En dat is dan 2quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:01 schreef Ang3l het volgende:
Wat valt er te trekken? Kiss Kiss?
Moet ik nog steeds heen omdat een danser van ons daar stage loopt.
Nu ja om 19.00 uur ben ik toch mooi binnen een half uur thuis via de Kennedyquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:59 schreef Baltar het volgende:
[..]
Jaja, Eindhoven en bijna de ringweg af
ik werk toch bijna altijdquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor de afwisseling bij jij dit keer het werkpaard in plaats van het luxepaard ?
R dus gewoon, hij is gisteren aangekomenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat voor pony lag er nu weer naast 'm dan?
Oh nee!!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
probeer hem maar dan, want een kans bij mij maak je niet
Jezelf s nachts in het zweet werken, of in het zweet des aanschijns de kost verdienen is niet gelijk aan elkaarquote:
volgens mij doet Nijmegen daar niet aanquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:35 schreef Vlarp het volgende:
Mag ik ook mee naar dat KissKiss?
Heb ze daar ook nachtnet trouwens?
Nijmegen heeft toch Kronenburg park om in te slapenquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij doet Nijmegen daar niet aan
Nou volgens mij is er een nachtrein naar Arnhemquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij doet Nijmegen daar niet aan
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:40 schreef Vlarp het volgende:
O ja.. en ik ben weer genipt, en een fiets rijker.. (nadat ik dit weekend een fiets armer ben geworden doordat iemand zonder mijn toestemming mijn fiets heeft weggehaald van de fietsenstalling)
Naja er werkt een homo in ons magazijn en die zei de eerste dag dat ik kwam werken, tegen degene die mij inwerkte: "Ik krijg vieze gedachtes"quote:
Ik krijg wel vieze gedachtes van dit soort posts jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:57 schreef Mefistoteles het volgende:
[..]
Naja er werkt een homo in ons magazijn en die zei de eerste dag dat ik kwam werken, tegen degene die mij inwerkte: "Ik krijg vieze gedachtes"
Ook zat ie naar me te staren volgens mijn inwerker.
Ik heb niks tegen homo's maar homosexualiteit is een soort van vampiric force...
Een soort van energiezuigende abyss.
Een ziekte van degeneratie door te veel orgasmes in meerdere levens.
Dus zijn alle homo's hetzelfde en er op uit om jou te versieren...quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:57 schreef Mefistoteles het volgende:
[..]
Naja er werkt een homo in ons magazijn en die zei de eerste dag dat ik kwam werken, tegen degene die mij inwerkte: "Ik krijg vieze gedachtes"
Ook zat ie naar me te staren volgens mijn inwerker.
Ik heb niks tegen homo's maar homosexualiteit is een soort van vampiric force...
Een soort van energiezuigende abyss.
Een ziekte van degeneratie door te veel orgasmes in meerdere levens.
Dan is het goed...quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet!
Gewoon gekocht bij de fietsenboer, inclusief een zwaar slot nu
De ruïne van Barbarossa is groot genoegquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nijmegen heeft toch Kronenburg park om in te slapen
Jij die in een park gaat slapen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nijmegen heeft toch Kronenburg park om in te slapen
Nooit met XMN8R een rondje Keizer Karel Plein gedaan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:18 schreef Vlarp het volgende:
Ik ken op de Waal kade na helemaal niets in Nijmegen
Ik vraag me af hoe hij er uit ziet en of ik er ook vieze gedachtes van zou krijgenquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dus zijn alle homo's hetzelfde en er op uit om jou te versieren...
Sorry maar dat zal echt niet zo zijn
Moet het wel mooi weer zijn, anders is het wellicht een beetje koudquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nooit met XMN8R een rondje Keizer Karel Plein gedaan?
en wie weet mag jij na afloop van Kiss Kiss wel een paar uur liggen uitrusten op de deck chairs van Baltar
jullie hebben vast nog wel een paar fleece dekentjes liggen ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:29 schreef Baltar het volgende:
[..]
Moet het wel mooi weer zijn, anders is het wellicht een beetje koud
quote:
Dan heb je nog best ver gekropen vanaf De Mythequote:Op woensdag 3 juni 2009 14:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nu zeker niet meer, maar ik ben 1 keer naar het afsluitfeest geweest van de vierdaagse en werd in dat park wakkker, voor de rest herinner ik me niet zoveel
wanneer gaan die hetero's dan nu eens gewoon als een compliment zien, dat ze versierd worden door een man, ze kunnen toch gewoon nee zeggen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe hij er uit ziet en of ik er ook vieze gedachtes van zou krijgen
Volgens mij krijgt de gemiddelde hetero man ook vieze gedachtes van een lekker wijf.
Dus wat is er dan mis mee?
wel dat je bibsje naderhand nogal beurs en schraal was ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nu zeker niet meer, maar ik ben 1 keer naar het afsluitfeest geweest van de vierdaagse en werd in dat park wakkker, voor de rest herinner ik me niet zoveel
Maar cappu doet het niet zo goed als je wilt slapenquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jullie hebben vast nog wel een paar fleece dekentjes liggen ?
en Vlarp regelmatig hete cappu serveren helpt ook goed![]()
Ik zie het ook niet als een compliment als een enge oude vieze vent nara m'n kont staart hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wanneer gaan die hetero's dan nu eens gewoon als een compliment zien, dat ze versierd worden door een man, ze kunnen toch gewoon nee zeggen.
En die gedachten daar moeten ze maar gewoon aan wennen
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel dat je bibsje naderhand nogal beurs en schraal was ?
Ach zolang ie er maar vanaf blijft, dan mogen ze van mijn staren wat ze willenquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet als een compliment als een enge oude vieze vent nara m'n kont staart hoor
en verlegen als jij bent heb je niet durven bellenquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wel een onbekend telefoonnummer op een papiertje in mijn broekzak
Die heb je toch wel ff gebeld?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wel een onbekend telefoonnummer op een papiertje in mijn broekzak
Was eerder bang dat ie er totaal niet leuk uit zou zien en dat ik er mee gezoend had de avond ervoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en verlegen als jij bent heb je niet durven bellen
Oeh... das wel lekker!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zet voor Bartjebart een beschuit met verse aardbeien klaar
Qua misselijkheid wel... zal vast de narcose zijn geweest...quote:
Nee mijn vrienden vertelden me dat ik de avond ervoor zowat met de halve kroeg gezoend had dus heb ik het er maar bij gelaten en durfe niet meer naar Nijmegenquote:
ik vind dat een tractatie die ik heel de dag zou kunnen etenquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oeh... das wel lekker!
Maar beetje laat voor een ontbijt he
hahahaha oke... maar juist dan wil je toch weten van wie dat nummer is?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee mijn vrienden vertelden me dat ik de avond ervoor zowat met de halve kroeg gezoend had dus heb ik het er maar bij gelaten en durfe niet meer naar Nijmegen
haha oke...quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vind dat een tractatie die ik heel de dag zou kunnen eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |