Hier alles best hoor. Vandaag een vrije dag, moest eigenlijk naar filmopnames, maar ik hoefde niet mee. Dus vandaag lekker relaxenquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:57 schreef Jerruh het volgende:
aloha Vlarp! alles ok?
(hier iig weer een drukke dag voor de boeg)
Dat is dezelfde aangezien hij net SMS'te dat ie in Den Helder op de filmset wasquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhh.. bij onze film zit ook een Rein die vandaag jarig is
Zo blijkt maar weer eens hoe klein de wereld isquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is dezelfde aangezien hij net SMS'te dat ie in Den Helder op de filmset was
Andere kunnen nu eenmaal dingen over het hoofd zienquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:05 schreef Ang3l het volgende:
Tenminste, ik gok nu even met eeen vrij grote zekerheid DAT het dezelfde is.
Wat dan weer vreemd is dat dat nu pas uitkomt aangezien zijn foto hier al vaak heeft gestaan
Hij stond niet op de callsheet van vandaagquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is dezelfde aangezien hij net SMS'te dat ie in Den Helder op de filmset was
Ik heb Rein nog niet op de set gezien de afgelopen paar draaidagenquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:05 schreef Ang3l het volgende:
Tenminste, ik gok nu even met eeen vrij grote zekerheid DAT het dezelfde is.
Wat dan weer vreemd is dat dat nu pas uitkomt aangezien zijn foto hier al vaak heeft gestaan
O nou ja, kreeg een SMS terug op mijn GEFELICITEERD dat ie aal vanaf 4u op was en dat ie op de set in Den Helder was. Schieten jullie in Den Helder?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij stond niet op de callsheet van vandaag
quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb Rein nog niet op de set gezien de afgelopen paar draaidagen
Jeps.. vandaag worden er duikboot scenes gedraaid. En ik mocht niet meequote:Op woensdag 3 juni 2009 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O nou ja, kreeg een SMS terug op mijn GEFELICITEERD dat ie aal vanaf 4u op was en dat ie op de set in Den Helder was. Schieten jullie in Den Helder?
O fuck! Hij!quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je'm ziet, doe hem dan maar de groeten
en die komt ook uit Braboland ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhh.. bij onze film zit ook een Rein die vandaag jarig is
Mooie jongen om te zien (jammer van kapsel, not my liking taste.)quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je'm ziet, doe hem dan maar de groeten
En je weet toch nog wel wie Rein is?quote:
Pann on tour / Fok-meet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Soms vergeet ik mensen niet zo snel(ofzo)
Oh jah!! Daar heb ik hem ook gezien natuurlijk!quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pann on tour / Fok-meet.
Ene Nuno kwam niet opdagen, ene Rein verscheen om me te troosten
Jij was toch helemaal niet op de Pann on Tour iN Eindhoven? Effenaar?quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh jah!! Daar heb ik hem ook gezien natuurlijk!
Nee, ik ben de draad even kwijt..quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij was toch helemaal niet op de Pann on Tour iN Eindhoven? Effenaar?
Nee dit was Pann on Tour Eindhoven, toen we ook een [HOMO] meet hadden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, ik ben de draad even kwijt..
Ik zat aan Tilburg te denken, maar daar was hij niet... ik begin oud te worden. Maar ik heb 'm al wel gezien bij iets van de film.
Ik geloof ook dat ik hem liever heb dan Nunoquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dit was Pann on Tour Eindhoven, toen we ook een [HOMO] meet hadden.
Daar waren... ff denken.... TMM. Stroekie, Cairon, HIW, Tha_Erik, MisterO, ikzeidegek, en die 2 nieuwe toen die er nooit meer zijn.
Vergeet ik iemand?![]()
Nou ja, en daar heb ik Rein dus leren kennen als Nuno-vervanging
Kind of like an upgrade to businessclass zegmaar
Je kunt wel ff Mooi weer de Leeuw uitzendingen terugkijken voor de buttnaked versiequote:Op woensdag 3 juni 2009 11:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat ik hem liever heb dan Nuno
Mja, ik was via z'n Hyves al bij het filmpje van de Dolly Dots uitgekomenquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kunt wel ff Mooi weer de Leeuw uitzendingen terugkijken voor de buttnaked versie
Ja je vergeet het blonde Narnia prinsje dat die avond toen ook prominent in beeld was bij bepaalde personenquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar waren... ff denken.... TMM. Stroekie, Cairon, HIW, Tha_Erik, MisterO, ikzeidegek, en die 2 nieuwe toen die er nooit meer zijn.
Vergeet ik iemand?![]()
Teunquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja je vergeet het blonde Narnia prinsje dat die avond toen ook prominent in beeld was bij bepaalde personen
Rikquote:en dan ook nog die persoon waar MisterO mee heeft staan zoenen
dat was Rein ookquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Teun
[..]
Rik
Maar dat zijn non-fokkers!
Ja, maar daar begon het onderwerp mee opa!quote:
PAK REIN!quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:14 schreef Vlarp het volgende:
Rustig rustig!! Ik kan niet eens even weg of we gaan al ruzie maken!
alsof ik nog weet wat de volgorde van zoenen wasquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar daar begon het onderwerp mee opa!
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof ik nog weet wat de volgorde van zoenen was
er staat mij nog wel helder voor de geest dat jij Rein tegen de muur omhoog probeerde te drukken tussen de bar en de trap in Effenaar en dat TMM ging strippen en ik dus maar vlug voor Teun moest gaan staan om die jonge onschuldige ogen tegen zulks te beschermen
maar meest memorabel is natuurlijk die zondagmiddag bij Bagel en Juice
upgradequote:Op woensdag 3 juni 2009 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vergeet ik iemand?![]()
probeer hem maar dan, want een kans bij mij maak je nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat ik hem liever heb dan Nuno
We kunnen voor jou ook best wel een keer naar KissKiss club komenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
heul wat gemist, ik hoor het al.
Wanneer is de volgende meet?
Reikt Nuno een zoet chocolaatje aan, als medicijn tegen bittere opmerkingenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
probeer hem maar dan, want een kans bij mij maak je niet
Nou, de volgende mogelijkheden zijn er dan:quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
We kunnen voor jou ook best wel een keer naar KissKiss club komen
zien we Nathan ook weer eens![]()
maar Friso Meets Pann was vorig jaar laatste zaterdag van augustus en was wel voor herhaling vatbaar
Dank je. Ben alleen even in een rothumeur want mijn "chocolaatje" draaide zich nog lekker even om toen ik vanochtend naar mijn werk gingquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Reikt Nuno een zoet chocolaatje aan, als medicijn tegen bittere opmerkingen![]()
en waar is dat KissKiss feest ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:47 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou, de volgende mogelijkheden zijn er dan:
We organiseren 6 keer per jaar een KissKiss feest, hou deze data dus vast vrij in je agenda!
2009:
20 juni
5 september
3 oktober
5 december
De deur is open vanaf 23.00 en tot 2.00 uur. Het laatste plaatje word om 5.00 ur gedraaid.
of toch het blarenbal op vrijdagavond na de inhuldiging op Via Gladiola, dan hebben we Mieke nog in ons midden, er even vanuitgaand dat hij wel een bikkel is en het kruisje gaat halenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:47 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou, de volgende mogelijkheden zijn er dan:
We organiseren 6 keer per jaar een KissKiss feest, hou deze data dus vast vrij in je agenda!
2009:
20 juni
5 september
3 oktober
5 december
De deur is open vanaf 23.00 en tot 2.00 uur. Het laatste plaatje word om 5.00 ur gedraaid.
maar jij kan ook best wel eens afreizen naar www.frisofeest.nlquote:
voor de afwisseling bij jij dit keer het werkpaard in plaats van het luxepaard ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dank je. Ben alleen even in een rothumeur want mijn "chocolaatje" draaide zich nog lekker even om toen ik vanochtend naar mijn werk ging
Dat kan ook, mits je Nijmegen in kan komenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of toch het blarenbal op vrijdagavond na de inhuldiging op Via Gladiola, dan hebben we Mieke nog in ons midden, er even vanuitgaand dat hij wel een bikkel is en het kruisje gaat halen
Jaja, Eindhoven en bijna de ringweg afquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij kan ook best wel eens afreizen naar www.frisofeest.nl
zeker nu de op/afrit bij Ikea bijna klaar is
Wat voor pony lag er nu weer naast 'm dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor de afwisseling bij jij dit keer het werkpaard in plaats van het luxepaard ?
er gaat elk kwartier een trein in mijn dorpje,quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:58 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat kan ook, mits je Nijmegen in kan komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |