij een goed antwoord op je volgende vraag ook even de stand bij te werken, zoals ik nu doe:
KudFokker +1
Stand #1585
3 LaStrange
3 Burnett
4 De_Hertog
2 vaagsel
1 Terpentin07
1 qonmann
1 ScottTracy
2 KudFokker
1 tomtomaat
Nee, je moet de stand bijwerken op het moment dat iemand jouw vraag goed heeft beantwoord. Dus toen tomtomaat het goede antwoord gaf over de Koersk en jij die wiki-pagina citeerde had daar een nieuwe stand bij moeten komenquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik wist het niet zeker of het goed was
Pulletje heeft het goed. Geef hem maar het punt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:31 schreef KudFokker het volgende:
Ooh lees net dat je geen 'hoeveel vragen' mag stellen
Het antwoord was 15...
Stel jij maar een nieuwe Tomtomaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |