Mwoah, kan hij onmogelijk gezien hebben. Tussen jouw post en zijn post zitten maar 2 posts.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:42 schreef KudFokker het volgende:
Stand #1585
3 LaStrange
3 Burnett
4 De_Hertog
2 vaagsel
1 Terpentin07
1 qonmann
1 ScottTracy
2 KudFokker
1 tomtomaat
1 pulletje
Toen had ik het antwoord alleen al verteld
Ik ben alleen niet op zoek naar imaginaire getallen.. Maar naar andere getallen.. Tenzij het hetzelfde is met een andere naam, maar daar kan ik niks van vinden..quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:03 schreef De_Hertog het volgende:
Euh, ik had als ik jou was de imaginaire eenheid uit de vraag gehaald trouwens.
Bedoel je complexe getallen dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:04 schreef pulletje het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet op zoek naar imaginaire getallen.. Maar naar andere getallen.. Tenzij het hetzelfde is met een andere naam, maar daar kan ik niks van vinden..
Die bedoelde ik!quote:
Yep, dat kloptquote:
Inderdaad, tomtomaat +1quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:14 schreef tomtomaat het volgende:
Havel?
knap!!quote:
Inderdaad, Franco Pellizotti. TT+1quote:
Dan zal het die andere bekende plaats daar wel zijn, waar ik nu even de naam van kwijt ben..quote:
Dat zijn eilanden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Balearen?
of gaat het om het rode stipje?
Stand #1585quote:
Okay zal er om denken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:49 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
En niet editten in je post. Komt alleen maar heibel van.... Beter een nieuwe post plaatsen
quote:
Beide goed maar niet geheel volledig.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:56 schreef tomtomaat het volgende:
Zal wel weer iets met Peter R. de Vries zijn....
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:01 schreef LaStrange het volgende:
Steve Brown heeft een half miljoen op het hoofd van Peter R gezet
Dat weet ik niet. Ik weet alleen dat ie een eigen blog heeft.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Chiel Montagne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |