Nee, er zijn twee plekken die ik goed kan rekenen maar deze zit er niet bij.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:13 schreef tomtomaat het volgende:
Rottepolderplein?
Utrecht - Den Bosch is nog een flink stuk, heb je ook een plaats of een deeltraject voor me?quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:15 schreef KudFokker het volgende:
Utrecht naar Den Bosch denk ik als ik naar de radio luister
Ik zocht iets meer dan alleen een snelwegnummerquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:15 schreef RoofingBurner het volgende:
A7 in iedergeval en die ander week ik niet meer.
Kerkdriel inderdaad, of Culemborg. Denk je eraan bij een goed antwoord op je volgende vraag ook even de stand bij te werken, zoals ik nu doe:quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:23 schreef KudFokker het volgende:
Kerkdriel ?
Ik wist het niet zeker of het goed wasquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kerkdriel inderdaad, of Culemborg. Denk je eraan bij een goed antwoord op je volgende vraag ook even de stand bij te werken, zoals ik nu doe:
KudFokker +1
Stand #1585
3 LaStrange
3 Burnett
4 De_Hertog
2 vaagsel
1 Terpentin07
1 qonmann
1 ScottTracy
2 KudFokker
1 tomtomaat
Nee, je moet de stand bijwerken op het moment dat iemand jouw vraag goed heeft beantwoord. Dus toen tomtomaat het goede antwoord gaf over de Koersk en jij die wiki-pagina citeerde had daar een nieuwe stand bij moeten komenquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik wist het niet zeker of het goed was
Pulletje heeft het goed. Geef hem maar het punt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:31 schreef KudFokker het volgende:
Ooh lees net dat je geen 'hoeveel vragen' mag stellen
Het antwoord was 15...
Stel jij maar een nieuwe Tomtomaat
Mwoah, kan hij onmogelijk gezien hebben. Tussen jouw post en zijn post zitten maar 2 posts.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:42 schreef KudFokker het volgende:
Stand #1585
3 LaStrange
3 Burnett
4 De_Hertog
2 vaagsel
1 Terpentin07
1 qonmann
1 ScottTracy
2 KudFokker
1 tomtomaat
1 pulletje
Toen had ik het antwoord alleen al verteld
Ik ben alleen niet op zoek naar imaginaire getallen.. Maar naar andere getallen.. Tenzij het hetzelfde is met een andere naam, maar daar kan ik niks van vinden..quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:03 schreef De_Hertog het volgende:
Euh, ik had als ik jou was de imaginaire eenheid uit de vraag gehaald trouwens.
Bedoel je complexe getallen dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:04 schreef pulletje het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet op zoek naar imaginaire getallen.. Maar naar andere getallen.. Tenzij het hetzelfde is met een andere naam, maar daar kan ik niks van vinden..
Die bedoelde ik!quote:
Yep, dat kloptquote:
Inderdaad, tomtomaat +1quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:14 schreef tomtomaat het volgende:
Havel?
knap!!quote:
Inderdaad, Franco Pellizotti. TT+1quote:
Dan zal het die andere bekende plaats daar wel zijn, waar ik nu even de naam van kwijt ben..quote:
Dat zijn eilanden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Balearen?
of gaat het om het rode stipje?
Stand #1585quote:
Okay zal er om denken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:49 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
En niet editten in je post. Komt alleen maar heibel van.... Beter een nieuwe post plaatsen
quote:
Beide goed maar niet geheel volledig.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:56 schreef tomtomaat het volgende:
Zal wel weer iets met Peter R. de Vries zijn....
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:01 schreef LaStrange het volgende:
Steve Brown heeft een half miljoen op het hoofd van Peter R gezet
Dat weet ik niet. Ik weet alleen dat ie een eigen blog heeft.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Chiel Montagne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |