Hier alles best hoor. Vandaag een vrije dag, moest eigenlijk naar filmopnames, maar ik hoefde niet mee. Dus vandaag lekker relaxenquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:57 schreef Jerruh het volgende:
aloha Vlarp! alles ok?
(hier iig weer een drukke dag voor de boeg)
Dat is dezelfde aangezien hij net SMS'te dat ie in Den Helder op de filmset wasquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhh.. bij onze film zit ook een Rein die vandaag jarig is
Zo blijkt maar weer eens hoe klein de wereld isquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is dezelfde aangezien hij net SMS'te dat ie in Den Helder op de filmset was
Andere kunnen nu eenmaal dingen over het hoofd zienquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:05 schreef Ang3l het volgende:
Tenminste, ik gok nu even met eeen vrij grote zekerheid DAT het dezelfde is.
Wat dan weer vreemd is dat dat nu pas uitkomt aangezien zijn foto hier al vaak heeft gestaan
Hij stond niet op de callsheet van vandaagquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is dezelfde aangezien hij net SMS'te dat ie in Den Helder op de filmset was
Ik heb Rein nog niet op de set gezien de afgelopen paar draaidagenquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:05 schreef Ang3l het volgende:
Tenminste, ik gok nu even met eeen vrij grote zekerheid DAT het dezelfde is.
Wat dan weer vreemd is dat dat nu pas uitkomt aangezien zijn foto hier al vaak heeft gestaan
O nou ja, kreeg een SMS terug op mijn GEFELICITEERD dat ie aal vanaf 4u op was en dat ie op de set in Den Helder was. Schieten jullie in Den Helder?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij stond niet op de callsheet van vandaag
quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb Rein nog niet op de set gezien de afgelopen paar draaidagen
Jeps.. vandaag worden er duikboot scenes gedraaid. En ik mocht niet meequote:Op woensdag 3 juni 2009 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O nou ja, kreeg een SMS terug op mijn GEFELICITEERD dat ie aal vanaf 4u op was en dat ie op de set in Den Helder was. Schieten jullie in Den Helder?
O fuck! Hij!quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je'm ziet, doe hem dan maar de groeten
en die komt ook uit Braboland ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhh.. bij onze film zit ook een Rein die vandaag jarig is
Mooie jongen om te zien (jammer van kapsel, not my liking taste.)quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je'm ziet, doe hem dan maar de groeten
En je weet toch nog wel wie Rein is?quote:
Pann on tour / Fok-meet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Soms vergeet ik mensen niet zo snel(ofzo)
Oh jah!! Daar heb ik hem ook gezien natuurlijk!quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pann on tour / Fok-meet.
Ene Nuno kwam niet opdagen, ene Rein verscheen om me te troosten
Jij was toch helemaal niet op de Pann on Tour iN Eindhoven? Effenaar?quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh jah!! Daar heb ik hem ook gezien natuurlijk!
Nee, ik ben de draad even kwijt..quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij was toch helemaal niet op de Pann on Tour iN Eindhoven? Effenaar?
Nee dit was Pann on Tour Eindhoven, toen we ook een [HOMO] meet hadden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, ik ben de draad even kwijt..
Ik zat aan Tilburg te denken, maar daar was hij niet... ik begin oud te worden. Maar ik heb 'm al wel gezien bij iets van de film.
Ik geloof ook dat ik hem liever heb dan Nunoquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dit was Pann on Tour Eindhoven, toen we ook een [HOMO] meet hadden.
Daar waren... ff denken.... TMM. Stroekie, Cairon, HIW, Tha_Erik, MisterO, ikzeidegek, en die 2 nieuwe toen die er nooit meer zijn.
Vergeet ik iemand?![]()
Nou ja, en daar heb ik Rein dus leren kennen als Nuno-vervanging
Kind of like an upgrade to businessclass zegmaar
Je kunt wel ff Mooi weer de Leeuw uitzendingen terugkijken voor de buttnaked versiequote:Op woensdag 3 juni 2009 11:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat ik hem liever heb dan Nuno
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |