als ik iedereen moet terugbellen die ik ooit gezoend heb op een avond, ben ik wel even bezigquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hahahaha oke... maar juist dan wil je toch weten van wie dat nummer is?
Wie is Tibo dan weer!?!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:21 schreef Ang3l het volgende:
Buikpijn....
Ik denk dat ik zwanger ben van Tibo
Vruchtbare grond heb je danquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:21 schreef Ang3l het volgende:
Buikpijn....
tja dat wordt dan trouwen en zo hequote:Op woensdag 3 juni 2009 16:21 schreef Ang3l het volgende:
Buikpijn....
daar heb jij toch wel secretaresses voor ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als ik iedereen moet terugbellen die ik ooit gezoend heb op een avond, ben ik wel even bezig![]()
Maar goed het is al een tijdje geleden, ik ben nu veeeeeel rustiger
kan prima maandagtochend in amsterdam, sluiten ze gewoon bij Dirk en Pieter aanquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
tja dat wordt dan trouwen en zo he
Gefeliciteerd trouwens!
jij lukt de laatste tijd echt te weinigquote:
Geen condooms gebruiktquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:21 schreef Ang3l het volgende:
Buikpijn....
Schat, ik heb het veel te druk om te lurkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij lukt de laatste tijd echt te weinig![]()
maar kwam vrijdag als verrassing voor Ang3l uit de lucht vallen
nah, valt mee. we waren rond 4 uur thuis. dus zoveel heb ik niet geslapen..quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo heerlijk een gat in de dag geslapen ?
al in de winkel een nieuwe bus Vim gescoord ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:01 schreef mike_hunt het volgende:
topic gaat snel!
ben nog een beetje brak van gisteren, iets teveel pure MDMA poeder gelikt.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
al in de winkel een nieuwe bus Vim gescoord ?
zorg dat je minimaal 1 liter magere yoghurt per dag gaat etenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:03 schreef hierissieweer het volgende:
vandaag heb ik op: 2 ontbijtkoek een bruine boterham met tomaatjes en straks meloen. Jum!
En een kilotje drugs per dag zeker?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:08 schreef mike_hunt het volgende:
bruin brood is een dikmaker..
beste is zuurdesem brood.
en uithongeren is geen goed dieet. kleine porties en veel mager... tevens erbij sporten.
Gaan we dit nu iedere dag krijgen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:03 schreef hierissieweer het volgende:
vandaag heb ik op: 2 ontbijtkoek een bruine boterham met tomaatjes en straks meloen. Jum!
van regelmatig coke gebruik krijg je een pafferig gezicht van.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En een kilotje drugs per dag zeker?
lang en veel kauwenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:08 schreef mike_hunt het volgende:
bruin brood is een dikmaker..
beste is zuurdesem brood.
en uithongeren is geen goed dieet. kleine porties en veel mager... tevens erbij sporten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |