Het zou ook echt supervet zijn als ze een crossover zouden doen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hebben ze nog een keer een grap over gemaakt: dan gaan ze naar een Starbucks en hebben ze het erover dat rondhangen in een coffee house lang niet zo leuk is als rondhangen in een bar. Volgens mij is dat Swarley
Oeh, hopen dat die versie niet snel verwijderd wordtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:29 schreef IQM het volgende:
Dit gaat morgen de hele tijd in de auto gedraaid worden als ik met vrienden op vakantie ga. Hell yeah.
Wat overigens wel te maken heeft met dat de nominaties in die categorie zijn verhoogd van 5 naar 7, maar ik ben er wel blij mee! Ze maken alleen geen kans, gok ik zo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:59 schreef Tweek het volgende:
How i Met You Mother heeft eindelijk eens een emmy nominatie in de wacht gesleept voor beste comedy.
Freaks and Geeks en Undeclared zijn ook fantastischquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ontdekte HIMYM volgens mij omdat ik ooit een keer op de IMDb-pagina van Jason Segel aan het kijken was (want hem kende ik weer van 'Freaks and Geeks' en 'Undeclared').
mila kunisquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:34 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Lette jij in die film op dat? HOMO![]()
[ afbeelding ]
Nee 30 Rock zal wel weer winnen, NHP geef ik wel kans voor de emmy. Alhoewel hij presenteert het al.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wat overigens wel te maken heeft met dat de nominaties in die categorie zijn verhoogd van 5 naar 7, maar ik ben er wel blij mee! Ze maken alleen geen kans, gok ik zo.
30 rock voor de derde keer winnen? Lijkt me onwaarschijnlijk eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:41 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee 30 Rock zal wel weer winnen, NHP geef ik wel kans voor de emmy. Alhoewel hij presenteert het al.
30 Rock is fantastisch.quote:
30 Rock is geen negercomedyquote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:34 schreef Rechterbal het volgende:
Misschien racisme, maar ik houd toch wat meer van de blanke comedy's.
Negercomedy's
Dan is Missisipi Burning echt wat voor jouquote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:34 schreef Rechterbal het volgende:
Misschien racisme, maar ik houd toch wat meer van de blanke comedy's.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan is Missisipi Burning echt wat voor jou
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |